Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank: Rift Apart

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Viimeksi muokattu:
Riittääkö ihan virallinen lähde suoraan Insomniac Gamesiltä vai kitisetkö vielä lisää.

Näyttäisi olevan sama lähde kuin edellisessä. Joten ei se välttämättä kaikille kelpaa...

Pelihän näytti todella hyvältä graafisesti! Siinä oli sitä next gen fiilistä kun värikäs maailma oli täynnä erilaista nähtävää. Rift mekaniikka on varmasti todella nasta pelimekaaninen jippo, tämänhän todisti jo Titanfalla 2 aikanaan.

Valitettavasti räiskintä ja vihollisten AI näytti todella tympeältä. Nyt toki kyse videosta, joten tilanne voi helposti muuttua kun ohjain on omissa näpeissä.
 
Näyttäisi olevan sama lähde kuin edellisessä. Joten ei se välttämättä kaikille kelpaa...

Pelihän näytti todella hyvältä graafisesti! Siinä oli sitä next gen fiilistä kun värikäs maailma oli täynnä erilaista nähtävää. Rift mekaniikka on varmasti todella nasta pelimekaaninen jippo, tämänhän todisti jo Titanfalla 2 aikanaan.

Valitettavasti räiskintä ja vihollisten AI näytti todella tympeältä. Nyt toki kyse videosta, joten tilanne voi helposti muuttua kun ohjain on omissa näpeissä.

Eikai näissä vihujen AI:lla ole ikinä ollut mitään merkitystä. Räiskintä taas näyttää omaan silmään yhtä hyvältä, kun mitä se on aina Ratchetissä ollutkin. :)
 
Samoin Insomniac käsittelee PS5:lle tulevan Spidermanin, josta löytyy myös performance mode 60 fps.

Pelaaja saa valita painotetaanko silmäkarkkia vai ruudunpäivitystä. Täällä valinta on selvä, karkkia karkkia. :D

Lähde
 
Tätä on ilo kuulla pelintekijän suusta, aitoa hämmennystä uuden edessä.

Asialla on David Jaffe (Twisted Metal, God of War).

 
Samoin Insomniac käsittelee PS5:lle tulevan Spidermanin, josta löytyy myös performance mode 60 fps.

Pelaaja saa valita painotetaanko silmäkarkkia vai ruudunpäivitystä. Täällä valinta on selvä, karkkia karkkia. :D

Lähde
Tuo valinta saisi olla kaikissa peleissä, niin saisi kaikki valita sen minkä haluaa.

Toivottavasti alkaa yleistymään seuraavilla konsoleilla, kun nykyisillä tuota ei kauhean monessa ole ollut.
 
Iso odotus tätä kohtaan ja 60fps plussaa. Toivottavasti pituutta löytyy myös.
Ainakin pitempi pitäisi olla kuin vuoden 2016 peli joka ilmestyessään maksoi 40 euroa. Tätä peliä taas markkinoidaan ihan täysikokoisena pelinä ja hintalappukin sillä on sen mukainen.
 
Ainakin pitempi pitäisi olla kuin vuoden 2016 peli joka ilmestyessään maksoi 40 euroa. Tätä peliä taas markkinoidaan ihan täysikokoisena pelinä ja hintalappukin sillä on sen mukainen.

Tähän 2016 versioon vähän vertasinkin. Hyvä jos pituutta tulee enemmän.
 
Niin no se 2016 peli oli remake ekasta pelistä, mistä oli kai jotain kenttiä riisuttu pois syystä jos toisesta.
 
Itselleni R&C tuli vähän puun takaa. Olin aina jättänyt sen sivummalle kun se vaikutti liian yksinkertaiselta räiskintäloikalta värikkäässä maailmassa. Nyt kuitenkin vaimo pelasi sitä edeltävää ja tuli huomattua kuinka pirun hyvä peli se onkaan kun autoin vaikeammissa kohdissa.

Räiskintä toimi mielestäni erinomaisesti aseita vaihdellen ja vihuja samalla väistellen.
 
En ole koskaan pitänyt R&C -sarjasta, mutta tämä Rift Apart vaikuttaa jo hyvältä tekeleeltä. Tässä on toistaiseksi paras esimerkki PS5:n huippunopeasta SSD-kiintolevystä. Uskomatonta, että miten nopeasti (ilman latauksia) voi matkustaa toiseen maailmaan joka on aivan erilainen ympäristö.
 


“One of the cool things about it, is that it’s all still live gameplay where you can control your character,” game director Mike Daly said. “All those worlds that you’re traveling through during those sequences are real, fully fleshed out worlds that you could just, like, stop and play in under other circumstances.”


“As a studio, we were lucky enough to be one of the earlier developers who helped work with the new technologies as they were coming online,” creative director Marcus Smith told The Post in a recent interview. “Something is changing here. We’re not just talking about getting rid of loading screens, which is natural, but it enables us to do things at speeds that we’ve never, ever been able to do before.


Smith calls the quicker loading times a “paradigm shift" for the next generation. With “Ratchet & Clank: Rift Apart,” the game is able to load entire worlds in “less than a second,” Daly said. It’s also targeting 4K and 30 frames-per-second, and will include a performance mode, allowing players to experience the game at 60 frames-per-second, a first since 2009′s “Ratchet & Clank Future: A Crack in Time.

“There are strategic reasons to use one or the other,” he said. “Another example of that is the burst pistol, where it can stay accurate if you fire it slowly or you can just pull the trigger all the way down to fire quickly and sacrifice that accuracy for rate of fire.

Fans of the franchise are very invested in the story line that we have been building. The last time we built within that universe was in ['Into The Nexus']," Daly said. "We’re sticking to that storyline mostly because that’s the one that we were building to this entire time. The movie and the [2016] ‘Ratchet & Clank’ reboot, it was a retelling as told by Qwark, a character who’s largely unreliable. So we figured we’d just stick with the much more reliable, canonical history that we’d been developing over time.”
 
Ainiin unohdin ihan Into The Nexuksen, ei ollut kauhean hyvä peli. Vois vaikka vilaista vähän lets playtä jossain välissä.
 
PS5-ominaisuudet
  • Häikäisevä ulkoasu: Entistä paremmat valo- ja säteenseurantaominaisuudet takaavat superterävän grafiikan. Uppoudu häikäisevän kauniisiin ja tarkkoihin pelimaailmoihin dynaamisella 4K-resoluutiolla ja HDR-laadulla* pelastaessasi universumia. Nauti jopa 60 FPS:n kuvataajuudesta kohdatessasi uusia vihollisia monista eri ulottuvuuksista.
  • Nopeat lataukset: Hypi planeetalta toiselle alta aikayksikön – PS5-konsolin SSD-levyn lähes välittömän lataamisen ansiosta voit liikkua ympäri avaruutta hypernopeudella.
  • Sopeutuvat liipaisimet: Tunne ennenkokematon ulottuvuuksien energia langattomalla DualSense-ohjaimella, joka herättää taistelun toden teolla henkiin. Jokainen ase reagoi eri tavalla, kun niität vihollisia tieltäsi.
  • Haptinen palaute: Langattoman DualSense-ohjaimen haptisen palautteen ansiosta aistit pelin tärinöiden ja räjähdysten vaikutuksen äärimmäisen tarkasti.
  • Tempest 3D -äänitekniikka: Uppoudu 3D-ympäristöihin suosikkikuulokkeillasi ja kuule kaikki, mitä yläpuolellasi, alapuolellasi ja kaikkialla ympärilläsi tapahtuu. Ole yhtä taistelun äänten kanssa ja uppoudu henkiin herääviin maailmoihin ällistyttävän äänenlaadun ansiosta.
*Dynaamisiin 4K- ja HDR-ominaisuuksiin vaaditaan yhteensopiva 4K- ja HDR-televisio tai -näyttö.

Suomenkieliset kotisivut:
 
Ylös Bottom