Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

INyt esim ilmeisesti kaverin kanssa ei pääse tarina peliä pelaamaan yhdessä? Tai Destinyn tapaan kuuden pelaajan voimin?

Eipä ole tainnu mitään GTA:takaan päästä tarinaa pelaamaan cooppina tai RDR1 stooria,niin eipä ole ylläri,ettei tässäkään voi. Tiestihän että kaikki pelit ei ole monareita,vaan hyville yksinpeleillekin on kysyntää vielä ;)
Ootko ikinä edes pelannu Destinyä? Ei siinäkään tarinaa 6 pelaajalla pelata,vaan se 6 ukkoa pääsee vaan raidiin. Kolmella voi pelailla tarinaa ja haahuilla ympäriinsä. Crusiblesta ei ole tietoa monta sinne mahtuu,sitä kun ei tule pelattua yhtään.
 
Tää hieman ihmetyttää, sillä blu-ray tukee kyllä 100GB:n asti, joten ihmetyttää, mikä vie pelilevyiltä noin paljon tilaa.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Xbox One ja PS4 ei pysty lukemaan noita 100GB levyjä.

Voin kyllä olla totaalisen väärässä :)
 
Haiskahtaapi nyt vähän siltä, että Testudo koittaa vähätellä ja lytätä peliä, kun hänellä ei ilmeisesti ole laitetta, jolla tätä pelata. PC-version perään ainakin huuteli tuossa joku aika sitten...

Happamaltahan tuo viesti tuntuu ensilukemalta, vaikka on siinä rivien välissä jotain pointtiakin. Ylihypettyminen on tietenkin vaarallista ja koitan itseäni suitsia siltä ja rauhoitella itseäni sen suhteen. Toisaalta, kun YouTubessa tulee vastaan peliä käsitteleviä videoita, ihan virallisilta pelimedioiltakin, joissa tuodaan esille juttuja, joita ei juuri aikaisemmin olla nähty, ja kehutaan peliä suuresti, niin vaikeahan sitä on tällaisen Rockstarin pelien ja muutenkin open worldeista tykkäävän olla hypettymättä.

Se on kuitenkin fakta juttu, että Rockstar on sitten GTA 3:n tuonut aina jotain uutta ja ainakin jollain tavalla mullistavaa mukanaan, kun on uuden suuren luokan pelin julkaissut. Se fakta yhdistettynä näihin kehuihin, jossa puhutaan parhaasta koskaan tehdystä open worldista, jossa on suurin "siellä olemisen" tunne, on väkisin kiinnostusta ja hypeä nostattava. Siihen lisänä, kun mukaan tuodaan myös roolipelielementtejä, joiden kautta saa itse päättää edes jollain tasolla, miten suhtautuu tilanteeseen, kun törmää johonkin apua tarvitsevaan tai kilpailevaan rikollisjoukkoon pelimaailmassa ja kuinka ainakin puheiden perusteella valinnoilla on oikeasti seuraamuksia ja vaikutuksia, kuinka pelimaailma pelaajan ohjaamaan pelihahmoon reagoi, niin onhan tuo jotain sellaista, jota ei kauheasti ole nähty ainakaan Rockstarin peleissä. Länkkäriteema on myös sellainen, jota ei kauheasti tule peleissä vastaan, vaan on rohkeasti erilainen.

RDR 2 voi olla "paras peli koskaan". Se mitä suurimmalla todennäköisyydellä on ainakin yksi parhaista peleistä koskaan. Ennakoiden perusteella se on vähintään paras peli open world-genressä koskaan. Syytä hypettyä on.
 
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Xbox One ja PS4 ei pysty lukemaan noita 100GB levyjä.

Voin kyllä olla totaalisen väärässä :)
Tämä voi hyvinkin olla, lisäksi voihan se olla myös sekin, että noiden blu-ray -levyjen valmistus on selkeästi kalliinpaa, kuin vaikkapa kahden 50GB levyn.
 
No siis itsehän olen mukana tässä HYPE junassa siinä määrin että olen hankkimassa uutta TV.tä, (OLED) ja PS4 Pro konsolia ihan tätä peliä varten. Toki tv tulee muuhunkin päivittäiseen käyttöön.

Itseäni kiinnostaa juurikin tuo: 4K, HDR, elävä villi länsi. 3person pelit eivät mielestäni ole erikoisia, mutta tässä pistää silmään erityisesti rikkaat hahmot, värit ja ylipäätään luonto, vuoret, metsät, maisemat. En haluaisi että pelissä on autoja / raitiovaunuja, mutta ensi kertaa ajattelin josko saisin kerrankin pelattua jonkun pelin alusta loppuun. Sen sijaan että valittaisin miksi pelissä on autoja, niin miettisin että tämä on nyt pelistudion taiteilijoiden / master mindejen näkymys ja ottaisin sen sellaisena. Etsisin niitä positiivisia juttuja. Miettisin teknisiä asioita, esim pitkällä piirtoetäisyydellä on hintansa. Se että on pieni kaupunki jossa ihmiset tekevät arki askareitaan, kyllä sekin syö tehoa. Kotka kiertää ja kaartaa taivaalla, voinko vain katsella / seurata sitä minne se menee, vai jopa sniputtaa alas ihan että vain näen tippuiko lintu johonkin.

Tämähän on pelaajien peli. Lisäksi kiinnostavat nämä huumori asiat ja tunnelman luonti. Esim tämä sivu kokonaisuutena on hauska. Aseet ovat hauskoja. Tuntuu siistiltä sanoa näin koska peli: https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/features/weaponry

Tuolla sivulla mm aseiden ääniä, mitä olette mieltä? Ihan kohtalaista mielestäni.
 
Rockstarin pelit on kautta aikain olleet parhaimpia pelejä. Tekevät pelejä 5-7v, kaikki yksityiskohdat on yksistään jo sellaista mitä ei muut pelit tarjoa.
Open world villilänsi tarjosi jo aivan mielettömästi hupia ykkösessä.

Lisäksi tässä saa vihdoin minimapin pois, joten ei vain mennä paikasta A paikkaan B navin opastamana.
Lisäksi 6h pääsivät pelaamaan ennakkoon ja siinä pelailivat useampia tehtäviä ja pelkkää ylistystä on sadellut.

Jos tämä ei ole arvioissa vähintään 95/100 peli niin ihmettelen.
 
Rockstarin pelit on kautta aikain olleet parhaimpia pelejä. Tekevät pelejä 5-7v, kaikki yksityiskohdat on yksistään jo sellaista mitä ei muut pelit tarjoa.
Open world villilänsi tarjosi jo aivan mielettömästi hupia ykkösessä.

Lisäksi tässä saa vihdoin minimapin pois, joten ei vain mennä paikasta A paikkaan B navin opastamana.
Lisäksi 6h pääsivät pelaamaan ennakkoon ja siinä pelailivat useampia tehtäviä ja pelkkää ylistystä on sadellut.

Jos tämä ei ole arvioissa vähintään 95/100 peli niin ihmettelen.
Kyllä tätä luottavaisena itsekin odotan ja uskon pelin olevan loistava..Toivottavasti vpd jälleen lähettää pelin hyvissä ajoin, että jopa jo ensi viikon torstaina pääsisi pistämään Xbox One X:n kuumaksi tämän parissa..=)
 
perkele. sehä pittää jättää pleikkari yöks hyrskyttämään

tällee offtopiccina eksyin tänne saitille ku tuli sähköpostiin ilmotus privaviestistä. niin onks tää saitti heränny taas eloon. vuosia ollu pois täältä, kun saitti kuoli joskus.
 
Eihän tämä foorumi koskaan ole kuollut. Tai no riippuu mitä keskusteluja seuraa. Itseä kun kiinnostaa melkein kaikki muu paitsi jotkut änäri ja fifa aiheet niin kyllä täällä jatkuvasti on luettavaa ollut.
 
Eihän tämä foorumi koskaan ole kuollut. Tai no riippuu mitä keskusteluja seuraa. Itseä kun kiinnostaa melkein kaikki muu paitsi jotkut änäri ja fifa aiheet niin kyllä täällä jatkuvasti on luettavaa ollut.

no joo mutta joskus vajaa 10v sitten ku täällä aktiviinen olin nii siihen nähden tämä kyl hiljeni jossain vaiheessa aika paljonkin. mutta riittäköön offtopic mun puolesta. ei karkaa tää lanka iha kokonaa sit :D
 
No siis itsehän olen mukana tässä HYPE junassa siinä määrin että olen hankkimassa uutta TV.tä, (OLED) ja PS4 Pro konsolia ihan tätä peliä varten. Toki tv tulee muuhunkin päivittäiseen käyttöön.

Itseäni kiinnostaa juurikin tuo: 4K, HDR, elävä villi länsi. 3person pelit eivät mielestäni ole erikoisia, mutta tässä pistää silmään erityisesti rikkaat hahmot, värit ja ylipäätään luonto, vuoret, metsät, maisemat. En haluaisi että pelissä on autoja / raitiovaunuja, mutta ensi kertaa ajattelin josko saisin kerrankin pelattua jonkun pelin alusta loppuun. Sen sijaan että valittaisin miksi pelissä on autoja, niin miettisin että tämä on nyt pelistudion taiteilijoiden / master mindejen näkymys ja ottaisin sen sellaisena. Etsisin niitä positiivisia juttuja. Miettisin teknisiä asioita, esim pitkällä piirtoetäisyydellä on hintansa. Se että on pieni kaupunki jossa ihmiset tekevät arki askareitaan, kyllä sekin syö tehoa. Kotka kiertää ja kaartaa taivaalla, voinko vain katsella / seurata sitä minne se menee, vai jopa sniputtaa alas ihan että vain näen tippuiko lintu johonkin.

Tämähän on pelaajien peli. Lisäksi kiinnostavat nämä huumori asiat ja tunnelman luonti. Esim tämä sivu kokonaisuutena on hauska. Aseet ovat hauskoja. Tuntuu siistiltä sanoa näin koska peli: https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/features/weaponry

Tuolla sivulla mm aseiden ääniä, mitä olette mieltä? Ihan kohtalaista mielestäni.


Mä en nyt oikein tajua mitä sulla on RDR:ää vastaan? Tai yleensä Rockstaria? Onko Rockstar tehnyt sinulle jotain henkilökohtaista pahaa? Siis kun jotenki tuntuu että sun tarkoitus on yrittää mahdollisuuksien mukaan minimoida ton RDR2: myyntiä ja näinollen Rockstarille meneviä tuloja. Onhan mullakin paljon pelejä joista en tykkää mutta en silti yritä mustamaalata niitä. Joten mikä sun tarkoitus on? Jos muut ostaa sen pelin niin onko se sulta pois? Ei pitäisi olla. Ellei kyse sitten ole jostain kaunasta Rockstaria kohtaan. Sori nyt vaan mutta jotenki sun puheissa ei ole päätä eikä häntää.
 
No on siinä testudon viestis semmonen päätä että häntää että tosiaan iteki huomannu että joillaki tässä se hype tuntuu karkaavan hieman käsistä ja olettavat pelin olevan joku maailman kymmenes ihme. Noh, saahan sitä hypettää ja itsekin olen siinä mukana, mutta en odota että tässä nyt olisi tapahtumassa peliteollisuudessa joku valtava muutos ja että RDR2 tulee muuttamaan maailmaa ja sen jälkeen kaikki pelit ovat täyttä paskaa jne. Muistan elävästi vielä GTA5 hypetykset jossa oli jäätävä kiimahype ja ne samat hypettäjät myös sitten pettyivät ja valittivat että ei tämä olekaa niin perkeleen kova teos eikä se tuntunutkaa enää viikon jälkeen niin mahtavalta pelitlä. Kannattaa ensin ihan vaan pelata ja sitten itse totee että onko se nyt niin hyvä eikä antaa ennakkopelaajien hypemainospuheiden hämätä.
 
Mä ootan sieltä pelkkää perus hyvää villin lännen peliä. Odotukset oli GoWia kohtaan paljon korkeammalla mitä ne tän pelin kohdalla tulee olemaankaan.

Onko edes olemassa nykyään muuta villin lännen peliä kun tämä RDR sarja? Call of Juraez oli ihan käypää viihdettä abaaut vuosikymmen sitten.
 
Viimeisin Call Of Juarez oli mitä ite pelasin Bound In Blood, joka oli mun mielestä ihan ok länkkäripeli. Sitten siitä tuli joku modernin aikaan sijoittuva ja sen jälkee taiski koko sarja kuolla? Joo eihän niitä villiin länteen sijoittuvia pelejä mitenkään joka päivä näe.
 
Onko edes olemassa nykyään muuta villin lännen peliä kun tämä RDR sarja? Call of Juraez oli ihan käypää viihdettä abaaut vuosikymmen sitten.

Call of juarez: gunslinger tuli 2013 ja on oikeasti hyvä peli. Julkaistiin vain digitaalisena ps3:lle ja xbox 360:lle. PSN storesta tuota ei näytä ainakaan haun kanssa löytävän ollenkaan, mutta boxille tuon saa 13.5e hintaan.
 
Itselläni toki on hype hypähtänyt korkeahkolle mutta toisaalta jo remake RDR1:stä nykysukupolvelle riittäisi minulle ostamiseen. Ykkösestä on aikaa ja olen sen vain kerran pelannut. Tosin siihen menikin sitten varmaan lähemmäs tai yli 100 tuntia. Moninpelin kanssa varmaan jossain 100-200 tunnin välillä.

Western-aiheisia pelejä ei kauheasti ole muutenkaan. Nyt on tulossa tämä ja Desperados 3. Molemmat menee ostoon ensitilassa. Ei tietenkään pelkkä aihe riitä ostamaan peliä mutta sekä Rockstar että Mimimi (Shadow Tactics, Desperados 3) tuntuvat hommansa osaavan. Rockstarin kohdalla tuskin tarvitsee kerrata miksi ja Mimimiltä riittää, että on pelannut Shadow Tacticsin.
 
Ylös Bottom