Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank: Size Matters

Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Ostin tos toukokuussa amerikast psp slim & lite versio ja tilasin verkkokaupasta ton sizemattersin. Toimiiks amerikkalaisessa pspssä? Kiitos :D
PSP-pelit ovat aluekoodittomia, joten toimii.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Tartten vähän apua taitopisteessä "Pomppu, pomppu, pomppu" mä en vaa älyy sitä!:confused::confused::confused::confused:
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Joo mut mä oon tehny nii mut ei oo toiminu
pitääks siin käyttää sitä R1+X vai vaan pomppii sen kukan päällä vai mitä?

Pelkkä X:llä pomppiminen pitäisi riittää, en tiedä toimiiko kaikilla kukilla, vai vain tietyssä kohdassa istutettavalla kukalla. Muistaakseni siinä melko alussa istutettavalla kukalla tuo toimi,
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Pelkkä X:llä pomppiminen pitäisi riittää, en tiedä toimiiko kaikilla kukilla, vai vain tietyssä kohdassa istutettavalla kukalla. Muistaakseni siinä melko alussa istutettavalla kukalla tuo toimi,
Siis mun vaa pitää ite pomppii semmosella kukalla joka pompauttaa mut automaattisesti ilmaan vai onks se semmonen joka pitää ite kasvattaa? Vai joku eri kukka?
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Siis mun vaa pitää ite pomppii semmosella kukalla joka pompauttaa mut automaattisesti ilmaan vai onks se semmonen joka pitää ite kasvattaa? Vai joku eri kukka?

Kyseessä on kukka, jonka itse istutat, ja vain tuolla nimenomaisella planeetalla, eli vaikkapa sen ensimmäisen ladon jälkeen, kun pitää istuttaa kaksi pomppukukkaa päästäkseen eteenpäin.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Kyseessä on kukka, jonka itse istutat, ja vain tuolla nimenomaisella planeetalla, eli vaikkapa sen ensimmäisen ladon jälkeen, kun pitää istuttaa kaksi pomppukukkaa päästäkseen eteenpäin.
Onks mun pakko ite pomppii vai annako mä sen kukan pomputtaa mua?
Ja onks välii onko se purppura vai sininen kukka?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Onks mun pakko ite pomppii vai annako mä sen kukan pomputtaa mua?
Ja onks välii onko se purppura vai sininen kukka?

Värillä ei ole väliä, ja X:llä kun pomppii itse niin pitäisi toimia.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Kuinka size mattersissa saa kaikki aseet:confused: oon mennyt pelin 4 kertaa lapi enka tieda kuinka
kaikkia aseita saa.
E: sain kaverilta vastauksen tohon aseeseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Tiiättekö ton skillpointin sielä Kalidonissa: "Kill 25 enemies in row without taking hit"
en vaa tajuu sitä ku oon tappanu koko hiton planeetan kaikki viholliset ilman osumaa, mut mitää ei vaa tapahdu:confused::confused: voiko joku pikkasen jelppii!??!?!??!???!??!?!?!?!??!?!?:confused:
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Mikä on skill pointin suomen kielinen käännös. Voisitko kertoa niin voisin koittaa vastata.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

(Kalidon) Super-Lombax > Tapa 25 vihollista putkeen saamatta osumaa.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

:p

On muuten aivan pirun vaikea Otto-poika toisella läpipeluukerralla. Mistäs sais rahaa, kaikki haasteet menty läpi.

Ootko koittanu rikkoa niitä "koristeita" mitä löytyy melkee joka kentästä? saa ainaki enemmän pultteja kun laatikoita hajottamalla. Jos nyt satun oikein muistan. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Ootko koittanu rikkoa niitä "koristeita" mitä löytyy melkee joka kentästä? saa ainaki enemmän pultteja kun laatikoita hajottamalla. Jos nyt satun oikein muistan. :rolleyes:

Jees, mut ei nää ns. "pitkäänkuolemattomuuskertoimetkaan" auta tuonkaan lisäksi. :confused:
Vähän mietityttää, miten ihmeessä saa ikinä jonkun Rynon tässä pelissä kun noista "härvelimätöistä" saa parit tonnit korkeintaan.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Jees, mut ei nää ns. "pitkäänkuolemattomuuskertoimetkaan" auta tuonkaan lisäksi. :confused:
Vähän mietityttää, miten ihmeessä saa ikinä jonkun Rynon tässä pelissä kun noista "härvelimätöistä" saa parit tonnit korkeintaan.

Mene vaikka siihen olikos se toiseksi-viimiseen maahan tai no vikastakin saa aika paljon pultteja, ei se nyt niin vaikeaa ole ja pitää myös olla kärsivällinen ei kaikkea saa heti. :cool:
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Mene vaikka siihen olikos se toiseksi-viimiseen maahan tai no vikastakin saa aika paljon pultteja, ei se nyt niin vaikeaa ole ja pitää myös olla kärsivällinen ei kaikkea saa heti. :cool:

Okei, saahan tolla tavalla kärsivällisesti noita updateja aseihin sun muuta, mut kyllähän pelkkien laatikoiden ja "koristeiden" hajottamisella menee päivä jos toinenkin jotain 9,9 milliä tienatessa? :confused: Olihan ratchet 3:ssakin annihilation nation, josta sai hyvin taisteltua pultit Rynoon, nyt taas tuo homma on mun näkövinkkelistä totaalisen toivoton...
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Ei mulla tainut kauaa mennä pultteja tienatessa, kun vedin noit asepäivityksiä lähinnä ja keräsin myös kaikki saatavilla olevat pultitkin. Pian olikin jo rahat kerättynä ja aseet päivitettyinä. :D
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Tähän teidän jonkun on pakko vastata. Mä pelasin tätä peliä hc tilas ja laitoin psp:n unitilaan, että katton tv:tä. No sitten mä aloitin uusiks ja laitoin psp:n päälle se rupesi kysymään haluanko talentaa vaikka ei hc tilas voi. No mä tallensin sen ja nyt aloitin alusta niin eiköhän se tallentanut hc tilan ja mun 50 miljoonaa pulttia meni sinne ja kaikki 25 skill pointtii ja ihan kaikki. Nyt mulla ei oo täs pelis tallennusta muuta kuin moninpeli tallennus. Olisko joku niin hyvä tyyppi, että kellä tämä peli on ja aika hyväs vaihees tallennus (aika hyvin rahaa, armorit ainakin suurin osa, aseet kehitetty johonkin leveliin ja skill pointteja jonkin verran) niin voisko joku kopioida tallennuksensa ja lähettää minulle s-postiin jomppe96@gmail.com osoitteeseen. Olka joku niin kiva ja ystävällinen että tekisitte sen.
 
Ylös Bottom