Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei muuta sanottavaa tällä hetkellä.
Ei muuta sanottavaa tällä hetkellä.
Going Commando sai aikoinaan 90 kesiarvon ja tuo on edelleen parhaiten arvosteltu Ratchet and Clank. Pidän kyllä yllätyksenä sitä jos tämä ei saa yli 90 keskiarvoa metacritisissä, siitä voisin kyllä lyödä vaikka vetoa että alle 85 ei mene. 17:00 tulee arvostelut pihalle.
Sama homma.. Itse olen pitänyt joitain 6-7/10 keskiarvon kieppeillä olevia pelejä mestariteoksina ja toisaalta 10/10 usein ei olekaan maistunut niin hyvin, eli eipä arvosanat ole tae suuntaan tai toiseen, mutta tosiaan esim Insomniacille korkean arvosanan sinänsä soisi, koska tekevät todella intohimolla laadukkaita pelejä ja ansaitsisivat korkeampien arvosanojen tuomat lisämyynnit.Pelaamisen kannalta arvosanalla ei ole mitään väliä, mutta pelinkehittäjille ja vaikkapa Sonylle olisi tietenkin kiva mitä korkeampi numero.
Esim. Itselle ei God of Warin 10/10/10/10/10 arvosanat hirveästi pelaamiseen vaikuttanut, vaikka niin kovia arvosanoja sai.
Enemmän itseäni kiinnostaa Rift Apartissa se miten pelaajat sen ottaa vastaan ja onko pelillä olla jalkoja pinnalla pidemmän aikaa kuin mitä mieltä toimittajat, arvostelijat ja influenserit siitä ovat mieltä. Sonylla on joka tapauksessa laatu kunnossa, se tiedetään aikasemmista kokemuksista.
Ei mene yli 90 pisteen, Ratchet ei vain ole sellainen sarja, joka nykii noita huippupisteitä. Ansaitsisi, mutta ei onnistu.
Mun mietteet:
Railokkaasti pulttipoikien matkassa
Onko Rift Apart kaikkien aikojen paras Ratchet & Clank? Noo, on ja ei. Riippuu vähän aikaisemmasta suhteesta sarjaan. Näyttävyyttä siitä ei kuitenkaan puutu.www.konsolifin.net
Nyt voin kommentoida.
OpenCritic Rating: Mighty, Top Critic Average: 89, 98% critics recommend, based on 68 critic reviews.Ei todennäköisesti ihan 90 yllä, lähellä on kyllä. Pakko hakea perjantaina gigantista 59,95€.
Ratchet & Clank: Rift Apart Critic Reviews
Ratchet & Clank: Rift Apart has been reviewed by 199 critics and currently has a 'Mighty' rating. Read and browse them all to learn what the top critics in the video game industry are saying.opencritic.com
IGN:n toimittaja pelasi läpi 16 tunnissa siten, että 90% kerättävistä oli kerätty.Oliko kuinka pitkä ?