Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Välillä luulen melkein että täällä kirjoittelee vaan Rockstarin jätkät kun tätä peliä tolla tavalla kehutaan vaan. :)

Kait tämä on sitten hankittava seuraavaksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itsellekkin tuli eilen joskus kahen aikaan viesti, että peli postitettu. Kuusi peliä olen tuolta Verkkokaupan Ahvenanmaalta tilannut ja nyt näyttäis olevan eka kerta, kun ei tipahda postiluukusta seuraavana päivänä ilmoituksesta. Noh, ei mulla mitään kiirettä ole :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Eilen tuli Verkkokaupasta ilmotus että peli on postitettu, mutta Kusti oli tänään laiskalla päällä. :( Toivottavasti tulis sitten huomenna RDR kun on koko päivä aikaa pelata.;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itselle kolahti tänään Discshopista tilattu Limited Edition postiluukusta ja lyhyen testaamisen perusteella hyvältä vaikuttaa. Peli todellakin näyttää hienolta ja pyörii hyvin, toisin kuin GTA IV. Seuraavaksi soundtrackin latausta tiedossa:cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Eilen tuli VPD:stä viestiä klo. 17.07 että peli on lähtenyt tulemaan kotia kohti. Josko se sieltä huomiseksi tulisi. :I
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Sama.. VPDltä tuli ilmoitus myös tänne että on postitettu. Limited Edition siis.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Samoin! Tuskalliset odotukset :confused: Tuliskohan jo huomenna kun eilen lähti Ahvenanmaalta noin klo 17:00. :rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tänään tuli postia Magnet-E peli laitettu postiin..huomenna tai pe sitten villiin länteen oujee:):)

ja 47 € sis.postit ei paha hinta
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Siis mitä ihmettä.. Kävin Prismas ja siel oli ainoastaan RDR Limited Edition XBOX360 versioita eikä ainuttakaan PS3 kappaletta. Ei nyt muutenkaa ollu tärkeätä vielä tälle päivälle hommata kun on kumminki muuta tekemistä vielä paljon. Toivottavasti löytys viikonlopuks jostain...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

No nyt se posti setä sen toi. VK ahvenanmaalta tuli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

No nyt se posti setä sen toi. VK ahvenanmaalta tuli.

Thank you! Pitikin kysellä onko VK ålandista tilanneet saanu peliä tänään.. Isse töissä pitää vielä kärsimättömänä ootella kotiin lähtöä...!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Eilen tuli peli discshopilta... (on se vaan loistava peli) enpä muistanutkaan että kaupanpäälle sai vielä tuon hyvät, pahat ja rumat leffan. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Kusti polki ja peli tuli.
Nyt voi siirtyä toiseen ketjuun.
kfinrdr.jpg
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Plääh, itse en pääse todistamaan historiallista hetkeä kun peli tipahtaa postiluukusta puolen tunnin päästä vaan olen silloin jossain perkeleen lounaalla muijan ja appiukon kanssa :D Raukka poloinen joutuu lojumaan välioven takana ties kuinka kauan ilman hellää hoivaa.

Ja nyt kun on näin kylmää ja sateistakin :D Saa raukka vielä nuhan, kuumeen ja keuhkotaudin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Plääh, itse en pääse todistamaan historiallista hetkeä kun peli tipahtaa postiluukusta puolen tunnin päästä vaan olen silloin jossain perkeleen lounaalla muijan ja appiukon kanssa :D Raukka poloinen joutuu lojumaan välioven takana ties kuinka kauan ilman hellää hoivaa.

Mutta ajattele sitä kovaa laskeutumista, olisit jättänyt tyynyn sinne oven väliin. :D

Mutta hyvä tietää et porukka on saanut VK:lta pelejä. Itse joudun vielä odottamaan 2,5h et pääsee tarkistamaan jos postimies pate on sen tuonut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Epä itselle ainakaan tullut postia verkkokaupasta (ahvenanmaalta) Vaikka päiviä sitten tuli ilmoitus että paketti on postitettu. Joten älkää pettykö jos peli ei odottelekkaan ovella kun menette kotiin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Epä itselle ainakaan tullut postia verkkokaupasta (ahvenanmaalta) Vaikka päiviä sitten tuli ilmoitus että paketti on postitettu. Joten älkää pettykö jos peli ei odottelekkaan ovella kun menette kotiin.

Sama juttu täälläki,tilasin vpd:n Ahvenanmaan varastosta..Toissapäivänä lähettivät viestin että peli o lähteny.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tiistaina tuli viesti, että peli on postitettu ja eilen ei tullut peliä postin mukana. Tässä parinkymmenen minuutin päästä pitäis kustin polkea laatikolle ja toivottavasti tuo RDR:n mukanaan. Kunpa en nyt joutuisi pettymään. :)
 
Ylös Bottom