Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Saint Denisis on toinen ja vieressä fence.
Miten niitä kultaharkkoja löytyy ja muihinkin kun junaryöstöihin ja stagecoach ryöstöihin ois hyvä saada vinkkejä?

Yes. Onnistuin jotenkin olla sisällyttämättä sitä alkuperäiseen viestiini. Mutta tosiaan siis 2 paikkaa trapperillä, mutta sama mies silti kyseessä.

Kultaharkkoja löysi ainakin aarrekarttoja seuraamaalla.
 
Yes. Onnistuin jotenkin olla sisällyttämättä sitä alkuperäiseen viestiini. Mutta tosiaan siis 2 paikkaa trapperillä, mutta sama mies silti kyseessä.

Kultaharkkoja löysi ainakin aarrekarttoja seuraamaalla.

On niitä jokunen muukin paikka, esim yhden löysin Elysan Pool:sta länteen. Ukko taitaa aina olla se sama, tai ovat veljeksiä ;)

Löytyykö muuten varastetuille kärryille muuta myyntipaikkaa kuin se yksi ranch?
 
Storya takana vajaa 30% ja pääosin seikkaillen mennyt. Eilen poikkesin "pariskunnalla" kylässä matkalla rhodesista kohti valentinea. Laitan tarinan spoilerin sisälle.

Taloja tulee tsekkailtua aika ajoin josko niissä olis jotain varastettavaa. Erään maatalon pihaan eksyin jossa ystävällinen jyväjemmari kutsui syömään ja juomaan. Talon emäntä laittoi pöydän "koreaksi". Tämä pariskunta taisi olla sisarukset ja juttu alkoi hieman epäillyttämään.
Ekan shotin jälkeen huimasi ja sanoin että lähden. Ulkona mietein että josko kuitenkin katson homman loppuun. Painelin takaisin sisälle jossa isäntä iloisena toivotti mut takaisin. Nappasin toisen shotin ja maailma alkoi pimetä. Pariskunta käänsi kaikki rahat ja heräsin kuopasta ruumiiden keskellä.
Tässä vaiheessa iski paniikki kun en hetkeen seivannut peliä ja rahaa lähti yli tonni. Painelin takas taloon ja ammuin kuulat kalloon molemmille. Rahoja aloin etsiä ja epätoivo alkoi vallata. Lopulta löysin rahat. Huh huh.
 
On niitä jokunen muukin paikka, esim yhden löysin Elysan Pool:sta länteen. Ukko taitaa aina olla se sama, tai ovat veljeksiä ;)

Löytyykö muuten varastetuille kärryille muuta myyntipaikkaa kuin se yksi ranch?

Ihan alkoi nyt kiinnostamaan että missä kaikkialla trapperi voi siis tulla vastaan? :D Koska tuo Elysan Pool:sta länteen paikka on juurikin se "miehen vaki spotti", mihin viittasin aiemmin. Eli siellä, ja siellä omalla kojullaan Saint Denisissä. Muita havaintoja ?

Ja ei löydy käsittääkseni muuta paikkaa myydä varastettuja kärryjä kuin se Emerald Ranchin fence.
 
Milloin niitä pankkeja pääsee ryöstään, mitä traileris oli? Ja voiko niitä sit ittekseen ryöstää? Prkl kun oikee elämä vie tältä aikaa ...

Miks mun leirissä on keltasella kaikki paitti ruoat, vaikka oon ostanut ledgeristä kaikki täydennykset?
 
Miks mun leirissä on keltasella kaikki paitti ruoat, vaikka oon ostanut ledgeristä kaikki täydennykset?

Jos ne oli punasella niitä saattaa joutua ostamaan useamman kerran ennenko se menee valkoiseks.

Myöskin viestin muokkaus ominaisuus on olemassa, ei tarvi spammia kysymyksiä eri viesteinä.
 
Jos ne oli punasella niitä saattaa joutua ostamaan useamman kerran ennenko se menee valkoiseks.

Myöskin viestin muokkaus ominaisuus on olemassa, ei tarvi spammia kysymyksiä eri viesteinä.

Joo mietin jo että alkaa ärsyttään, mut siitä on aikaa kun oon tänne kirjotellu enkä oikeen puhelimella osaa
mut kun se ei anna täydentää niitä kun kerran tai sit seei näy heti?
ja miten niitä spoilereita ny käytettiin?
Sori spämmistä...
 
Joo mietin jo että alkaa ärsyttään, mut siitä on aikaa kun oon tänne kirjotellu enkä oikeen puhelimella osaa
mut kun se ei anna täydentää niitä kun kerran tai sit seei näy heti?
ja miten niitä spoilereita ny käytettiin?
Sori spämmistä...
Kolme pistettä ja nuoli kuvakkeesta spoilertagi ja siihen tagien väliin teksti. Itsekin puhelimella kirjoitan eikä silmiin ole osunut viestin muokkaus.
Edit. Löytyy se muokkaus samanmoisesta kuvakkeesta kuin spoilertag. Tuosta raportoi vierestä...
 
Ihan alkoi nyt kiinnostamaan että missä kaikkialla trapperi voi siis tulla vastaan? :D Koska tuo Elysan Pool:sta länteen paikka on juurikin se "miehen vaki spotti", mihin viittasin aiemmin. Eli siellä, ja siellä omalla kojullaan Saint Denisissä. Muita havaintoja ?

Ja ei löydy käsittääkseni muuta paikkaa myydä varastettuja kärryjä kuin se Emerald Ranchin fence.


Strawberryn lähellä, Big Walleyn länsipuolella, ihan mapin rajassa löytyy myöskin trapperin teltta. Alueelta löytyy myös puumia.
 
Mulla kävi vähän niin kuin pelkäsinkin, pääsin Chapter 5:een ja pelaaminen aika lailla loppui siihen, tarina ei oikein jaksa pitää otteessaan niin paljoa, että kiinnostaisi tuo Chapter 5 pelata läpi. Peli tuntuu toistavan kokoajan samaa kaavaa.

Dutch: "We need more money!"

Ja sitten sitä hankitaan tuhansia dollareita, ammutaan joka tehtävässä se yksi 40 tyyppiä, pyöritetään tätä samaa ennalta arvattavaa kaavaa loputomiin. Ei vaan jaksa.
Ite en oo sen avausviikonlopun jälkeen juurikaan pelannu. Vaikka olenkin siellä Chapter 2 puolivälissä. Moneen kertaan saa tehdä asian X että tarina menee edes vähän eteenpäin.

Muutenkin on todella vähän aikaa pelata niin tässä pelissä puolituntia päivässä ei tarkoita käytännössä minkäänlaista edistymistä.
Ennemmin tuossa heittää pelin koneeseen pelaa sen yhden matsin jotain urheilupeliä ja lopettaa siihen. Siinä sentään tietää että tää peli kestää noin puol tuntia.

Mulla ei yksinkertasesti vuorokaudessa aika riitä siiihen et opettelee jokasen mahdollisen mittarin tarkoituksen/tavan käyttää sitä.
Pystyis pelaamaan sen 10H per päivä niin siinä ois varaa kokeilla ja oppiakin tätä joku päivä pelaamaan.
 
Ihan alkoi nyt kiinnostamaan että missä kaikkialla trapperi voi siis tulla vastaan? :D Koska tuo Elysan Pool:sta länteen paikka on juurikin se "miehen vaki spotti", mihin viittasin aiemmin. Eli siellä, ja siellä omalla kojullaan Saint Denisissä. Muita havaintoja ?

Ja ei löydy käsittääkseni muuta paikkaa myydä varastettuja kärryjä kuin se Emerald Ranchin fence.
Heh, itse löysin tuon elysian poolin läheisen trapperin vasta epilogin aikana.

Riggs stationin itäpuolella olevalla kukkulalla on myös trapperin leiri.
 
Milloin niitä pankkeja pääsee ryöstään, mitä traileris oli? Ja voiko niitä sit ittekseen ryöstää? QUOTE]

Tämä kiinnostaisi itseänikin. Voiko pankkeja ryöstää itsenäisesti silloin kun huvittaa? Pari kertaa olen Rhodesissa mennyt pankkiin aseen kanssa sohimaan ja tuloksena on molemmilla kerroilla tullut läjä ruumiita ja tyhjin käsin on joutunut pakoon ravaamaan.
 
Aina kun meinaa rupeta turhauttamaan kun ei etene niin aina löytyy sitten jotain. Yritin tuossa etsiä erästä aarretta mutta en löytänyt sitä mutta löysin sitten yhden toisen kerättävän jutun :D. Monta kertaa käynyt pelin aikana niin. No toi onnistuu niin kauan kun kerättäviä on paljon. Mutta sitä vaikeammaksi käy mitä vähemmän kerättävää jäljellä :)
 
Oli nyt ihan pakko rekisteröityä tänne kun alkoi tuo Trapper asia niin paljon kiusaamaan (toki tätä keskustelua on tullut luettua pelin julkaisusta asti)
Itselläni ainakin on näkynyt Elysian Poolin vieressä oleva Trapperi kartalla ihan pelin alusta lähtien (tai no, ilmeisesti siitä asti kun kyseinen kartan kohta avautui) ja sama homma St.Denisin Trapperin kanssa, mutta noita muita ei kyllä kartalla näy vaikka kartta on kyllä muuten kokonaan auki (ja pelikin läpi pelattuna) tuleeko nuo sitten ollenkaan kartalle näkyviin vai pitääkö niiden sijainti vain tietää?

onko tuo kartan eteläosa (siis se RDR 1.n kartta) todella noin autiota? Muutaman hetken siellä seikkaillut ja tuntuu että Blackwater on ainut jossa on jotain toimintaa. Armadillossa kävin ja kolera epidemia oli tappanut käytännössä koko kylän, muutamat ihmiset ketä jäljellä oli kehotti poistumaan pikaisesti. Ratsastelin myös ympäriinsä kartan eteläreunaa ja kohtasin ihan muutamia satunnaisia vastaantulijoita eikä muuta.
Harmi jos tuo RDR1.n alue on hyödynnetty noin surkeasti vaikka se on kuitenkin vaivauduttu tähän peliin mallintamaan. Käytännössä koko alueen tutkiminen(pl. Tietenkin Blackwater, Beechers Hope ja Tall Trees) jää oman innostuksen nojaan eikä sieltä lopulta taida ihmeitä löytyä?
 
Tässä pelatessa heräsin tuohon legendary animal hommaan? Mites se oikein toimii? Legendary fish mulla löytyy challengesta mut ei eläimiä. Legendary animal kartan sain jostain mut ei pysty enään muistaan mistä. Kartassa lukee eläin niin riittääkö että metsästää sen vai täytyykö se napata perfectinä?
Tähän asti metsästänyt vain leiriin tai itselle ruoaksi ja tuli äsken mieleen alkaa napsiin noita legendaryja kunnes tajusin etten tiedä mitä niillä kuuluu tehdä.

Edit. siis tasks kohdasta löytyy legendary fish.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pelatessa heräsin tuohon legendary animal hommaan? Mites se oikein toimii? Legendary fish mulla löytyy challengesta mut ei eläimiä. Legendary animal kartan sain jostain mut ei pysty enään muistaan mistä. Kartassa lukee eläin niin riittääkö että metsästää sen vai täytyykö se napata perfectinä?
Tähän asti metsästänyt vain leiriin tai itselle ruoaksi ja tuli äsken mieleen alkaa napsiin noita legendaryja kunnes tajusin etten tiedä mitä niillä kuuluu tehdä.

Edit. siis tasks kohdasta löytyy legendary fish.
Legendary elukoissa riittää pelkkä tappo, nahat ja mahdollisesti ruho trapperille joka tekee niistä varusteita, mahdolliset kynnet,sarvet jne lisäsaaliit muuttuu fencellä perk koruiksi.
 
Oli nyt ihan pakko rekisteröityä tänne kun alkoi tuo Trapper asia niin paljon kiusaamaan (toki tätä keskustelua on tullut luettua pelin julkaisusta asti)
Itselläni ainakin on näkynyt Elysian Poolin vieressä oleva Trapperi kartalla ihan pelin alusta lähtien (tai no, ilmeisesti siitä asti kun kyseinen kartan kohta avautui) ja sama homma St.Denisin Trapperin kanssa, mutta noita muita ei kyllä kartalla näy vaikka kartta on kyllä muuten kokonaan auki (ja pelikin läpi pelattuna) tuleeko nuo sitten ollenkaan kartalle näkyviin vai pitääkö niiden sijainti vain tietää?

onko tuo kartan eteläosa (siis se RDR 1.n kartta) todella noin autiota? Muutaman hetken siellä seikkaillut ja tuntuu että Blackwater on ainut jossa on jotain toimintaa. Armadillossa kävin ja kolera epidemia oli tappanut käytännössä koko kylän, muutamat ihmiset ketä jäljellä oli kehotti poistumaan pikaisesti. Ratsastelin myös ympäriinsä kartan eteläreunaa ja kohtasin ihan muutamia satunnaisia vastaantulijoita eikä muuta.
Harmi jos tuo RDR1.n alue on hyödynnetty noin surkeasti vaikka se on kuitenkin vaivauduttu tähän peliin mallintamaan. Käytännössä koko alueen tutkiminen(pl. Tietenkin Blackwater, Beechers Hope ja Tall Trees) jää oman innostuksen nojaan eikä sieltä lopulta taida ihmeitä löytyä?


Itse olen tuon trapperin tuolta länsimapista löytänyt puumajahdissa. Onneksi sielläkin päin on, ettei tarvitse kuljettaa ruhoja/nahkoja toiselle puolen mappia.


Ja sitten tuohon legendary eläimiin. Niitä ei ole pakko viedä trapperille. Ainoastaan saa rahaa, kun ne myy. Mutta jos rahaa on riittävästi, eikä kiinnosta kuskata legendary elukkaa vieden turhaa tilaa hepan perseessä, niin senkus jätät sen nahan maahan ja käyt sitten joskus trapperilla tekemässä renttuja.
 
Ja sitten tuohon legendary eläimiin. Niitä ei ole pakko viedä trapperille. Ainoastaan saa rahaa, kun ne myy. Mutta jos rahaa on riittävästi, eikä kiinnosta kuskata legendary elukkaa vieden turhaa tilaa hepan perseessä, niin senkus jätät sen nahan maahan ja käyt sitten joskus trapperilla tekemässä renttuja.
Näinhän se olikin, en itekkään tosiaan ole kaikkia vieny kun rupesi miettimään.
 
Oli nyt ihan pakko rekisteröityä tänne kun alkoi tuo Trapper asia niin paljon kiusaamaan (toki tätä keskustelua on tullut luettua pelin julkaisusta asti)
Itselläni ainakin on näkynyt Elysian Poolin vieressä oleva Trapperi kartalla ihan pelin alusta lähtien (tai no, ilmeisesti siitä asti kun kyseinen kartan kohta avautui) ja sama homma St.Denisin Trapperin kanssa, mutta noita muita ei kyllä kartalla näy vaikka kartta on kyllä muuten kokonaan auki (ja pelikin läpi pelattuna) tuleeko nuo sitten ollenkaan kartalle näkyviin vai pitääkö niiden sijainti vain tietää?

onko tuo kartan eteläosa (siis se RDR 1.n kartta) todella noin autiota? Muutaman hetken siellä seikkaillut ja tuntuu että Blackwater on ainut jossa on jotain toimintaa. Armadillossa kävin ja kolera epidemia oli tappanut käytännössä koko kylän, muutamat ihmiset ketä jäljellä oli kehotti poistumaan pikaisesti. Ratsastelin myös ympäriinsä kartan eteläreunaa ja kohtasin ihan muutamia satunnaisia vastaantulijoita eikä muuta.
Harmi jos tuo RDR1.n alue on hyödynnetty noin surkeasti vaikka se on kuitenkin vaivauduttu tähän peliin mallintamaan. Käytännössä koko alueen tutkiminen(pl. Tietenkin Blackwater, Beechers Hope ja Tall Trees) jää oman innostuksen nojaan eikä sieltä lopulta taida ihmeitä löytyä?

Kyllä ne tulee kartalle näkyviin kunhan tarpeeks lähellä käy. Big Valleyn länsireunassa on yks ja Blackwaterin alueella on kuulemma kans yks, sitä en oo vielä itte päässyt löytää.
 
Milloin niitä pankkeja pääsee ryöstään, mitä traileris oli? Ja voiko niitä sit ittekseen ryöstää? Prkl kun oikee elämä vie tältä aikaa ...

Miks mun leirissä on keltasella kaikki paitti ruoat, vaikka oon ostanut ledgeristä kaikki täydennykset?

Tarinassa pääsee ryöstää pankkeja, ittekseen niitä ei voi ymmärtääkseni ryöstää kunnolla. Oon yrittänyt kans Rhodesin pankkia puhaltaa, sain vaan kasan ruumita ja muhkeet boyntyt. Holviin ei ollut mitään asiaa dynamiitilläkään :D
 
Ylös Bottom