Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]
Ymmärrän, että monet näistä pitävät ja paljonhan näissä onkin hyvää. Itse pidän enemmän peleistä, jotka haastavat joko älyllisesti tai sitten pelillisten elementtien kautta, kuten Souls sarja, vuoropohjaiset pelit, ajosimut jne.
GTA olisi liki täydellinen peli, jos siihen pystyisi siirtämään pelimekaniikat muilta priimusoppilailta, mutta ymmärrerrävästi näin ei tehdä, koska juurikin se huoleton puuhastelu on merkittävä osa pelien viehätystä.
Tarkoitan sitä osuutta, joka suoritetaan se kapula kädessä. Ammuskelu on aina ollut aika heikkoa, johtuen osittain myös tosi huonosta tekoälystä. Ajaminenkaan ei ole mitään järin syvällistä toteutukseltaan ja sitä on liikaa. Myös se itse tekeminen on usein aika puuduttavaa. Gta vitosessa alkoi itsellä nousta seinä vastaan, kun pääjuonen tehtävässä päädyttiin lupaavan asetelman jälkeen siirtelemään jotain kontteja. Sellaista ihan minipelitason nyhjäämistä on ihan liikaa.Haluaisitko avata tätä vähän enemmän? Omasta mielestä esim. RDR ja GTA V olivat kaikin puolin hyviä pelejä ja molemmat pitivät täysin otteissaan sen ensimmäisen läpipeluun, joihin kaikkine sivuaktiviteetteineen sain upotettua 50+ tuntia per peli. En siis ymmärrä, miten se peli siitä tarinan ympäriltä olisi mitenkään puuttunut...
Ymmärrän, että monet näistä pitävät ja paljonhan näissä onkin hyvää. Itse pidän enemmän peleistä, jotka haastavat joko älyllisesti tai sitten pelillisten elementtien kautta, kuten Souls sarja, vuoropohjaiset pelit, ajosimut jne.
GTA olisi liki täydellinen peli, jos siihen pystyisi siirtämään pelimekaniikat muilta priimusoppilailta, mutta ymmärrerrävästi näin ei tehdä, koska juurikin se huoleton puuhastelu on merkittävä osa pelien viehätystä.