Tuli katsottua tuossa pari rewikkaa ja hemmetin hyvältähän tuo näyttää ja kuulostaa esim katselin Easy Alliesin rewikan ja antoivat pelille 8,5 kun taas ign ja gamespot antoivat 9 molemmat. eli tuttua ja turvallista Rachet and Clankkia siinä varmaan se syykin miksi peli ei ihan sinne+90 scoreihin yltänyt,
Nuo vertailut aiempiin osiin ei oikein päde nyky aikana mitä tulee siihen lopulliseen arvosanaan. (Ellei kyseessä ole Remake tai remaster) En ainakaan itse usko yhtään että aiemman osan arvosana vaikuttaa millään tavalla näihin Current Gen arvosteluihin, ollaan nähty sen tason tekeleitä tässä viime vuosina että melkeinpä pitää olla se top 1-5 peli kriitikoiden silmissä kaikki genret mukaan lukien jos haluaa yltää sinne korkeimpaan elittiin eli +90 scoreihin. Sanoisinki että ennen tuo +90 score oli suhteellisen helppoa mutta nytten kun tekniikka ja pelit kehittyy se tulee olemaan kokoajan entistä vaikeampaa. Kun arvostelijoiden rima ja odotukset kasvaa kokoajan.
Sanoisinki että kun pelille on arvosanat annettu vertailu on tehty Returnalin ja Spider-man Miles Moralesin kanssa eikä vanhojen Ratchet And Clankkien mitä lukenut ihmisten kokemuksia jotka saaneet pelin jo aiemmin ovat sanoneetkin että combat muistuttaa jonkun verran Returnalia mutta vain paljon paljon helpompi.
esim tässä IGN arvosteluista yksi pettymyksistä. esim itselleni tuolla ei juuri ole niin hirveästi väliä.
The only truly disappointing aspect is that the 3D audio doesn’t factor into gameplay more often, as the engaging setup led me to expect. There’s a brief mission in Nefarious City that requires you to listen for the thumping beats of Club Nefarious to find your way through the city, and it worked so much better with headphones on. That cool example of integrating audio into gameplay made me want more.
Nuo vertailut aiempiin osiin ei oikein päde nyky aikana mitä tulee siihen lopulliseen arvosanaan. (Ellei kyseessä ole Remake tai remaster) En ainakaan itse usko yhtään että aiemman osan arvosana vaikuttaa millään tavalla näihin Current Gen arvosteluihin, ollaan nähty sen tason tekeleitä tässä viime vuosina että melkeinpä pitää olla se top 1-5 peli kriitikoiden silmissä kaikki genret mukaan lukien jos haluaa yltää sinne korkeimpaan elittiin eli +90 scoreihin. Sanoisinki että ennen tuo +90 score oli suhteellisen helppoa mutta nytten kun tekniikka ja pelit kehittyy se tulee olemaan kokoajan entistä vaikeampaa. Kun arvostelijoiden rima ja odotukset kasvaa kokoajan.
Sanoisinki että kun pelille on arvosanat annettu vertailu on tehty Returnalin ja Spider-man Miles Moralesin kanssa eikä vanhojen Ratchet And Clankkien mitä lukenut ihmisten kokemuksia jotka saaneet pelin jo aiemmin ovat sanoneetkin että combat muistuttaa jonkun verran Returnalia mutta vain paljon paljon helpompi.
esim tässä IGN arvosteluista yksi pettymyksistä. esim itselleni tuolla ei juuri ole niin hirveästi väliä.
The only truly disappointing aspect is that the 3D audio doesn’t factor into gameplay more often, as the engaging setup led me to expect. There’s a brief mission in Nefarious City that requires you to listen for the thumping beats of Club Nefarious to find your way through the city, and it worked so much better with headphones on. That cool example of integrating audio into gameplay made me want more.
Viimeksi muokattu: