Rockstar osaa panostaa tosi pieniin yksityiskohtiin mitä harvemmin muut pelilafkat tekee, kuitenkin kannattaa nyt ehkä lähtee liikkeelle ilman mitää suuria odotuksia, tuskin sieltä nyt mikään maailman ihme on tulossa, tottakai kun käytetään hitosti aikaa ja rahaa niin jälki on eri kun joka vuotiset yrjöt mutta... Se että siel nyt jotkut rakentaa taloa voi olla pelkkää silmälumetta, sama nähtiin GTA5ssa, sielä öisin on eri elämä kun päivällä jne, ihmiset tekee töitä, sieläki rakennetaan, hitsataan, porataan jne, öisin menee uimavalvojien koppien ikkunat kiinni jne jne. Ei toi talon rakentaminen tossa nyt välttämättä tarkoita sitä että ajan mittaan sinne syntyy jotain uusia alueta ja taloja. Ite lähen liikkeelle ihan nollasta ja en odota tästä mitään jeesuksen paluuta.
Mutta kaiken maailman pikkukohtiin rockstar kyllä osaa panostaa se täytyy myöntää, hevoset paskoo ja pallit heiluu jne. Hienoa! Katotaa sitten kuitenkin kun pääse itse pelaa ja nähä se totuus sitten vasta sen alkukiiman jälkeen, alkuun kun kaikki uudet pelit näyttää ja tuntuu nii saatanan hienoilta. Ite löydän esim GTAasta vieläkin semmosia ihme yksityiskohtia mitä en ole ennen edes nähnyt ja olen pelannut sitä peliä jo 5 vuotta ja tulen pelaamaan niin kauan kun sitä rockstar jaksaa tukea.
RDR: Online tuttuun tapaan kun gtaassa tulee vasta myöhemmin, syynä varmaa suuret pelaajamäärät jne. Kiinnostaisi kyllä mitä ne tähän onlineen keksii, varmaa ihan hyvää vaihtelua gta onlineen mutta tuskin tulee mun kohalla sitä korvaamaan. Jos tulee olen todella yllättynyt!