Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Denzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Juu-u, mutta tämähän vain ratkaisee yhden kohdan, tästä minun pulmastani ;) Siihen yhteen Gang outfittiin (oisko ollu walton's gang?) Niin siihenhän pitää tehä se scrap, että eliminoi ne pokerihait siellä Armadillossa ja käsittääkseni peliä ei voi läpäistä 100% ilman kaikkia outfitejä, muutamaa lukuunottamatta :D

Itehän tapoin ensin pari pokerihaita ihan revolverilla (harjoittelin sitä huijaamista, ja ei aluksi onnistunut, jollon välit selvitettiin Armadillon kyläraitilla. Meinasi aiheuttaa kauhun hetkiä, kun pitkään aikaan Armadillon pokeripöytä oli tyhjillään, kunnes siellä yksi tyyppi istuskeli. Aloin vaan pelaamaan ja kun olin tyhjentänyt tämän pelimerkeistä, sain rastin sinne outfit jutskaan. :) En tiedä sitten onko tämä mitenkään "nopeampi" tyyli, mutta onnistui se näinkin. :D

Kyllä taas tänään meni hermot tuossa 100%:n metsästyksessä. Ei millään tahdo onnistua tuo Five Finger Filletti, josta tarvitsee sen raksin siihen Reyes(?) outfittiin :D Ei taidakkaan olla mitään neuvoja tuohon, mutta eiköhän tuo ajan kanssa tule :rolleyes:

Olen jäänyt pelissä semmoiseen kohtaan...
...kun ne sotilaat hyökkäsivät sinne perheen taloon ja tietenkin tappoivat minut. kun tulin tallista ulos niin ois pitäny käyttää dead eyeta mutta niitä oli niin paljon etten mahtanut mitään.Ja kun olin kuollut ja jouduin jatkamaan sillä pojalla eli jackilla mutta siinä ei ole tehtäviä ja jotenkin tuntuu että jäin siihen paikkaa vaikka olen menny läpi vasta 65.7 %

Viimeksi muokannut moderaattori:

Niin ja olin tietysti niin tyhmmä että savetin sen jälkeen -.-

ok.Mutta luulen että tossa pelissä voi melko varmaan itse päättää miten se loppuu...Kun se minu tehtävä ei sikäli ollut mahdoton.ois olu kivaa vaa jatkaa sil toisel

Ei se muuten mutta.Kun siellä ei näy niitä J=jack ,B=bonnie niinku niitä tehtävä paikkoja ...Sitä tulin kyselee että pitääkö toi peli mennä nuilla pikku tehtävillä Esim. jos joku akka märisee tien poskessa ku poika on hukassa....Että siinä mieles aika lyhyt ois...Sitä vaan että voiko niitä tehtävii saada lisää vai pitääkö mun alottaa alusta ?Tietääkö joku....???!

Tehtävä oli se kun piti suojata omaa perhettä kun sotilaat hyökkäsi. Menimme latoon piiloon ja kun mun piti mennä ulos kattoo et häipykö ne ja piti käyttää dead eyeta ja niitähä oli aiva helevetisti niin en saanut kaikki tapetuks ja kuolin.Mutta se jatku niin kun ne muut olivat pakenemassa niin olin yhtäkkiä se jack ja piti palata katsomaan miten sille ``isälle`` johnille kävi.Ja kun menimme se oli kuollu.Ja kun se tehtävä oli ohi niin olin edelleen se jack ja olin muka paljon vanhempi ja olin niiden haudalla. Kyselen että miten pääsen jatkaa normaalisti???

Aikamoisia spoilereita Aretzkylla, mutta ilmeisesti sallittuja apuketjussa? Ainakin kannattaa huomioida.

Ja niin, Rautaristi tuossa jo vihjaisikin minne vielä kannattaa mennä.

Ei se muuten mutta.Kun siellä ei näy niitä J=jack ,B=bonnie niinku niitä tehtävä paikkoja ...Sitä tulin kyselee että pitääkö toi peli mennä nuilla pikku tehtävillä Esim. jos joku akka märisee tien poskessa ku poika on hukassa....Että siinä mieles aika lyhyt ois...Sitä vaan että voiko niitä tehtävii saada lisää vai pitääkö mun alottaa alusta ?Tietääkö joku....???!

Tehtävä oli se kun piti suojata omaa perhettä kun sotilaat hyökkäsi. Menimme latoon piiloon ja kun mun piti mennä ulos kattoo et häipykö ne ja piti käyttää dead eyeta ja niitähä oli aiva helevetisti niin en saanut kaikki tapetuks ja kuolin.Mutta se jatku niin kun ne muut olivat pakenemassa niin olin yhtäkkiä se jack ja piti palata katsomaan miten sille ``isälle`` johnille kävi.Ja kun menimme se oli kuollu.Ja kun se tehtävä oli ohi niin olin edelleen se jack ja olin muka paljon vanhempi ja olin niiden haudalla. Kyselen että miten pääsen jatkaa normaalisti???

Pelasit siis yksinpelin läpi, Gratz! Kuten joku jo sanoikin blackwaterista löydät vielä vähän jatkoa ;)

montako tehtävää tässä on yhteensä ei sivutehtäviä siis
:)

Luin sieltä ohjekirjasta että pelin pitäs jatkua iha normaalisti sen jälkeen kun ne sotilaat hyökkäävät

Luin sieltä ohjekirjasta että pelin pitäs jatkua iha normaalisti sen jälkeen kun ne sotilaat hyökkäävät

Sanotaan nyt vielä kerran: Mene Blackwateriin ja juna-asemalle (muistaakseni sinne). Jututa siellä olevaa henkilöä. Peli jatkuu vielä hetken.

Sitten sen jälkeen pelin tarina todellakin loppuu, mutta voit vielä halutessasi jatkaa sivusälän, challenge-tehtävien ja trophyjen keräämistä.

Se sotilas-kohtaus menee juuri noin eli
John kuolee. RIP. Lopun pelin pelaat Jackillä ja sillä hahmolla voit vielä jatkaa peliä pääjuonen jälkeen. Johnilla ET VOI enää pelata sen jälkeen kun se kuolee.

Löydät paljon vinkkejä ja tietoa tuolta normi PS3-ketjusta, joten eikun sitä lueskelemaan jos vielä on epäselvyyttä.

Ajattelin pelata 100% pelin läpi, mut en jaksa.

Kun nyt on toiseksi viimeisin tehtävä käynnissä (en haluu alottaa Jackillä vielä) Johnilla ni aattelin vaan kysyy että pystyykö sille Johnille vaihtaa mittään outfittejä enää kun nyt on se rancher outfitti?

Ajattelin pelata 100% pelin läpi, mut en jaksa.

Kun nyt on toiseksi viimeisin tehtävä käynnissä (en haluu alottaa Jackillä vielä) Johnilla ni aattelin vaan kysyy että pystyykö sille Johnille vaihtaa mittään outfittejä enää kun nyt on se rancher outfitti?

Vastaus kysymykseen:
Ei pysty. Asut tulee taas vaihdettaviksi, kun siirryt pelaamaan Jackilla.

Menin Blackwaterin juna-asemalle ja koitin jututtaa jokasta kuka siellä istu tai käveli lähellä kenenkään kaas ei pysty juttelee...Onko siinä ukkelissa kartassa jtn merkintää ku prkl sitä ei löydy

Menin Blackwaterin juna-asemalle ja koitin jututtaa jokasta kuka siellä istu tai käveli lähellä kenenkään kaas ei pysty juttelee...Onko siinä ukkelissa kartassa jtn merkintää ku prkl sitä ei löydy

Ihan normaalin Stranger tehtävän merkki, eli (?) :)

Hei! Otin yhden tehtävän (strangers), jossa yhelle tyypille pitää toimittaa 5 beaver furs... yms. mutta mistä löydän nuo ja mitä ne oikeen on??:confused:

Hei! Otin yhden tehtävän (strangers), jossa yhelle tyypille pitää toimittaa 5 beaver furs... yms. mutta mistä löydän nuo ja mitä ne oikeen on??:confused:

Majavan turkiksia. Löytyy esim Blackwaterin lähistöltä joen varrelta.

Ylös Bottom