Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Mitä undead nightmaressa on tarkoitus tehdä sen tehtävän jälkeen, kun sitä "keksintöjen myyjä" heppua on jeesannut, kaveri lähti vissiin meksikoon ja sanoi että tulee parissa päivässä takas, eli pääquesti tyssäs siihen. Mitähän ois tarkoitus tehdä seuraavaksi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Miten muut olette suorittaneet Undead Nightmaren yksinpelissä tomahawk-challengen, missä pitäisi heittämällä osua lentävään lepakkoon?

Dead eyellä kun en onnistu merkkaamaan mihinkään lentävään lepakkoon sitä punaista rastia ja muutenkin kaikki yritykset menevät harakoille.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Miten muut olette suorittaneet Undead Nightmaren yksinpelissä tomahawk-challengen, missä pitäisi heittämällä osua lentävään lepakkoon?

Dead eyellä kun en onnistu merkkaamaan mihinkään lentävään lepakkoon sitä punaista rastia ja muutenkin kaikki yritykset menevät harakoille.

Tavallisessa RDR:ssä (ei siis Undead Nightmaressa) oli kyllä noita Tomahawk-challengeja ja yksi niistä oli, että piti osua sillä kirveellä (ilman Dead Eye'ta) lentävään lintuun. Liekö kyseessä sama challenge, jonka vain voi vaihtoehtoisesti suorittaa myös Undead Nightmaressa lepakon kanssa?

No kuitenkin. Itse tein niin, että menin jonnekkin Beecher's Hopen sinne niityille tai enemmänkin sinne Tall Treesin harvaan metsään, jossa sitten ammuin ilmaan laukauksen, jotta kaikki linnut lähti lentoon. Sit koitin sieltä poimia jonkun linnun ja seurata sitä. Kerran sitten huomasin, kun noin itseni pään korkeudella lensi hyvin hitaata semmonen iso haukka, niin sain osuttua siihen melko helposti sillä kirveellä. :)

Eipä tuohon mitään muuta hyvää taktiikkaa kyllä ole. Käytä vain ensin asetta, jotta lintuja pölähtää ilmaan ja sitten koitat osua kirveellä (ja ainakaan tavallisessa RDR:ssä (Legends & Killers -DLC varmaankin..?) ei saanut käyttää Dead Eye'ta).
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Tavallisessa RDR:ssä (ei siis Undead Nightmaressa) oli kyllä noita Tomahawk-challengeja ja yksi niistä oli, että piti osua sillä kirveellä (ilman Dead Eye'ta) lentävään lintuun. Liekö kyseessä sama challenge, jonka vain voi vaihtoehtoisesti suorittaa myös Undead Nightmaressa lepakon kanssa?

No kuitenkin. Itse tein niin, että menin jonnekkin Beecher's Hopen sinne niityille tai enemmänkin sinne Tall Treesin harvaan metsään, jossa sitten ammuin ilmaan laukauksen, jotta kaikki linnut lähti lentoon. Sit koitin sieltä poimia jonkun linnun ja seurata sitä. Kerran sitten huomasin, kun noin itseni pään korkeudella lensi hyvin hitaata semmonen iso haukka, niin sain osuttua siihen melko helposti sillä kirveellä. :)

Eipä tuohon mitään muuta hyvää taktiikkaa kyllä ole. Käytä vain ensin asetta, jotta lintuja pölähtää ilmaan ja sitten koitat osua kirveellä (ja ainakaan tavallisessa RDR:ssä (Legends & Killers -DLC varmaankin..?) ei saanut käyttää Dead Eye'ta).

Tuota taktiikkaa olen juuri kokeillutkin, että räiskii lepakot ensin puista ilmaan ja samalla hetkellä koittaa heitellä tomahawkeja perään. Tähän ei liene mitään poppakonstia. Täytyy jatkaa sitkeästi yrittämistä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Mikshän en pysty vaihtaan enää vaatteita? safehousessa enkä campissa
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

tässä pari päivää sitten tuli peli hankittua, ja vedetty nyt siihen asti että bonnieta ollaan hirttämässä.
ongelmana vain tämä: ennenkuin kaikki viholliset oli ammuttu, päätin vapauttaa naisen roikkumasta ampumalla köyteen. sheriffikamut ja ampujat hävis kartalta samantien, jäljelle jäi vain paikallaan juokseva bonnie, joka ei edes tönimällä päässyt liikkeelle. ratsastin sitten hieman kauemmas ja palasin takaisin bugailevalle hirttopaikalle, josta naikkonen oli hävinnyt. ei minkäänlaista creditiä tai oikeantuntuista lopetusta.
ei oo selvästi hommaa hoidettu ainakaan oikein loppuun, vai mitä nyt pitäisi tehdä. huolestuminen alkoi tässä vasta n. 10 tehtävän suorittamisen jälkeen, kun ei ole sheriffeistä taikka bonniesta kuulunut mitään.

onko tässä nyt tapahtunu jotain peruuttamattoman väärää vai mitä ?:eek:
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

En ole vielä päässyt tuohon asti, mutta vastaan heti kun pääseen.

Oma kysymykseni onkin hieman tuohon sinne asti pääsemiseen liittyen, että pelaanko jotenkin väärin kun pääjuoni ei tunnu etenevän. Pari sivutehtävää on nyt tehtävänä, mutta muuten en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. Pitääkö aluetta vain ratsastaa ympäriinsä ja odottaa, että löytää tuurilla oikeaan paikkaan, että rupeaisi tapahtumaan pääjuonta eteenpäin vieviä taisteluita ym.

Vai avautuuko päätehtäviä sitä mukaan kun ratkoo sivutehtäviä?

Ja mitenkä jokien yli pääsee? Kaikkialla sillat on poikki.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

En ole vielä päässyt tuohon asti, mutta vastaan heti kun pääseen.

Oma kysymykseni onkin hieman tuohon sinne asti pääsemiseen liittyen, että pelaanko jotenkin väärin kun pääjuoni ei tunnu etenevän. Pari sivutehtävää on nyt tehtävänä, mutta muuten en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. Pitääkö aluetta vain ratsastaa ympäriinsä ja odottaa, että löytää tuurilla oikeaan paikkaan, että rupeaisi tapahtumaan pääjuonta eteenpäin vieviä taisteluita ym.

Vai avautuuko päätehtäviä sitä mukaan kun ratkoo sivutehtäviä?

Ja mitenkä jokien yli pääsee? Kaikkialla sillat on poikki.
Teet vaan kaikki tehtävät -> uusia tehtäviä avautuu -> teet nekin -> rinse&repeat -> peli läpi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

mitenhän tuon rdr voi läpäistä :confused:

jack marstonilla kun eikö siinä voi kostaa sen johnin kuoleman, pitäis vaan löytää ne henkilöt mille kostaa ja mistähän päin niitä vois löytää? vai onko se vaan että sen jälkeen ei voi muuta kun jäädä keräämään ympäristöstä peli 100% läpi asti
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

mitenhän tuon rdr voi läpäistä :confused:

jack marstonilla kun eikö siinä voi kostaa sen johnin kuoleman, pitäis vaan löytää ne henkilöt mille kostaa ja mistähän päin niitä vois löytää? vai onko se vaan että sen jälkeen ei voi muuta kun jäädä keräämään ympäristöstä peli 100% läpi asti

Vastausta:
Seuraat niitä kartassa olevia "kysymysmerkkejä". Ensimmäinen on Blackwaterissa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Voisiko joku kertoa mitä minun pitää tehdä single playerissä? koska minulla ei ole mitään kysymerkkitehtäviä tai kunnon tehtäviä kartassa ja statseissä lukee että olen suorittanut peliä vasta 86.9%??voisiko joku neuvoa minua?



Ja voiko näitä hevosten kauppakirjota myydä, koska innostuin ostamaan niitä vähän liikaa?


Ja sitä minun vielä piti kysyä että: miksi minun kuuluisuus(fame) ja kunnia(honor) ei laske eikä nouse?

jos joku viitsisi vastata minulle niin olisin tosi kiitollinen?
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

tere.oon keräämässä noita vaatteita ja yhdessä pitäis tappaa puuma dynamiitilla.onko tohon mitään hyvää taktiikkaa ja missä noita puumia yleensäkin löytyy?
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

tere.oon keräämässä noita vaatteita ja yhdessä pitäis tappaa puuma dynamiitilla.onko tohon mitään hyvää taktiikkaa ja missä noita puumia yleensäkin löytyy?

Kannattaa katella Rio Bravosta, on muistaakseni kohtuu lähellä Armadilloa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Voisko joku suomentaa tämän: Kill one enemy with the tomahawk used throwing weapon, one as a melee weapon, and one from horseback
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Voisko joku suomentaa tämän: Kill one enemy with the tomahawk used throwing weapon, one as a melee weapon, and one from horseback

Mun lontoolla pikasesti käännettynä :D, tapat tomahawkilla heittämällä, lyömällä ja hevosen selästä
 
Ylös Bottom