Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rayman Legends

Vastaus: Rayman Legends

Ubisoftin palvelimet on nykyään toistuvasti nurin kun yrittää pelata päivän haasteita Wii U:lla.
 
Vastaus: Rayman Legends

Jes, sain vihdoin miljoona lummia kasaan. Liitetiedosto sisältää spoilerin viimeisestä avattavasta hahmosta. Toinen liitetiedosto kertoo, että peliä on pelattu 25 tuntia ja käynnistetty 149 kertaa.
 
Vastaus: Rayman Legends

Olen nyt pelannut peliä sellaisen 5 tuntia ja täytyy olla erilainen nuori nyt ja ihmetellä tätä hehkutusta. Siis eihän peli huono ole, mutta kontrollit eivät vaan ole tällaiselle Mario-fanille tarpeeksi tarkat ja intuitiiviset. Muutenkin pelaaminen on ollut pakkopullaa ja vain silloin tällöin olen kokenut sellaista riemua että ympäröivä maailma on unohtunut. Ehkä olen vain vanha kyyninen urpo. Ja tässä on ihan liikaa kerättävää ja extratauhkaa, tyypillinen ilmiö nykypeleissä. Peruspelattavuus kuntoon ensin kiitos! Ja siis eihän tämä huono peli ole ja jotkut kentät olivat jopa nerokkaita. Ähh.
 
Vastaus: Rayman Legends

Moninpelinä tämä tuo esille parhaat puolensa, ainakin omasta mielestäni. Kaksi tai useampi hahmo sohimassa ruudulla yhtä aikaa on jo ihan hyvää viihdettä. Ja Wii U:lla lisäksi tuo mainio Murrayn ohjaaminen GamePadilla saa aika helposti hyvälaatuista huutoa aikaan, kun tämän hahmon ohjaaja kämmää tavalla tai toisella ja lopputuloksena muut hahmot potkaisevat tyhjää.

Edit. Murphy, Murray, ei muistanut oikeata nimeä. Enihuu, se ei onneksi ollut se viestin pointti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rayman Legends

Katohan tuota pitää kokeilla kun jonkun pelikaverin saa houkuteltua. Mun mielestä niitä (Murrayko sen nimi oli?) kohtia oli vähän liikaa mutta kahdestaan voisi toimiakin paremmin joo.
 
Vastaus: Rayman Legends

Olen nyt pelannut peliä sellaisen 5 tuntia ja täytyy olla erilainen nuori nyt ja ihmetellä tätä hehkutusta. Siis eihän peli huono ole, mutta kontrollit eivät vaan ole tällaiselle Mario-fanille tarpeeksi tarkat ja intuitiiviset. Muutenkin pelaaminen on ollut pakkopullaa ja vain silloin tällöin olen kokenut sellaista riemua että ympäröivä maailma on unohtunut. Ehkä olen vain vanha kyyninen urpo. Ja tässä on ihan liikaa kerättävää ja extratauhkaa, tyypillinen ilmiö nykypeleissä. Peruspelattavuus kuntoon ensin kiitos! Ja siis eihän tämä huono peli ole ja jotkut kentät olivat jopa nerokkaita. Ähh.
Hassua, että meillä on ihan vastakkaiset mielipiteet! Minua on ainakin 3DS:n 2D Mariossa ärsyttänyt huonot kontrollit kun vertasin näihin Rayman peleihin ja loppuun asti hiottuihin kontrolleihin. Ehkäpä kyse on vaan tottumuksesta. Tietääkseni useissa arvosteluissa kontrollit ovat saaneet kehua niin Originsissa kuin tässä Legendsissäkin. Kerättävää ei tietääkseni ole pakko kerätä, joten kummalista, jos kerääminen on sinulle miinus, vaikka se ei vie sinulta mitään pois.
 
Vastaus: Rayman Legends

Onhan niitä teinejä (teensies?) pakko pelastaa jotta saa kenttiä auki.

Tosin jos tuolla tarkoittaa sitä, että on joku pakko saada kaikki hahmot ja muut auki niin se on vaan se oma sisäinen kompletionisti joka siellä kolkuttelee. Itse pelastin ne teensiet mitä löysin ja keräsin lumseja sen mitä löysin ja se siitä ja erittäin nautittavaa oli. Paras tasoloikka jota olen pelannut.
 
Vastaus: Rayman Legends

Hassua, että meillä on ihan vastakkaiset mielipiteet! Minua on ainakin 3DS:n 2D Mariossa ärsyttänyt huonot kontrollit kun vertasin näihin Rayman peleihin ja loppuun asti hiottuihin kontrolleihin. Ehkäpä kyse on vaan tottumuksesta. Tietääkseni useissa arvosteluissa kontrollit ovat saaneet kehua niin Originsissa kuin tässä Legendsissäkin. Kerättävää ei tietääkseni ole pakko kerätä, joten kummalista, jos kerääminen on sinulle miinus, vaikka se ei vie sinulta mitään pois.

Täytyy myöntää etten oo pelannu vielä 3DS:n New Super Mariota, sehän on saanut suht heikot arviotkin joten ehkä siinä onkin huonot kontrollit? Noista kerättävistä sen verran että joo ei ole pakko mutta tavallaan se myös ärsyttää kun niitä menee ohi. Mutta tiedän etten tule palaaman noihin kenttiin uudestaan. Marioissa (taas Mario sori) mulla on pakko kerätä yleensä kaikki mutta teen sen mielelläni ja nautin joka hetkestä.

Tässä Raymanissa esim pelastetaan(?) jotain sankareita. Ketä ne ees on? Miksi? Raaputetaan arpoja jotta saadaan jotain hirviöitä jonnekin galleriaan. Miksi? On myös haasteita ja extrakenttiä ja nämä kaikki vyörytetään pelaajan eteen heti alussa. Myös heti alussa on tuhat eri taulua mihin hypätä. Joku tässä vaan työntää mua luotaan pois. Harmi koska kyllä laadukas tasoloikka aina kelpais.
 
Vastaus: Rayman Legends

Olen nyt pelannut peliä sellaisen 5 tuntia ja täytyy olla erilainen nuori nyt ja ihmetellä tätä hehkutusta. Siis eihän peli huono ole, mutta kontrollit eivät vaan ole tällaiselle Mario-fanille tarpeeksi tarkat ja intuitiiviset. Muutenkin pelaaminen on ollut pakkopullaa ja vain silloin tällöin olen kokenut sellaista riemua että ympäröivä maailma on unohtunut. Ehkä olen vain vanha kyyninen urpo. Ja tässä on ihan liikaa kerättävää ja extratauhkaa, tyypillinen ilmiö nykypeleissä. Peruspelattavuus kuntoon ensin kiitos! Ja siis eihän tämä huono peli ole ja jotkut kentät olivat jopa nerokkaita. Ähh.

Kyllä itellä on kans sun kanssa täysin eri mielipide noista kontrolleista. Itse mitä pelannut siskon pojan kanssa new super mariota wiillä ja omaa super mario 3d landia, niin omasta mielestä niissä juuri ohjaus on epätarkkaa, tuntuu että mario "liukuu" aivan liikaa. Kun taas raymaneissa ohjaus on tarkka jo ihan tuon tatinkin olemassa olon takia vrt. wii.

Ja toinen vertauskohta jos otetaan mario vs rayman, mikä omasta mielestäni on paremmin tehty raymanissa on kun pelaa kaverin kanssa ja toinen kuolee, niin mariossa kuva jäätyy sekunniksi kun taas raymanissa tuollaista pysähtymistä ei tule. Monta kertaa mariossa tullut kuoltua juuri tuon nykäsemisen takia kun juuri ollut juoksemassa johonkin reunalla josta pitäisi päästä hyppäämään ja juuri ennen kielekettä tuleekin tuo nykäisy. Toki nämä ovat omia mielipiteitäni, jokaisella tietenkin on omansa.
 
Vastaus: Rayman Legends

Minusta viimeistään Origins meni pelattavuudessa Mario-tasoloikkien rinnalle ja ohi. Todella tarkkaa ja sulavaa tasohyppelyä. Ja muutenkin Origins oli piristävä uutuus genressään, kiitos nätin taidetyylin. Legends sitten pisti kokonaisuudessa vieläkin paremmaksi. Toki jo alkuperäinen ja ensimmäinen Rayman oli nätti kuin mikäkin ja pelattavuuskin oli huippuluokkaa.
 
Vastaus: Rayman Legends

Tulipa pelattua lopputeksteihin ja vähän yli niin täytyy myöntää, että peli oli oikein mainio. Tykkäsin enemmin kuin Originista. Jouduin lopettamaan orchestral chaos 8bit leveliin kun alkoi koskea päähän ja oksettaa. Hirvein kenttä ikinä. En tiedä onko tuo muilla alustoilla niin kamalaa katsoa kuin ps4.
 
Vastaus: Rayman Legends

Tuli hankittua peli PS4:lle ja pienen testaamisen jälkeen vaikuttaa oikein hyvältä teokselta. Pirteää, värikästä ja kepeää tasoloikka. Ja pelihän näyttää todella hyvältä!
 
Vastaus: Rayman Legends

Storen Ubisoft alennuksesta nappasin tämän pelin hintaan 11,66 €. Pitkään olen katsellut pelistä videoita ja kuullut kommentteja, joten olihan tuo pakko-ostos. Olen pitkään kaivannut käsinpiirretyllä grafiikalla varustettuja tasoloikkia ja DuckTalesin jälkeen olen todella iloinen, että tämä peli tuli alennukseen.

Grafiikka on täyttä iloa silmille, musiikki- ja äänimaailma toimii ja sisältöä on. Kontrollit ovat helpot, toki virhepainalluksia voi tulla. Suosittelen hankkimaan mikäli peli on vielä tarjouksessa. Päivähaasteet ja viikkohaasteet ovat kivoja lisiä, jotka tuovat yhteisöllisyyttä mukaan peliin.
 
Vastaus: Rayman Legends

Siis PS4:lle oli tuohon hintaan? Ainakaan nyt storesta ei löydy kuin normaalihintaista versioita (39.95€) Olisi voinut tilailla noin halvalla.
Edit: Näköjään tosiaan kolmoselle vaan tuohon hintaan:(
 
Vastaus: Rayman Legends

Pelin paras kenttä ehdottomasti Castle Rock
[video=youtube;4QxqwSE7L8o]https://www.youtube.com/watch?v=4QxqwSE7L8o[/video]

Minulla on peliin mennyt totaalisesti hermo, ei riitä sormet ja tarvittava yritysten määrä. Parempi puolisko tätä pelailee, pelistä löytyy älytön määrä pelattavaa.
 
Vastaus: Rayman Legends

Originsin jälkeenhän tämä on pakko-ostos. Pitääpä huomenna hakea gigantista junioria ja vähän itseänikin varten, jos kerran sisältöäkin riittää:) Meinasin jo unohtaa koko raymanin ennen kun prismassa tänään arvoin ostanko vai en. Löytyyköhän tätä mistään alle tuon G:n 35€?
 
Ylös Bottom