Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Denzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pelin alkupuolella sain aarrekartan. No, luulen löytäneeni paikan mihin se on kätketty. Miten peli ilmoittaa että olen oikeassa kohdassa? Pitääkö ostaa esim lapio ennen kuin pystyn kaivamaan sen ylös vai kuinka? Olen nyt pyörinyt ja hyörinyt aluetta ympäri mutten nyt itse keksinyt.

Ilmoittaa selvästi ja et tarvitse lapiota.

Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

miten pelissä voi lassota jonkun tyypin hevosen perässä?

Kyseessä LE ja Deadly Assassin -outfit. Kahta tehtävää enää huutaa:

1. Voita dueli Vyötiäisessä (Armadillo)

2. Hoida se joku "Mo Varr" bounty

Saisko jelppiä että miten nuo tehdään?

Ensimmäinen dueli takana ja ensimmäisen kerran meni hermot. Että pitäisi ihan ohjeita lukea samalla kun vastustaja jo paukuttelee menemään... Käsittämätön tutoriaali. No, kuolemahan siitä seurasi.

Jos jollakin muulla on jäänyt epäselväksi miten duel hoidetaan oikeaoppisesti niin tämä video auttaa asiaan (kohdasta 3:00 eteenpäin).

YouTube - Käyttäjän TWIICEtheMegaPower kanava

Kyseessä LE ja Deadly Assassin -outfit. Kahta tehtävää enää huutaa:

1. Voita dueli Vyötiäisessä (Armadillo)

2. Hoida se joku "Mo Varr" bounty

Saisko jelppiä että miten nuo tehdään?

1. Duel on helppo saada aikaan huijaamalla pokerissa ja jäämällä tahallaan kiinni (jos siis on jo hommanut Elegant Suitin). Jos ei ole niin kävelet vaan edestakasin vähän aikaa siellä kaupungissa niin jossain vaiheessa yleensä joku haastaa dueliin. Duelin voittamiseen on ohjeita tässäkin ketjussa ;)

2. Mo Van Barr pitäisi löytyä Armadillosta Wanted-lappusesta sheriffin luota.

Bollard- ja Waltons gang:ien asujen hankkimiseen tarvittavien tehtävien joukossa on molemmilla tommonen Search tehtävä ( Search Solomons Folly, Search Thieves Landing), niin mitä näissä pitää tehdä?
Sain tuon Treasure Hunters outfitin Search tehtävän suoritettua avaamalla lippaan jossain mökissä Silent Steadilla.

Bollard- ja Waltons gang:ien asujen hankkimiseen tarvittavien tehtävien joukossa on molemmilla tommonen Search tehtävä ( Search Solomons Folly, Search Thieves Landing), niin mitä näissä pitää tehdä?

Laitetaan tääkin nyt spoiler-tageihin:

Elikkäs niiltä alueilta sun pitää myös löytää tollanen arkku ja avata se.

Monet on varmaan saaneet kiinni siellä vuoren rinteellä lymyilevän Bountyn. Minä en. Osaisiko joku sanoa, että pääseekö sinne vuoren laelle jotenkin. Itse sahasin sitä pelin "ajassa" päivän ja yön eikä mahdollista ylöspääsykohtaa löytynyt.

Suoraan kohdetta lähestymällä pääsee kyllä tappamaan rinnettä alas steppaavat apurit, mutta pääjehu viihtyy vuoren laella eikä tule alas. Ja itse en kyllä pääse ylös mistään. :)

Tarttis aarteen metsästykseen apua, eli missä ja minkä kokonen alue on toi west elizabeth... Tais olla 9 tai 8 rank. Ei tarvi kertoa tarkkaa sijaintia, mut vähä vihjata et missäpäin toi alue on ku kartas ei lue noita mikä on tosi ärsyttävää.

E. Ja vinkkinä niille jotka vetää niitä aikaisempia, ni katsokaa sitä karttaa, siinä lukee missäpäin se paikka on.

Monet on varmaan saaneet kiinni siellä vuoren rinteellä lymyilevän Bountyn. Minä en. Osaisiko joku sanoa, että pääseekö sinne vuoren laelle jotenkin. Itse sahasin sitä pelin "ajassa" päivän ja yön eikä mahdollista ylöspääsykohtaa löytynyt.

Suoraan kohdetta lähestymällä pääsee kyllä tappamaan rinnettä alas steppaavat apurit, mutta pääjehu viihtyy vuoren laella eikä tule alas. Ja itse en kyllä pääse ylös mistään. :)

Eikö kukaan muka ole pelannut vastaavaa? Spoilatkaa nyt mun oivaltamisen ilo. Ja sitäpaitsi ilo meni jo tämän keksimisen suhteen.

Lisäys: Ja paikka oli nimeltään Rattlesnake Hollow, jos joku ei sitä keksinyt tuosta kuvauksesta. Itsellä on epäilys miten huipulle pääsee, mutta ei ole "tärpännyt". Ilkeitä puumia on vaan löytynyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Walton Gang's Outfit yksi kohta menee yli hilseen;
Eliminate all other players in poker game in Armadillo
Mitenköhän tuo Eliminate tuossa tehtävässä tehdään?
Useamman kerran nimittäin paukutettu pokeripöydässä porukka hengiltä, mutta rastia ei tule eli jotenkin en nyt ole ymmärtänyt oikein.

Useamman kerran nimittäin paukutettu pokeripöydässä porukka hengiltä, mutta rastia ei tule eli jotenkin en nyt ole ymmärtänyt oikein.
Nyt kyllä repesin. Ei niitä pidä tappaa, vaan tiputtaa ihan kortttia pelaamalla.

Nyt kyllä repesin. Ei niitä pidä tappaa, vaan tiputtaa ihan kortttia pelaamalla.
Jep. Kokeiltu sitäkin. Eli ei sitten suostu yhteistyöhön.
Nimittäin ensin putsasin ja kun sitten ei tullut rastia niin läväytin kuoliaaksi kun hermostuin ;)

Täytyy mennä joku toinen RDR päivä kokeilemaan uudelleen.

itellä sama juttu, ensin putsasin kaikki, ei näkyny rastia joten kuvittelin et tapan kaik ni tulee..ei vaikutusta...sit oon jälkeenpäin käyny viel tappaa kaikki ja ei auta

Kyl mä ainaki sain sen ku bustasin 3 muuta pelaajaa siin pokeris ja jos marston nousee itse siitä penkistä ilman että itse käskee, ni pitäisi tulla. Huomasin muuten nyt vasta sellaisen seikan,et jos kuolet ja et ole tallentanut, ni häviää kaikki mitä oot saanu sinä aikana:eek:

E. ootteko muuten huijanneet pokeris, jos sillä olis jotain vaikutusta asiaan? itse pelasin rehellisin keinoin.

Eikö kukaan muka ole pelannut vastaavaa? Spoilatkaa nyt mun oivaltamisen ilo. Ja sitäpaitsi ilo meni jo tämän keksimisen suhteen.

Lisäys: Ja paikka oli nimeltään Rattlesnake Hollow, jos joku ei sitä keksinyt tuosta kuvauksesta. Itsellä on epäilys miten huipulle pääsee, mutta ei ole "tärpännyt". Ilkeitä puumia on vaan löytynyt.

Vastaan itse itselleni jos joku muu pohtii samaa:

Parin yrityksen jälkeen myös pääjehu lähti tetsaamaan rinnettä alas ja pääkallo ilmestyi sellaiselle lahtausetäisyydelle. Eli ehkei sinne vuorelle sitten tarvitsekaan päästä.

Ylös Bottom