Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

No on kyllä halpa!
Itsellä vieläkin uupuu se 10 prossaa storystä. Piti talvilomalla pelata läpi mutta on kyllä sellainen peli jota ei viitsi startata jollei aikaa vähintään paria tuntia putkeen pelata. No jos ennen ehtis pelata läpi kunnes uusi gta ilmestyy :)
 
Yritin löytää tähän vastausta aiemmista viesteistä, mutta rupesi tulemaan liikaa juonipaljastuksia, joten lopetin etsimisen. Osaisiko joku auttaa?
Arthurin pitäisi vaalella tupakkapelto pontikalla, mutta en saa onnistumaan, vaikka kuinka painelisi RT:tä keltaisella alueella. Vasemassa yläkulmassa palaa koko ajan 100%, vaikka kulkisit pellon ympäriinsä pontikkaa valellen.
 
Viimeksi muokattu:
^ Muistan, että itselläkin on tuon kanssa ongelmia. Itse taisin muistaakseni koettaa painella siinä kohdin väärää namiskaa ohjaimesta, kunnes oikea löytyi. Kun oikea toiminto löytyy, niin Arthur muistaakseni jotain jopa kommentoi, kun on tarpeeksi ko. asiaa tehty.
 
^ Muistan, että itselläkin on tuon kanssa ongelmia. Itse taisin muistaakseni koettaa painella siinä kohdin väärää namiskaa ohjaimesta, kunnes oikea löytyi. Kun oikea toiminto löytyy, niin Arthur muistaakseni jotain jopa kommentoi, kun on tarpeeksi ko. asiaa tehty.
Pleikalla sen pitäisi olla R2 ja Boxilla RT, mutta ei toimi, vaikka tuota painelee?
 
Endor, kyseessä varmaankin bugi, kokeile aloittaa alusta koko tehtävä? Mulla tuli heti alkumetreillä kanssa joku mato, kun Hosean kanssa lähdettiin sitä karhua kaatamaan, ja matkan varrella yövyttiin ja pyydystettiin jänis. Jostain syystä en kuitenkaan pystynyt käristämään liekeissä tuoretta saalista. Aloitin alusta koko homman, ja ei mitään ongelmia tullukaan enää.

Ite aloitin kolmannen läpipeluun, tällä kertaa first person only - vinkkelistä. Ampuminen on todella paljon antoisamman tuntuista näin. Pakko suositella.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen sitten illalla aloitin tuon tehtävän 4 kertaa alusta, mutta ei auttanut sekään. Jääpä nyt pelaaminen sitten siihen, kun ei tuota jaksa loputtomiin hinkata samaa tehtävää.
 
Eilen sitten illalla aloitin tuon tehtävän 4 kertaa alusta, mutta ei auttanut sekään. Jääpä nyt pelaaminen sitten siihen, kun ei tuota jaksa loputtomiin hinkata samaa tehtävää.

Tietääkseni tässä pystyy skippaamaan tehtävän, kunhan on 3 ( vai 5?) failurea ottanut. Kokeileppa tätä kikkaa vielä.
 
Eilen sitten illalla aloitin tuon tehtävän 4 kertaa alusta, mutta ei auttanut sekään. Jääpä nyt pelaaminen sitten siihen, kun ei tuota jaksa loputtomiin hinkata samaa tehtävää.

Jos siellä yläoikeassa nurkassa sulla näkyy 100%, niin et tosiaan ole kaatanut yhtään sitä tavaraa maahan. Jos vaan jaksat ja haluat, niin kokeile vielä eri namiskoja, jos nyt ei olisi se R2/RT, jolla se tehtiin. Tyyliin L2/vasen olkatriggeri (onko se LT? :) ) boksilla ensin pohjaan ja sitten R2/RT. Samaan tyyliin kuin ampuessa pitää ensin tähdätä ja vasta sitten ampua. En valitettavasti pääse tuota itse testaamaan, vaan ainoa muistikuva on, että haahusin ympäri aluetta mukamas tekemässä sitä kaatamista, vaikka en ollut sitä oikeaa namiskaa löytänyt sen tonkan tyhjäämiseen.
 
Muistan että jokin ongelma tossa itelläki oli kaataessa mut onnistuin kuitenkin. On vaan se 100+ tuntia aikaa kun olin tossa kohdassa niin ei muistu enää mielee.
Tämä on nyt itsestään selvyys mut kaadathan sitä pontikkaa niille kartassa keltaisena oleville alueille? Alkuun itse jossain pellon reunassa kaatelin eikä edistynyt yhtään, vasta oikeassa kohdassa alko toimii:)
 
Aloititko alusta niin et latasit tallennetun pelin vai retry checkpoint tai retry mission?Kannattaa eri tyyleillä testata. Itse jotenkin muistan tuon tehtävän ja taisin myöskin haahuilla sinne tänne ennen kuin tajusin keltaiset alueet.
 
Kiitokset neuvoista kaikille. Yritän nyt noilla ohjeilla vielä kokeilla. Olen kaadellut keltaisilla alueilla ja RT-namiskaa painaessa senkin väri muuttuu näytöllä vaaleammaksi, mutta prosentit ei lähde pienenemään.
 
Kiitokset neuvoista kaikille. Yritän nyt noilla ohjeilla vielä kokeilla. Olen kaadellut keltaisilla alueilla ja RT-namiskaa painaessa senkin väri muuttuu näytöllä vaaleammaksi, mutta prosentit ei lähde pienenemään.


Muistathan samalla kävellä kun pidät pohjassa sitä nappia? Spoilerissa video tehtävästä.
kohta 10:52
 
Syy löytyi Elite-ohjaimesta. Pelasin Just Cause 3:sta ja en pystynyt ampumaan, joten vaihdoin tavalliseen ohjaimeen, jolla kaikki sujui normaalisti. Tämän jälkeen kokeilin RDR:n kanssa ja sain tehtävän tehtyä normaalisti. Vähän outoa, että tuo ohjain toimii Battlefield V ja Crackdown 3 kanssa ihan hyvin, mutta temppuilee RDR:n ja Just Causen kanssa? No joka tapauksessa helpotus, että pääsin jatkamaan hienoa RDR 2:sta. Kiitokset vielä kaikille vihjeitä antaneille.
 
Syy löytyi Elite-ohjaimesta. Pelasin Just Cause 3:sta ja en pystynyt ampumaan, joten vaihdoin tavalliseen ohjaimeen, jolla kaikki sujui normaalisti. Tämän jälkeen kokeilin RDR:n kanssa ja sain tehtävän tehtyä normaalisti. Vähän outoa, että tuo ohjain toimii Battlefield V ja Crackdown 3 kanssa ihan hyvin, mutta temppuilee RDR:n ja Just Causen kanssa? No joka tapauksessa helpotus, että pääsin jatkamaan hienoa RDR 2:sta. Kiitokset vielä kaikille vihjeitä antaneille.

Oisko sitte että alkupää ottaa painalluksen mutta loppupää on rikki? Ja jos BFV on tehty niin että ampuminen tapahtuu liipasimen liikeradan alkupäässä ja rdr:ssä loppupäässä? Tämmönen villi veikkaus vaan. :)
 
Oisko sitte että alkupää ottaa painalluksen mutta loppupää on rikki? Ja jos BFV on tehty niin että ampuminen tapahtuu liipasimen liikeradan alkupäässä ja rdr:ssä loppupäässä? Tämmönen villi veikkaus vaan. :)
Jotain tuollaista siinä täytyy olla? Pitää vielä testailla muillakin peleillä. Onneksi Elitessä on vielä takuu voimassa.
 
En heti julkasussa peliä ostanu,koska ei vaan ollut mitään kiinnostusta peliin. Ja mikä järkyttävä virhearvio se oli. Nyt muutamassa viikossa 60 tuntia peliä takana,ja onhan tuo aivan huikeeta. Tarina on iskeny hyvin,mutta silti kaikki ylimääränen tekeminen pelimaailmassa on vieny ison osan ajasta. Ainoita miinuksia minkä oon huomannut on pikamatkustuksen puute. Aina ei vaan jaksais hevostella lähimmälle asemalle,coachille tai leirin teltalle jos seuraava tehtävä on aivan kartan toisessa päässä. Toki monesti on tullut vastaan mielenkiintosia randomeita ja paikkoja näillä matkoilla,mutta silti toivoisin että ykkös-osan pikamatkustus mistä vaan olis pidetty mukana. Muuten on kyllä parhaita pelejä mitä oon pelaillu.
 
Tää on ihan kauheeta kun muistaa kuinka innolla tätä peliä odotin ja kuinka intona pelasin sitä niin kauan kun pelasin mutta nyt se on unohtunut täysin. % jäi johonki vajaa 90. Tein virheen siinä (mistä mulle sanottiinki) että suurinosa peliajasta sitten lopulta menikin siihen että takosin niistä tehtävistä gold suoritusta. Ja toi on sellainen mikä mun pitää korjata seuraavasta Rockstarin pelissä sitten joskus kun sellainen ilmestyy.

Tosin ei se pelin vika ole. Ei sellaista peliä tule olemaankaan mikä viihdyttäisi ikuisesti. Jos ei Rockstarin pelit siihen kykene niin ei kykene mitkään muutkaan.

Ainoa asia mikä mua hiukan ärsytti ja harmitti vaikka ymmärrettävä olikin, niin oli juoniosuuden loppu. En tykännyt lainkaan siitä 10/10 peliä ei koskaan tule, koska kuten sanoin niin aina on parannettavaa, mutta sanoisin 9/10. Taattua Rockstar laatua.
 
Itsellä myös pyörii siellä 90% paikkeilla tarina. Moka jonka itse mielestäni tein pelissä oli se, että panttasin storya liian pitkään. Itselle iski juuri julkaisun jälkeen kahden viikon saikku ja olin aikalailla makuu potilaana. Jotenkin ajatteli että storyn täytyy kestää ainakin saikkuaika kun on kerrankin aikaa pelata. Jossain vaiheessa tajusi ettei se story ihan helpolla lopukkaan :) Parhaita pelejä jokatapauksessa vaikken kaikista käänteistä tykännytkään. Josko viimeistään kesälomalla ehtis pelaamaan läpi...
 
Nyt on story läpi! Oli kyllä hieno kokemus. Ja uudestaan tulee pelattua kyllä joskus ihan varmasti. Seuraavalla kertaa vedän ihan täys mulkkuna pelin läpi :)
Se tuberkuloosi hiukan itseä vaivas. Ei jaksanut enää keskittyä tutkimiseen kun ukko köhii. Toisaalta hieno käänne mut toisaalta vei hiukan intoa pelistä. Itse toivoin että saan pelin loppuun pirusti rahaa ja ranchin arthurille. Sieltä voi sitten jatkaa kartan tutkimista. No melkein mutta hahmo vaan vaihtui
 
Syy löytyi Elite-ohjaimesta. Pelasin Just Cause 3:sta ja en pystynyt ampumaan, joten vaihdoin tavalliseen ohjaimeen, jolla kaikki sujui normaalisti. Tämän jälkeen kokeilin RDR:n kanssa ja sain tehtävän tehtyä normaalisti. Vähän outoa, että tuo ohjain toimii Battlefield V ja Crackdown 3 kanssa ihan hyvin, mutta temppuilee RDR:n ja Just Causen kanssa? No joka tapauksessa helpotus, että pääsin jatkamaan hienoa RDR 2:sta. Kiitokset vielä kaikille vihjeitä antaneille.

Aika myöhässä vastaus, mutta oliko sulla sattumoisin trigger stopit käytössä? Nehän aiheuttaa nimenomaan tuota. Tai sitten että asetuksista laitettu herkemmälle ne liipaisimet. Aiheuttaa myös kuvailemaasi ongelmaa.
 
Ylös Bottom