Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ready for a war?

hienommat pelit tai ainakin mahdollisuus hienompiin peleihin.. ite ostin xbox:in halo, amped, ja transworld snowboarding takia, mutta on sille muitakin hyviä pelejä.
 
No heti tulee kyllä mieleen tehokkuus, vaikkei sillä niin ole väliä. Pelithän ratkaisevat. Mutta, xbox = 733mhz, ps2 = 300mzh. Tuo prosessoriteho ei tietenkään kerro kaikkea koneen nopeudesta, mutta pistinpä nyt kuitenkin...
 
Ei voi sanoa että XB on parempi koska sillä saa hienompaa grafiikkaa. Seuraavana minun mielipiteeni:

XB:
+ tehokkaampi
+ halvempi
+ laadukkaat pelit (prosentuaalisesti)
+ Xbox Live
+ halvempaa käyttää (esim. moninpelit)
+ kiintolevy
+ enemmän uusia nimikkeitä
+ MS:llä on rahaa ostaa pelintekijöitä, jos tarve vaatii

- kelkan avaus resetoi konsolin
- on niitä muitakin... (jeah right)

PS2
+ enemmän pelejä
+ jo valmiiksi kuuluisia sarjoja
+ paljon kavereita, joilla sama konsoli -> moninpeli onnistuu helpommin
+ kevyempi?
+ kelkan avaus ei resetoi

- kallis
- graafinen tasokkuus ei yllä xb:n tasolle (voi olla montaa mieltä)
- moninpeli vaikeaa (multitap)
- ei kovalevyä
- ei yhtä varmaa nettipeliä
- on niitä muitakin
 
Mä oon päättäny, etten ajattele niiden tehoja ja muita "pikkuseikkoja", vaan puntaroin kummalla konsolilla on enemmän pelejä mitkä mua kiinnostaa. Tai parempia pelejä mitkä mua kiinnostaa. Esim. Playstation kakkosella mua kiinnostaa Vice City, The Getaway yms. ja Xboxilla ehkä joku Splinter Cell ja Nightfire, joista kummatkin tulee Playstation kakkoselle. Toisaalta Xboxilla on joissain peleissä hienompaa grafiikkaa ja se ehkä pystyy hienompaan grafiikkaan, mutta onhan Playstation kakkosenkin pelit pelattavia ja ihan tarpeeks hyvä graffasia mulle. Ja mun mielestä on ehkä vähän turhaa pistää Playstation kakkosen huonoihin puoliin se et se on kallis, kun loppujen lopuksi niillähän on rahallista eroa vaan n. kymmenen euroa, right? Mä nyt otan eka ylös kaikki pleikkari kakkosen pelit ylös mitkä mua kiinnostaa ja Xboxin pelit ylös mitkä mua kiinnostaa ja sit katon kummalla konsolilla on sellaset mua kiinnostavat pelit parempia. :)
 
osta xbox
-splinter cell
-LIVE
-UC
-mechassault
-halo
-halo2
-en jaksa kaikkia lähtee listaamaan

Nii ku MS sano xbox on hardcore gamerin valinta :D
 
rauhanturvaaja

Kun mä aikoinaan (kokonaista 7 kk sitten) tein konsolivalintani, niin se oli oikeistaan helppoa. Mulla ratkaisi tulevan koneen käyttöikä. PS2 laulaa jo YÖ:n ykköshittiä
 
Näihin tällasiin täytyy sanoa taas että osta molemmat. Tai oikeastaan kaikki kolme. Ei tarvitse kinata.
Eikä se hinta mikään mahdoton este ole, töihin siitä.
Samalla rahalla te sitä mopoanne virittelette ja pukerratte boomboom-stereot corollaanne.
Nuorisohuligaanit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Näihin tällasiin täytyy sanoa taas että osta molemmat. Tai oikeastaan kaikki kolme. Ei tarvitse kinata.
Eikä se hinta mikään mahdoton este ole, töihin siitä.
Samalla rahalla te sitä mopoanne virittelette ja pukerratte boomboom-stereot corollaanne.
Nuorisohuligaanit.

:D

Hemmetin Frank, taas sä häiriköit mun kahvinjuontiani... yritätkö sä tukehduttaa mut tähän? Häpeäisit edes :)

PS. Ketju lähtee sinne minne se kuuluu.
 
Mulla on molemmat ja PS2:lla pelaan lähes joka päivä, kun taas X-Boxilla viimeisestä pelikerrasta on varmaan kuukausi! Oikeestaan vähän vatuttaa että ostin aikoinaan Boxin, mutta kait siitäkin ehkä joskus jotain hyötyä on. Pleikalla vaan tuntuu tulevan kaikki pelit mitkä mua kiinostaa...
 
Tänks kaikille!
Xboxin ottaisin, mut olis hyvä jos vois kokeilla sitä s-ohjainta.

Ps. en pidä siitä ISOsTA ohjaimesta

2nd Ps. Kunpa tulis se vihreä xbox ennen joulua sais sen s-ohjaimen mukana.:(

3rd Ps.Onks se s-ohjain hyvä?

4th Ps. Anteeks nää Ps:sät.
:D
 
Ylös Bottom