Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

https://kotaku.com/independent-game-shops-told-they-wont-get-red-dead-rede-1829845669

Briteissä yksittäiset peliliikkeet saavat RDR 2:sen pelikauppoihin vasta 7.marraskuuta. Isommat peliketjut saavat pelin ihan julkaisupäiväksi. Virallista syytä ei ole kerrottu, mutta monella asialla voi toki spekuloida. Julkaisija on ilmeisesti sanonut, että "jakelussa on ongelmia".

Tuo on melko pitkä aika olla ilman peliä, siinä on moni liike vaikeuksissa ja pelaajat tietenkin pettyneitä. Toivottavasti vastavaa ei tapahdu muualla ja kyse olisi vain yksittäisestä jakeluongelmasta, eikä mistään muusta.
 
Tosta nyt tulee mielee se sama kun aikoinaan RDR1 ei tullut PS3:lle ja vain onnekkaimmat sai julkkaris, XBOXilaiset sai ilman ongelmia. Ihme touhua...
 
Itselläni toki on hype hypähtänyt korkeahkolle mutta toisaalta jo remake RDR1:stä nykysukupolvelle riittäisi minulle ostamiseen. Ykkösestä on aikaa ja olen sen vain kerran pelannut. Tosin siihen menikin sitten varmaan lähemmäs tai yli 100 tuntia. Moninpelin kanssa varmaan jossain 100-200 tunnin välillä.

Western-aiheisia pelejä ei kauheasti ole muutenkaan. Nyt on tulossa tämä ja Desperados 3. Molemmat menee ostoon ensitilassa. Ei tietenkään pelkkä aihe riitä ostamaan peliä mutta sekä Rockstar että Mimimi (Shadow Tactics, Desperados 3) tuntuvat hommansa osaavan. Rockstarin kohdalla tuskin tarvitsee kerrata miksi ja Mimimiltä riittää, että on pelannut Shadow Tacticsin.
Lisäksi on tulossa Intiaanien kuvakulmasta kuvattu peli This land is my land peli..

https://www.google.fi/amp/s/www.pol...-preview-native-american-western-stealth-game
 
Itse odotan tätä kuin aina muutoinkin Rockstarin pelejä eli todella kovasti. Pelejä, joita ostan ei ole ihan mahdottomasti vuosittain, mutta kyllä nämä Rockstarin isot tekeleet menee aina ostoslistalle. En ymmärrä mikä siinä hypessä niin väärääkään on, kyllä kai kaikilla on sen verran muutakin elämää, että ei se oikeasti mikään paha takaisku elämässä olisi vaikka tää peli olisi ihan paska.

Toivottavasti tosiaan tulee julkkariksi. Pitkästä aikaa olen ensi viikon viikonlopun yksin kotona, niin peliaikaakin olisi ihan kohtuudella tarjolla.
 
Ite oon aika rauhallisin mielin odotellut tätä, vältellyt kaikkia videoita ja uutisia parhaan mukaan niin ei ole hype päässyt tarttumaan. Mutta eilen kun pelin laittoi latautumaan, niin himot nousi kun näki pelin kuvan konsolilla ja tajusi että viikon päästä se oikeasti tulee.
 
Ite oon aika rauhallisin mielin odotellut tätä, vältellyt kaikkia videoita ja uutisia parhaan mukaan niin ei ole hype päässyt tarttumaan. Mutta eilen kun pelin laittoi latautumaan, niin himot nousi kun näki pelin kuvan konsolilla ja tajusi että viikon päästä se oikeasti tulee.

Tässä on foorumin viisain pelaaja.

Mietin sellaista että tähän voisi listata elokuvia joita "kannattaa" katsoa ennen peliä, ajankuluksi:

- Hyvät, pahat ja rumat
- Muutaman dollarin tähden
- Huuliharppukostaja

Tarantinolta tullut pari keskinkertaista Westerniä, hmm... toki vuosi on jo 1899 joten autot mukana ja raitiovaunut.
 
https://kotaku.com/independent-game-shops-told-they-wont-get-red-dead-rede-1829845669

Briteissä yksittäiset peliliikkeet saavat RDR 2:sen pelikauppoihin vasta 7.marraskuuta. Isommat peliketjut saavat pelin ihan julkaisupäiväksi. Virallista syytä ei ole kerrottu, mutta monella asialla voi toki spekuloida. Julkaisija on ilmeisesti sanonut, että "jakelussa on ongelmia".

Tuo on melko pitkä aika olla ilman peliä, siinä on moni liike vaikeuksissa ja pelaajat tietenkin pettyneitä. Toivottavasti vastavaa ei tapahdu muualla ja kyse olisi vain yksittäisestä jakeluongelmasta, eikä mistään muusta.

Itse en usko, että on jakeluongelmia. Eiköhän tuo johdu siitä, että viimeaikoina jotkut pienemmät liikkeet ovat laittaneet pelejä useita viikkoja ennen julkaisua myyntiin ja Rockstar haluaa vähentää kaikenlaisia vuotoja tästä pelistä.

Spider-Man taisi olla yksi niistä peleistä ja sen joku sai 2 viikkoa ennen julkaisua ostettua.
 
Tarttiskohan sitä ensi viikolla pelata eka redemption läpi jos tästäkin innostuisi. Tuo tuli pelattua joskus vuosia sitten ja oli aika meh fiilikset.
Ostin kuitenkin pari viikkoa sitten uudestaan kun goty version sai alle 20e hinnalla ja one x:lla on 4k päivityskin.
Tähän mennessä yksikään rdr 2 traileri ei ole aiheuttanut mitään osto haluja.

Varsinkin se omasta jengistä huolehtiminen kuulostaa aika paskalta. Eikös tuo oma hahmo ole suurinpirtein pomosta seuraava joten miksi sen pitää metsästää ruokaa omalle porukalle. Tehkööt ne uudet tulokkaat noi hommat ja todistakoot, että ovat jengin arvoisia tai jtn.
 
Ostin kuitenkin pari viikkoa sitten uudestaan kun goty version sai alle 20e hinnalla ja one x:lla on 4k päivityskin.
On muuten kohtalaisen nätin näköinen peli vieläkin Xbox One X:llä tuon 4K-päivityksen jälkeen. Ehdottomasti suosittelen pelaamaan.
 
Nonni sorruin sitten, peli on latauksessa. Toivottavasti lunastaa kaikki ne massiiviset odotukset mitä Rockstarin pelillä aina on.
 
Mua ei oo vielä mitkä trailerit, kuvat, hehkutukset saannut mitään kiimareaktioita aikaseks. Syy on yksinkertainen, se teema. Villilänsi ei vaan nappaa, ei oo koskaan napannut, ei oikee leffat eikä mitkä. Kuitenkin, toivon että peli on sen verran hauska, niin hauska että unohtaa sen teeman ja uskon että rockstar on siihen kykeneväinen. Aikoinaan RDR1 oli eri juttu, ensinnäkin PS3 aikana openworld ei ollut mitenkään yleinen juttu, kaveriporukalla harvemmin pääsi yhdessä rällästää avoimessa maailmassa. Nykyään tuntuu että openworld on normi juttu jotenkin jopa uuvuttavaa, saa nähää onko rockstar nostanut taas rimaa. Mutta täysin puhtaalta pöydältä lähetään, jos peli yllättää ja on helvetin hyvä... ok ei valittamista. Takaraivossa silti se teema.
 
Viimeksi muokattu:
Mua ei oo vielä mitkä trailerit, kuvat, hehkutukset saannut mitään kiimareaktioita aikaseks. Syy on yksinkertainen, se teema. Villilänsi ei vaan nappaa, ei oo koskaan napannut, ei oikee leffat eikä mitkä.

Aika sama homma täällä. Ainoa wild west leffa josta olen tykännyt on they call me trinity joka on Bud Spencerin ja Terence Hillin komedia länkkäri leffa vuodelta 1970. Mikään vakavampi leffa ei ole koskaan iskenyt.

Tajusin juuri kuinka vanhalta tuo saa mut kuulostamaan vaikka olen syntynyt "vasta" 1980.
 
Mua ei oo vielä mitkä trailerit, kuvat, hehkutukset saannut mitään kiimareaktioita aikaseks.

Täällä sama, tosin en ole kuin muutaman tarkoituksella katsonut. Ensimmäinen osa tyhjensi pajatson jo siinä määrin, ettei tämä toinen lähde odotusten suhteen lapasesta. Hyvä peli tulossa, mutta hyviä tässä on monta muutakin jotka ansaitsevat peliaikansa juuri nyt. RDR2 läpiipeluna kestää kuitenkin sen 50 tuntia vähintään ja tämä on pois muualta.
 
Itsellä taas tämä teema on aina ollut lähellä sydäntä. Ja peleissäkin luultavasti olen pelannut ensimmäistä rdr yhtä paljon kuin kaikkia gta yhteensä. Ei sillä että gta mitään vikaa olisi ikinä ollut, olen vaan kyllästynyt nopeasti.
 
Itsellä taas tämä teema on aina ollut lähellä sydäntä. Ja peleissäkin luultavasti olen pelannut ensimmäistä rdr yhtä paljon kuin kaikkia gta yhteensä. Ei sillä että gta mitään vikaa olisi ikinä ollut, olen vaan kyllästynyt nopeasti.
Sama juttu. Villi länsi teemana on ihana. Tykkään gta:sta erittäin paljon vaikka gta5 olikin vähän pettymys(tylsähkö yksinpelin stoori ja hahmot eivät iskenneet+huonommat fysiikat yms. kuin gta4:ssa joka oli taas huippu), mutta missään rockstarin pelissä ei ole ollut mun makuun niin hyvä tunnelma kuin rdr:ssa. On mennyt varmaan kymmeniä tunteja ihan vaan esim. ihastellessa yöllä maisemia ratsastaen tai metsästäen samalla yms. paras peli koskaan!
 
Kun ensimmäisen RDR löin eka kertaa koneeseen niin tuli pelattua noin 11 tuntia putkeen.

Itelle iskee teema todella lujaa, kaikki hyvät länkkärit on tullut katottua moneen kertaan.

Tätä peliä on tullut odotettua vuosikausia ja olen aivan varma että peli jopa ylittää omat odotukseni.
 
Toivottavasti tulee ennen julkkaria.
Kovasti polttaisi tietää miltä näyttää perus PS4 tai One S:llä.
Lainataan omaa postausta.
Pyöriiköhän peli normi PS4 ja One S:llä kummallakin 1080p vai onkohan Boxi versio 900p?
Kyllä tätä itsekin odottaa jo innoissaan, mielenkiintoista lähteä tutkimaan maailmaa ja kokea kuinka elävän ne ovat saaneet tästä. Jännä myös nähdä mitä kaikkea siellä tulee vastaan.
Varmaan tästä tippuu jo jotain arvosteluja viikon puolivälissä.
 
Lainataan omaa postausta.
Pyöriiköhän peli normi PS4 ja One S:llä kummallakin 1080p vai onkohan Boxi versio 900p?
Kyllä tätä itsekin odottaa jo innoissaan, mielenkiintoista lähteä tutkimaan maailmaa ja kokea kuinka elävän ne ovat saaneet tästä. Jännä myös nähdä mitä kaikkea siellä tulee vastaan.
Varmaan tästä tippuu jo jotain arvosteluja viikon puolivälissä.

Embargo raukeaa kuulemma vasta torstaina, että silloin nähdään millaisia arvioita peli alkaa keräämään. :)
 
Ylös Bottom