Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jees, täälläkin yksi red dead redemptionin omistaja! =)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tulin juuri kotiin ja kirosin julmetusti, sillä minua odotti lappunen postista, jossa luki: "En saanut jätettyä kirjettä, koska se ei mahtunut postuluukustanne/laatikkoon. Voitte noutaa kirjeenne omasta postistanne 21.5. klo 9.00 jälkeen". Kirottu discshop ja heidän upeat pelitarjoukset. Se oli luultavasti juuri tuon Hyvät, pahat ja rumat leffan takia, miksi sitä peliä en pääse pelaamaan tänään. :(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

"En saanut jätettyä kirjettä, koska se ei mahtunut postuluukustanne/laatikkoon. Voitte noutaa kirjeenne omasta postistanne 21.5. klo 9.00 jälkeen".

Tuota kannattaa kysyä omasta postistaan, saatat saada sen jo tänään sieltä.
Tosin jos postipoika/tyttö on vielä kierroksella niin silloin ei ehkä onnistu.
Mutta jos matka ei ole pitkä niin kannattaa käydä kysymässä onnistuuko mitenkään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Oma peli saapui VPD:stä. Preedia odottaa...
... illalla töiden jälkeen :(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Joo ehdottomasti täytyy mennä kysäisemään. Olis kyllä ihan mukavaa saada se tänään, mutta ei sen väliä, jos niin ei käy. Olo on vaan huojentunut siitä, että tietää huomenna ainakin saavansa yhden kaikkien aikojen mahtavimmista peleistä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Odotus on palkittu!Peli kolahti laatikkoon discshopista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tuota kannattaa kysyä omasta postistaan, saatat saada sen jo tänään sieltä.
Aika outoa tuo "21.5.".

Itse olen tuollaisia saanut varmaan sata (Turun posti on niin laiska ettei viitsi edes ottaa mukaan - tiedän koska muuten olisivat soittaneet ovikelloa ja vaimo lunastanut ne, kun oli äitiyslomalla, yms), ja jokaisen on saanut hakea samana päivänä klo 16 tai 17 jälkeen (tosin oikeasti ennenkin, mutta niin ne siihen kirjoitteli)...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Joo ehdottomasti täytyy mennä kysäisemään. Olis kyllä ihan mukavaa saada se tänään, mutta ei sen väliä, jos niin ei käy.

OT:na todettakooon (tämä menee hankintahöpönlöpötyksen alle) että säästä jalkojasi. Paketti on todellakin omassa postissasi vasta huomenna niin kuin lappunen sen sanoo. Jakamattomat paketit menevät nimittäin yöksi takaisin Postin lajittelukeskukseen ja vasta aamulla postikonttorille.

Mutta hei, lohduttaudu sillä, että me PS3:n omistajat odotellaan vielä piiiiitkään :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Huomenna Gamestoppiin zombina heti 10:00 aamulla. Soitteli jo keskiviikkona et tulenko hakemaan. Pitäskö ottaa taksi kun pyörä on varikolla :D Jos ei nyt sentään kuitenkaan :rolleyes: *näppäilee tampereen taksin numeroa* :cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Paketti on todellakin omassa postissasi vasta huomenna niin kuin lappunen sen sanoo. Jakamattomat paketit menevät nimittäin yöksi takaisin Postin lajittelukeskukseen ja vasta aamulla postikonttorille.

Ei pidä paikkaansa. Kaikissa paikoissa missä olen itse asunut on homma mennyt niin, että paketin voi noutaa iltapäivällä omasta postista, kunhan kusti on polkenut kierroksensa loppuun. Ei niitä turhan takia mihkään lajittelukeskukseen kuskailla. Muutenhan seuraavana päivänä olisi sama homma edessä.

Eri asia on jos kustin kierros päättyy myöhemmin kuin kyseinen posti on auki. Tällöin ei lähetystä voi tietenkään noutaa -> siirtyy automaattisesti seuraavalle päivälle.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tuossa Tampereen GameStop soitteli ja ilmoitti, että saan hakea RDR:n huomenna. Miten selviän siihen asti? Himottaa jo niin pirusti :eek:

Edit. Voihan sinne postiin myös soittaakin ensin, että onko kyseinen paketti saapunut postiin. Tietysti jos vain selviät huomiseen niin silloin sen ainakin voi poistaa konttorista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tännekin saapui juuri RDR LE. Eilen Discshopista tilattu joten olipa nopeaa toimintaa.

Tämä jos mikä on isku vyön alle :(. Itse tilannut ainakin kuukausi takaperin. Vaikuttaa siltä, että lähes kaikki discshopista tilanneet ovat pelinsä saaneet.. Nyt on kyllä sorrettu olo, jo kauan se on jatkunut näitä ennakkotilaus fiaskoja, mutta nyt tunnen todella olevani sorrettu. *Hakee köyden ja tuolin valmiiksi*

Noh, pientä avautumista. Mutta oliko liikaa toivottu, että saisin edes yhden kerran kokea sen onnen, kun postista saapuu päivää ennen julkkaria peli jota on odotettu vesi kielellä jo vuoden ajan? :eek:

Alkaa pikkuhiljaa suuri harmistuminen muuttumaan silmittömäksi vihaksi. Joo, julkkari on huomenna, mutta suututtaa niin ettei tähän viitsi edes avautua (vaikka aivan liikaa olen sitäkin jo tehnyt). Olenko minä siis ainoa joka ei saanut discshopista peliä? Olenko ainoa jolla on näin käsittämättömän paska tuuri. Olenko ainoa joka saa kokoajan kuraa silmille onnettarelta?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itse en ollut ennen tätä päivää saanut Discshopista yhtäkään peliä edes julkkariksi, MW2:kin tuli monta päivää myöhässä. Mutta sillähän ei ole enää mitään merkitystä kun tällä kertaa Kusti polki vinhasti ja toi palan villiä länttä tännekin! :D

Ei sillä että minä sitä ehtisin tietenkään tänään pelaamaan, kun tulee lätkää sun muuta, mut jos myöhään illalla sitten ehtisi sen verran että ensifiilinkejä voi tulla tänne jakelemaan.

Hmmm.. töihin pitäisi lähteä ja RDR lepäilisi tuossa pöydän nurkalla...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Discshop toimitti mukavasti pelin jo tänään, vaikka yleensä tomintamalli on on ollut hieman toisenlainen..

Tunnelmat ensinmäisen tunnin jälkeen ovat huikeat, äänimaailma on uskomaton, puheen sorinaa kuuluu kaupungeissa sieltä täältä kuin myös baarien pienosäestys.

Myös pelin vapaus on uskomaton, kiipeily on on mahdollista käytännössä joka paikassa, GTA 4:ssä liikkuuminen tuntuu hieman rajoitetulta koska lähes kaikki pelin talot ovat hyppyjen ulottumattomissa.

Varmasti yksi vuoden kovimpia julkaisuja, ellei yksi kaikkien aikojen yksi kovimmista. :cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ei pidä paikkaansa. Kaikissa paikoissa missä olen itse asunut on homma mennyt niin, että paketin voi noutaa iltapäivällä omasta postista.

Näin silloin, kun kyse on normaalista postipaketista, jonka oma-kusti nappaa kärryihinsä aamulla paikallisesta konttorista.

Mutta varsinkin ulkomaiset yritykset käyttävät useimmiten kuriiripalvelua, jolloin ensimmäisen jakoyrityksen tekeekin Postin alihankkija (tunnetaan yleisnimellä Keltainen Kuljetus). Silloin paketti lastataankin lajittelukeskuksessa suoraan jakeluautoon. Samaiseen keskukseen se jakamattomana myös päivän päätteeksi palaa. Aamulla se sitten toimitetaan paikalliseen postitoimistoon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ja nämähän kulkevat kirjeenä, eikä suinkaan minään ulkomaan kuriireina ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mites kontrollit tässä pelissä? Onko yhtä karmeat kuin GTA4ssa? Tähtääminen ja suojautuminen olivat aika köykäsiä siinä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mites kontrollit tässä pelissä? Onko yhtä karmeat kuin GTA4ssa? Tähtääminen ja suojautuminen olivat aika köykäsiä siinä.

Kävellessä ohjaus on hitusen parempi, kuin GTA:ssa, mutta hevosen ohjaaminen olisi kaivannut lisää hiomista, kun hitaasti liikuessa tulee välillä ongelmia kääntymisen kanssa. Tähtääminen toimii omasta mielestä hyvin (mutta tykkäsinkin siitä jo IV:ssä).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mites kontrollit tässä pelissä? Onko yhtä karmeat kuin GTA4ssa? Tähtääminen ja suojautuminen olivat aika köykäsiä siinä.
Ei ole mielestäni yhtä karmeat. Tosin aika vähän ollut vielä tähän mennessä räiskintää, mutta tähän mennessä tuntunut napakammilta kuin GTA IV:ssa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Aijai! Eka ilta kaupungissa vietetty, joka päättyi selälteen saluunan rappusiin parin viski paukun jälkeen. Ainut miinus näin pelin alussa on se että rahaa tuntuu saavan alussa aika helposti kasaan kuhan vain skinnaa noita lintuja sms.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom