Vastaus: Red Bull X2010 / Sebastian Vettel challenge
Jos pelkkää foorumiviestiä on uskominen, niin
nimimerkki Tidgney on näemmä saanut nyt kaikki radat kultaiselle padilla.
Tuon Suzukan selostuksen perusteella olisin taipuvainen uskomaan häntä, etenkin kohta 2), jossa hän jarruttaa viimeiseen tsikaaniin niin, että vasen takarengas on hieman hiekalla ja se flippaa autoa hieman poikittain. Kyseinen tapa nimittäin toimii, olen aika paljon nyt ajellut padilla Red Bullia (aina ei jaksa iskeä rattia kiinni kun oon vaan grindannu rahaa Dream Car championshipistä tavoitteena ostaa pelin kaikki autot, lähes kaikki standard-autot alkaa olla jo tallissa
), niin vahingossa oon huomannu että osittain hiekalle ajo hidastaa (epärealistisen) paljon tuota sukkulaa + kääntää juuri noin sitä.
[Edit: Tuossa muuten
joutuubi-viteo kyseisestä suorituksesta. Onhan tuo periaatteessa mahdollista feikata ratilla, eikä näköjään enää käytä renkaat hiekalla kikkaakaan ennen viimeistä tsikaania, mutta on tuolla havaittavissa padille tyypillisiä korjausliikkeitä joissakin kohdissa - hyvin pieniä kyllä, saa olla aika uber-taitava & tarkka tatin kanssa... Edit]
Padin kanssa suurin ongelmahan on siinä, että se ei anna kääntää välittömästi toiseen suuntaan jos renkaat on jo linkussa vastakkaiseen suuntaa - eräänlainen viive siis siihen tehty pelintekijöiden toimesta - auttaa kaikkialla muualla (stabiloimalla pieniä virheliikkeitä) paitsi juuri noissa tsikaaneissa missä pitäis saada nopeesti suunnasta toiseen käännettyä.
Muutenkin alkaa kyllä harjoittelu kannattaa, pysyy paremmin hanskassa padilla tuo rassi, ikinä en kyllä kultaa noista saisi sillä, mutta ainakin pysyn suurimman osan aikaa radalla nyt
.