Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

En yhtään varmaksi osaa sanoa, mutta voisiko sieltä päiväkirjasta löytyä merkintää asiasta? Sitä on omasta mielestä niin monimutkaista tutkia, etten ole hirmu tarkasti siihen perehtynyt, mutta monessa tilanteessa Arthur sinne jotain rustaa.
Joo, niinpä muuten on että voi löytyä sieltä. Pitääpä tutkia kunhan pääsee tästä ikävästä työelämästä takaisin villiin länteen. Vahvasti siis samat fiilikset täällä mitä Zaroffilla.
 
Juoksun voi käydä settingseistä vaihtaa niin että riittää että painaa vain kerran. Niin hahmo juoksee kokoajan. Myös ohjain komennot fps-standard on kätevä, niin saa juoksemisen hoidettua bf tapaan.
 
Juoksun voi käydä settingseistä vaihtaa niin että riittää että painaa vain kerran. Niin hahmo juoksee kokoajan. Myös ohjain komennot fps-standard on kätevä, niin saa juoksemisen hoidettua bf tapaan.
Se vaan et tatista juoksee aina ”täysillä”.
X:llä pohjassa on hitaampi ja näpyttäen täysillä.
Tuo oli todella hankalaa tatilla juosta tässä pelissä ja vaihtui nopeasti takaisin x:ään. Kun vielä heppa jäi silti x:ään.
 
Joo, niinpä tietenkin, sieltähän ne löytyy :D näkeekö sieltä myös nuo npc-tyypeiltä kuullut vinkit kun
tuli kaveri pusikoista ja pyysi ampumaan kahleet auki, vapautin kaverin ja tämä heitti vinkkiä jostain ryöstettävästä kohteesta jonkin joen lähellä. Meni tuo läpinä kuitenkin ohi korvien, joten mistä tämän näkisi/kuulisi uudelleen?
Näpäytä ristiohjaimesta vasemmalle, sieltä löytyy logi mihin on tuollaiset asiat merkitty.
 
Se vaan et tatista juoksee aina ”täysillä”.
X:llä pohjassa on hitaampi ja näpyttäen täysillä.
Tuo oli todella hankalaa tatilla juosta tässä pelissä ja vaihtui nopeasti takaisin x:ään. Kun vielä heppa jäi silti x:ään.

Olet väärässä.

Täysin samanlailla käyttäytyy tatista ja X. Kerran painat tattia hitaampi juoksu ja toisen kerran painat niin täysiä.

Tosin jos ei oo toggle run päällä niin sitte voi olla hankalampaa, mutta en ymmärrä miksei olisi.
 
Olet väärässä.

Täysin samanlailla käyttäytyy tatista ja X. Kerran painat tattia hitaampi juoksu ja toisen kerran painat niin täysiä.

Tosin jos ei oo toggle run päällä niin sitte voi olla hankalampaa, mutta en ymmärrä miksei olisi.
Mä tuota jonkun aikaa kokeilin ja otti niin älyttömiä spurtteja kokoajan ja yritin liikuttaa heppaa nopeammin tatilla ni meni hermo ku sit samaan asiaan oli kahdet eri kontrollit, ettei mun pää ainakaan niitä sisäistänyt.
En kyllä tiedä miksi edes tuota kokeilin, kun ei mulla oo orkkis tavassakaan mitään ongelmaa. Tulee takaraivosta eri pelien kontrollit, joten voin hypätä lennosta bäfän customoitujen kontrollien kautta vaikka siegeen/wildlandsiin.
 
Kontrolleista on vielä pakko valittaa. Ei vaan istu mun käteen. Jatkuvasti unohtuu mistä mikäkin tulee tai mitä tapahtuu! Muuten ei juurikaan valittamista.
 
Kontrolleista on vielä pakko valittaa. Ei vaan istu mun käteen. Jatkuvasti unohtuu mistä mikäkin tulee tai mitä tapahtuu! Muuten ei juurikaan valittamista.
Tuohon vaikuttaa paljon, että onko pelannut aiemmin kyseisen firman pelejä?..Omasta mielestä kontrollit tuntui kuin Gta V:tä olisi pelannut tai ainakin lähellä..Eli suht tutuilta tuntui itselle kontrollit..
 
Maistuu kyllä eikä kontrollitkaan ota kupoliin. Mut nuo äänet, alkaa rassaamaan ihan tosissaan. Jos joku huutaa apua tai jotain niin ei mitään mahollisuutta että äänestä erottais mistä se huuto tulee. Tämän takija läjä random encounttereita jääny tekemättä kun tilanne mennyt ohi tai npc kadonnu siihen mennessä kun löytää paikan. Yleisesti ottaen lähes jokaisessa pelissä on pystynyt hahmottamaan mistä se ääni tulee vaikka ei olekkaan kuulokkeita tai mitään surround systeemejä. Argh!
 
chapter 2. Oman leirin lähellä on palanut kylä Limpany, se kannattaa ainakin tutkia
No mitä ihmettä. Kävin pyörimässä tuolla ja en hoksannut mitään erityistä.

Tässä pelissä on selvästi helpommin ympäristöön hukkuvia ne merkitsevätkin tavarat. Toki kun niitä aikansa on taskuihinsa työntänyt niin alkaa tietämään, että minkä kanssa voi vuorovaikuttaa eli ottaa mukaansa/avata mutta silti jotenkin jopa ärsyttävän hyvin maastoutuvat.

En varsinaisesti kaipaa mitään kiiltäviä säihkeitä tavaroiden ympärille tai mitään mutta ei tämäkään nyt ehkä paras tapa ole. Erityisesti kun suurin osa tavaroista on edelleen ihan staattista/ei otettavaa kamaa, joten sinne ne harvat mukaan otettavat hukkuu. Ja se kerääminen on niin hiton hidasta vieläpä. Kai se on realistista sekin. Vähempikin realistisuus olisi riittänyt sujuvamman pelaamisen tieltä.

Se muuten tuli myös mieleen, että tässä on usein tehtävissä pakotetut reitit, joita kulkea. Osittain jopa rajataan liikkuminen näkymättömillä seinillä. Samaan aikaan kun esim. Assassin's Creed alkaa vihdoin olla oikeasti vapaampi tehtävien suorittamisen suhteen niin tässä ei saa edes hieman kauempana tai vapaammin kulkea. Tehtävä menee pieleen jos menee väärästä suunnasta. Aika älytöntä nykyaikana mutta kai se annetaan anteeksi kun Rokkistarat on käsikirjoittaneet tehtävät niin tiukasti.

Toisaalta peli on täynnä sattumuksia ja vaihtoehtoja annetaan kuitenkin tehtävien sisällä. Outo sekoitus siis ääripään rajoitusta ja vaihtoehtoja. Usein ei saa edes asetta tai kiikareita käyttöön kun peli vaatii jonkin tietyn esineen tai asian tekemistä juuri sillä hetkellä. Miksi en saa katsoa sitä kohdetta rauhassa ja jatkaa sitten? Tai ottaa aseita edes esiin? Sitten taas esim. eräässä tehtävässä pyydettiin aseen kanssa tekemään tietty juttu ja tein vahingon päinvastoin, jota vain kommentoitiin hauskasti. Noin se pitäisikin olla koko ajan.

Tämän takija läjä random encounttereita jääny tekemättä kun tilanne mennyt ohi tai npc kadonnu siihen mennessä kun löytää paikan.
En ole kauhean huolissani noiden ohi menemisestä ollut, sillä olen siinä oletuksessa, että nuo spawnaa takaisin jos ne missaa. Vai olenko väärässä? Muistaakseni GTA V:ssä juttu oli noin, ehkä, kai?
 
Näkyyhän se minimapissa harmaana vilkkuvana ympyränä.

Joo, yleensä kerkiää vilahduksen nähdä mutta sitten gone. Toki saa vähän suuntaa minne mennä. Ja yleensä tiellä ratsastaessa ei näy kuin vilahdus siitä harmaasta alueesta että täällä ois jotain, sitä ite hahmon aiheuttamaa palleroa ei juuri näy ainakaan tolla pienimmällä minimapilla.
 
En ole kauhean huolissani noiden ohi menemisestä ollut, sillä olen siinä oletuksessa, että nuo spawnaa takaisin jos ne missaa. Vai olenko väärässä? Muistaakseni GTA V:ssä juttu oli noin, ehkä, kai?

Joo, tähän luotan itsekkin että ainakin sellaiset tapahtumat josta saa tehtävän/aarrekartan/yms spawnaa kyllä uudestaan ainakin jonnekki päin pelimaailmaa.
 
Tuohon vaikuttaa paljon, että onko pelannut aiemmin kyseisen firman pelejä?..Omasta mielestä kontrollit tuntui kuin Gta V:tä olisi pelannut tai ainakin lähellä..Eli suht tutuilta tuntui itselle kontrollit..

Hmm. Hyvä huomio! En oo pelannu Rockstarsin pelejä vuosiin. Ei löydy GTA V:sta tai muita. Ei oo vaan napanneet...
 
Se löytyy Lipanyn Seriffin tönön sisältä. Aika jännästi sinnekkin piilotettu laatikko, joten kannattaa pyöritellä kameraa
Jos olette tilanneet pelin ennen 15.8 (ainakin diginä)
kannattaa tuota kyseistä ”kylää” tutkia aika paljon tarkemminkin
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on kyllä makoisaa tehdä omia pieniä seikkailuja.
kävin pyydystämässä itsellenin oletettavasti pelin parhaan villihevosen, valkoisen arabialaisen. Tiesin vain hevosen samoilevan pohjoisessa Lake Isabellan lähettyvillä, joten oli hauskaa paikantaa ja pyydystää ratsu.

Varasin oikein reissua varten satulalaukkuun lämpimät vaatteet ja kävin tallilla vaihtamassa huonoimman hevoseni alle, koska joutui jättää sen erämaahan vaidoksessa

Tätä konia en haluakkaan menettää ihan heti.
 
Viimeksi muokattu:
Jos olette tilanneet pelin ennen 15.8 (ainakin diginä)
kannattaa tuota kyseistä ”kylää” tutkia aika paljon tarkemminkin

Ostin pelin storesta vasta julkaisua edeltävänä päivänä ja nuohosin paikan suht tarkkaan harkkoa etsiskellessä. En muista löytäneeni mitään kummempa sen lisäks. Pitäneen kuitenkin tsekkaa se vielä uusiksi :D
 
Ylös Bottom