Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Denzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Hei! Otin yhden tehtävän (strangers), jossa yhelle tyypille pitää toimittaa 5 beaver furs... yms. mutta mistä löydän nuo ja mitä ne oikeen on??:confused:

Beaver= majava & FUR= turkki

Elikkä sun pitää tappaa kolme majavaa ja kyniä niiltä karvat irti, kyniminen taas onnistuu sillä tavalla että eka tapat majavan menet sen luokse ja painat jotakin näppäintä mikä ilmestyy ruutuun (muistaakseni kolmiota).

Terve tarvisin vähän apua tossa multiplayerissä.
Aina kun menen pelaamaan public free roamia niin siellä ei ole ketään, sama on joka pelimuodossa.
Mistä tämä johtuu?

Menen päävalikon ja single playerin kautta, mutta ei toimi.

Eikö muissa multiplayer-modeissa kuin Free Roamissa saa XP:tä ja kehity leveileissä?

Kaupasta (general store escelarassa tai raatali thieves landingissa), huivi naamalla ei kunnia muutu eika maine kasva.

Saaks tota hevosta pois käytöstä joka tulee kun honor on tarpeeksi miinuksella kun vaikka ottaisin uuden niin kun vihellän niin tämä itse nappaama tulee vain jos se on näköpiirissä mutta muuten kun vihellän sieltä tulee aina se puolikuollut luuska ja juuri nappaamani hevonen onkin sitten kadonnut lopullisesti. Onhan se hieno hevonen mutta niin hidas että yksi tehtäväkin failas kun se ei ratsastanut tarpeeksi nopeasti vaikka pidin X nappia pohjassa kun piti sen yhden sheriffin kanssa ratsastaa.

Itellä tais se musta heppa hävitä ku se miinuspalkki oli puolen välin tietämillä, eli vedät vaa sitä honourii plussalle.

Itellä tais se musta heppa hävitä ku se miinuspalkki oli puolen välin tietämillä, eli vedät vaa sitä honourii plussalle.

No tiedän sen mutta tarkoitus olisikin että honor pysyisi rankasti miinuksen puolella. Täytyy sitten varmaan käyttää vain varastettuja hevosia kun ei tuota kuollutta luuskaa jaksa katella.

Miten täs pelis tehdään se ukemi/kuperkeikka sivulle tai taakse? En onnistu tekee ku eteen päin vaikka mihin päin tattia käännän (kyykkyyn, l2 + neliö). Olis hyvä tossa gang shootoutissa siinä alussa aina osaa heittää sivulle tai taakse.

Miten täs pelis tehdään se ukemi/kuperkeikka sivulle tai taakse? En onnistu tekee ku eteen päin vaikka mihin päin tattia käännän (kyykkyyn, l2 + neliö). Olis hyvä tossa gang shootoutissa siinä alussa aina osaa heittää sivulle tai taakse.

Juuri tuo "kyykkyyn-->L2 pohjaan--->tattia johonkin päin---->neliö" sarja niin tekee sen. Voi olla ettei toimi gang shootoutin alussa.

Osaisiko joku kertoa, miten pelataan peliä Liar's Dice?

Olen jumissa stranger's mission Lights, Camera, Action -tehtävässä, jossa pitää pelata Liar's Diceä Thieves' Landissa.

Kaikki muut stranger's -tehtävät olen suorittanut, mutta tämä puuttuu. Lights, Camera, Action -tehtävän jälkeen stranger's -tehtäviä aukeaisi ilmeisesti lisää uusia.

Osaisiko joku kertoa, miten pelataan peliä Liar's Dice?

Olen jumissa stranger's mission Lights, Camera, Action -tehtävässä, jossa pitää pelata Liar's Diceä Thieves' Landissa.

Kaikki muut stranger's -tehtävät olen suorittanut, mutta tämä puuttuu. Lights, Camera, Action -tehtävän jälkeen stranger's -tehtäviä aukeaisi ilmeisesti lisää uusia.

Kyseisen pelin koko idea perustuu huijaukseen. Ensin jokainen pelaaja arvaa tai tahallaan huijaa kuinka monta nopan samaa silmälukua on pöydällä yhteensä. Jos sinä tai joku muu sanoo epäuskottavan luvun esim. 15 nopasta 13 olisi nopan silmäluku 6,senhän sanoo järkikin että se tuskin on totta.

Jos sinä tai joku muu paljastaa huijauksen,huijaajalta lähtee yksi noppa,jos taas se olikin totta, huijauksen paljastaja menettää nopan. Voit aina paljastaa ainoastaan viimeisimmän huijauksen.

Turvallisinta on siis ensimmäiseksi kertoa vain varma totuus,eli jos sinulla on vaikka yhteensä 3 nopan silmälukua 4,kannattaa puhua totta,tai huijata vain yhdellä tai kahdella nopalla tilanteesta riippuen tai joku voi paljastaa huijauksesi. Aina kannattaa tarkkailla muiden pelaajien noppien määrää koska silloin huijaus on helppo paljastaa.

Myös jos joku sanoo että pöydällä on yhteensä 3kpl 4:sia niin se voi hyvin olla totta,villi veikkaus tai tahallinen huijaus. Eli koskaan et voi luottaa siihen jos joku sanoo että pöydällä on 4 2:sta ja sen jälkeen itse korottaisit viiteen 2:seen perustuen aikaisempaan korotukseen,voi olla että kellään ei ole yhtään 2:sta. Voit myös paljastaa huijauksen jossa pelaaja kertoo täsmälleen omien noppiensa silmäluvun.

Pelin voittaa se joka on viimeisenä pöydässä ja pelaaja tippuu aina kun menettää kaikki noppansa. Toivottavasti nyt tajusit. :)

Se Liar's Dice helpottuu kokoajan, sanoisin että alussa kannattaa veikata omien noppien lukumäärä + 1 ylimääräinen koska todennäköisesti ainakin toisella vastustajalla on myös sama noppa. Tosin jos on vaikka 5 kutosta heti alkuun niin voit heittää vaan 5-6 ja todennäköisesti seuraava pelaaja katsoo nopat ja häviää.

Valitse aina noppa-luvuksi se numero mitä sinulla on eniten, isompi numero on parempi.

Se Liar's Dice helpottuu kokoajan, sanoisin että alussa kannattaa veikata omien noppien lukumäärä + 1 ylimääräinen koska todennäköisesti ainakin toisella vastustajalla on myös sama noppa. Tosin jos on vaikka 5 kutosta heti alkuun niin voit heittää vaan 5-6 ja todennäköisesti seuraava pelaaja katsoo nopat ja häviää.

Valitse aina noppa-luvuksi se numero mitä sinulla on eniten, isompi numero on parempi.

Joo unohdin mainita nuo seikat mitä kerroit. :)

Pelaamalla oppii parhaat taktiikat mutta ne pelin ohjeistukset tosin ovat hyvin epäselvät. Itsekkin tajusin säännöt kun muistelin että Pirates of the caribbeanissa pelattiin samaa peliä ja silloin olin kyllä aivan ulapalla. Nyt tajusin heti kun vähän mietin kyseistä leffaa ja yhdistelin pelin ohjeita.

Osaisko joku neuvoa tuota hevosen kengän heittoa kun en oikein tajua kun aina menee reilusti yli tai reilusti ali vaikka kuinka täsmällisesti heittäisin.

Pelin voittaa se joka on viimeisenä pöydässä ja pelaaja tippuu aina kun menettää kaikki noppansa. Toivottavasti nyt tajusit. :)

Aivan. Luulen, että tiedän nyt, miten homma toimii. :)

Osaisko joku neuvoa tuota hevosen kengän heittoa kun en oikein tajua kun aina menee reilusti yli tai reilusti ali vaikka kuinka täsmällisesti heittäisin.

Ensinnäkin, homma alkaa tarkasta tähtäyksestä. Marstonin käsi vain tarkasti sitä tappia kohden. Tämä onkin varmaan tuttujuttu. Vaikein osio on sen käden oikeanlainen "hiijaaminen", jotta hevosenkenkä ei lennä liian kauas, tai jää lyhyeksi. Itse "hiijaan" kättä muutaman kerran edes takaisin ja päästän hevosenkengästä irti sitten, kun siinä vasemmalla oleva palkki näyttää vihreää. Vaatii tarkkaa ajoitusta.

Se, kuinka paljon kättä hiijataan edes takaisin ennen heittoa, onkin vaikea kysymys. Itse päästän irti hevosenkengästä ihan näppituntumalta. Sanoisinko, että päästän irti kolmannella. Tuntuu, että mitä kauemmin kättä hiijataan edes takaisin, sitä enempi heittoon tulee voimaa, ja mitä enempi heittoon tulee voimaa, sitä vaikeampaa on päästää irti kengästä oikealla hetkellä palkin näyttäessä vihreää.

Olen saanut itse kerran hevosenkengän sen tapin ympärille heitettyä ja suurin osa heitoista menee aika lähelle noin muuten.

Oheisessa videossa näkyy, mitä yritän tarkoittaa.

[video=youtube;T5UgKEnBcDM]http://www.youtube.com/watch?v=T5UgKEnBcDM[/video]

Mää en nyt muista varmaks, mutta muistaakseni se isompi kaupunki sielä koillisessa on BlackWater. Sielä tarvis eliminoida kaikki pokerinpelaajat. Mää löysin baarista vaan "ventti"porukan. En oo korttipelimiehiä, mutta ton ventin ymmärrän jollain tapaa. Jauhoin sitä varmaan puoltoista tuntia ja sain toisen kaverin tiputettua. Toinen pelaa niin pienillä panoksilla ja voittaa jokatoinen kerta, ni luovutin. Hyvin pärjäsin, eli oli reilusti poletteja mullaki kokoajan, mutta sillä toisella ei meinannukaan loppua. Onko sielä jossain pokeririnki erikseen tai miten mää voitan sen pelin?

Ylös Bottom