Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Ei muakaan ne pienet droppailut kiinnosta. Tuolla ei vain pysty liikkumaan ilman boyntyjä fps takia. :D se kun ei droppaa, vaan vetää yhtä tahmeaa diashowta siellä kokoajan. Hevosella fps takia osuu sivullisiin jatkuvasti, kun fullhd:lla voi vain ratsastella rauhassa.

Mitenhän tuosta ei ollut mitään mainintaa digital foundryn testeissä ja siinähän ne testaili juuri tuota kaupunkia? Droppaili kyllä mutta tais sielläkin pyöriä 25-30 välillä.

Mitenhän tuosta ei ollut mitään mainintaa digital foundryn testeissä ja siinähän ne testaili juuri tuota kaupunkia? Droppaili kyllä mutta tais sielläkin pyöriä 25-30 välillä.
Siksi minäkin olin aika shokissa kun tuolla fullhd:llakin huomaan droppia, mutta juuri ehkä 25-30 välissä.
4k versiolla on ihan läpi kaupungin todella pahaa putoamista.

Hmm itsellä ei onneks ole mitään ongelmia hdr kanssa. PS4 Pro ja tämän vuoden LG:n tölsä.

Kävipäs tuossa hetki sitten hauskasti, kun tein erästä tehtävää liikkuvassa junassa ja heppa syystä tai toisesta seuras mua koko ajan. No se päätti sitten jäädä junan alle ja kuolla :D Siinä sitten jolkottelin lähimpään kylään (ei ollut ihan lähellä) ja otin vankkurikyydin isompaan kaupunkiin et pääsin tallille. Kylään asti kannoin vielä satulalaukkua, kun ajattelin et se kannattaa pitää tallessa. Oli hauska seikkailu. Matkalla oli kyllä hevosia joita varastaa, mut olin just hiljattain maksanu itteni kipeeks bountystä niin ei viittiny alkaa leikkiin. Mun rosvoleikit päättyy yleensä aika huonosti :D

Hmm itsellä ei onneks ole mitään ongelmia hdr kanssa. PS4 Pro ja tämän vuoden LG:n tölsä.

Kävipäs tuossa hetki sitten hauskasti, kun tein erästä tehtävää liikkuvassa junassa ja heppa syystä tai toisesta seuras mua koko ajan. No se päätti sitten jäädä junan alle ja kuolla :D Siinä sitten jolkottelin lähimpään kylään (ei ollut ihan lähellä) ja otin vankkurikyydin isompaan kaupunkiin et pääsin tallille. Kylään asti kannoin vielä satulalaukkua, kun ajattelin et se kannattaa pitää tallessa. Oli hauska seikkailu. Matkalla oli kyllä hevosia joita varastaa, mut olin just hiljattain maksanu itteni kipeeks bountystä niin ei viittiny alkaa leikkiin. Mun rosvoleikit päättyy yleensä aika huonosti :D
Omakin junaryöstö päättyi varsin ikävästi, tienestiä tuli reilu parisen kymppiä ja bountya saman verran. Perhanan paljon ampumahaluisia ukkoja siellä junassa oli.

Pelissähän ei siis oikeastaan ole edes testien mukaan HDR:ää. :D

Mut R ohjeistus on pienentää resoluutiota:
image.png.0614bad9a212ef94e75d315b3f401361.png

Varmasti on,

Siinä pelin alussa ei edes nää kunnolla sitä peuraa hankea vasten kun valkoiset on ihan päin seiniä ja usva verhoilee ruudulla. Se, että kiinnittääkö tuohon mitään huomiota on sitten katsojan silmissä. Otappas huvikseen HDR pois päältä niin näät eron.

Jos totta puhutaan niin minua rupeaa pikkusen korpeamaan tilanne varsinkin jos nuo karseat FPS dropit pitää paikkansa suuremissa kaupungeissa. PS4 meni jonkun AC:n jälkeen myyntiin kun hajotti niin paljon se lähelle 20fps:sää tippuminen. Jestas nyt on vuosi 2018 niin lukittu 30fps pitää olla minimi näillä raudoilla, varsinkin ps4pro ja xboxX kanssa. Aina sama saakelin ongelma konsoleiden kanssa, että pelataan sitä hiton diashow:ta. Pennusta asti pelannut ja mikään ei ole muuttunut :mad:. Taino kun oltiin 2D:ssä niin homma toimi. Annoin PS4:lle vielä mahdollisuuden pro:n kanssa, koska halusin 4k HDR - kokemuksen RDR2 kanssa ja sitten siihen kun otetaan vielä Sonyn omat pelit niin en jäänyt siksi xbox X odottamaan.... Nyt en sitten voi edes pelata peliä 4K:lla ja HDR päällä. Kyllähän tuon 1080p tilassa pelaa kun näyttää olevan lukittu 30fps, mutta ei ihan sitä mitä odotin...

No saattaa tuo kuva ehkä hieman terävämpi olla kun otti hdr pois päältä emt. Voi olla et mulla on silmissä vikaa :D

• Like
Reactions: Jiz
No saattaa tuo kuva ehkä hieman terävämpi olla kun otti hdr pois päältä emt. Voi olla et mulla on silmissä vikaa :D
Isompi on se et värit on ihan huuhtoutuneet pois hdr kanssa. Ilman hdr ne on ylikorostetut. Fullhd ja hdr näyttää just siltä miltä pitää ja todella hyvältä, vaikka feikki hdr onkin.

Isompi on se et värit on ihan huuhtoutuneet pois hdr kanssa. Ilman hdr ne on ylikorostetut. Fullhd ja hdr näyttää just siltä miltä pitää ja todella hyvältä, vaikka feikki hdr onkin.

Oho joo nyt ymmärsin ja huomasin kunnolla tuon eron itsekin :D

Perus ps4 konsolilla tullut tätä peliä pelattua, mutta kova hinku olisi hommata Pro versio juurikin tämän pelin takia. Mutta onko se sitten millään tavalla kannattavaa kerta sillä Pro versiolla on niin paljon nuita ongelmia?

Jos pron olet muutenkin hankkimassa niin samahan se silloin on hankkia, pelkästään tän pelin takia tuskin kannattaa vaivautua. Varmasti jossain välin rockstar saa ton kuntoon.
Toki joitain etuja varmasti saa pro:lla vaikka pelais full hd ja hdr moodissa, mut onko ne sit 400e arvosia etuja voi jokainen itse mietiskellä.

Hohoo.. rockstar onkin feikannut koko hdr ominaisuuden.. hdr kirkkaus asetus pelkästää skaalaa koko sdr kirkkauden ilman mitään oikeaa tonemäppäystä...ilmankos on valitusta haaleasta kuvasta.

Edit: hidas.. :) tämähän oli jo mainittu tuolla ylempänä..
Veikkaan että pitkälti johtuu taas ns. Vanhasta pelimoottorista..

Viimeksi muokattu:
Hohoo.. rockstar onkin feikannut koko hdr ominaisuuden.. hdr kirkkaus asetus pelkästää skaalaa koko sdr kirkkauden ilman mitään oikeaa tonemäppäystä...ilmankos on valitusta haaleasta kuvasta.

Nojoo, nyt käy järkeen miksi kuva näyttää tuolta kuin se on, verrattuna muihin HDR-peleihin.

Itse en kyllä oikein osaa stressata tai päivääni pilata tuolla HDR asialla vaikka onkin se huonoin vaihtoehto eli pro käytössä. Näyttää ilman tuotakin maisemat todella upealta eikä pelikokemusta tai elämyksien saantia vähennä kyllä juurikaan. Fps myöskin sulavaa niin mikäpä tässä pelaillessa.
Älä huoli ei se sen huonompi ole, kuin xbox x .Mulla on molemmat, eikä siinä niin iso ero. Joskus joillakin pelelillä arvuuttanut kavereita, eivätkä ole osanneet arvata, että kummalla konsolilla nyt pelataan. Toki erojakin on mutya ne on kyllä minimaallisia. Hyviä konsoleita molemmat ja rdr2 näyttää niissä hyvältä!

Ylös Bottom