Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

tuo tehtävä ei ole bugi.. vaan moniosainen tehtävä.. tutkit ensin pari kertaa ja etsit eri ihmisiä löytäen vain lammikon sit viimeisellä löytyy mies :)

Ok, hämäsi vain se et ilmoitti aina lammikon jälkeen american appetites complete, joten luulin et se on tehty ja aina se vain ilmestyi yhtäkkiä uudestaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tapoista ja Dead Eyesta tulikin mieleen. Se on sääli ettei tuota ensimmäistä Dead Eyeta saa enään alun päivitysten jälkeen takaisin. Kakkos-taso on ihan turha, kolmonen on ihan pätevä mutta ykkönen on aina ykkönen ja tuo peliin mukavan Max Payne-viban. Jos tulevaisuudessa jokin päivitys tarjoaisia mahdollisuuden tämän vaihtamiseen olisin onnellinen.

Itse asiassa tuo Dead Eye 3 toimii myös ilman merkkausta. Eli jos haluat merkata viholliset, naputtelet oikeata olkanappia. Jos et jaksa merkkailla, painelet vain liipaisinta kun on jyvä kohdillaan. Näin ainakin itse tuota käyttelen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Päätehtävien ketjusta tulee aika nopeasti. L2:lla aletaan tähtäilemään ja R2:lla heitetään, eli samaan tapaan kuin aseissa.

Ja kun lassottu niin L2 pitää pitää pohjassa että pysyy kiinni.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt alkaa olemaan jo peli-ilo kaukana.

Mukava bugi taas vaihteeks, lähdin ratsastamaan mexicoon päin kunnes koko peli muuttui diashowksi, siis hevonen pomppi eteenpäin ilmestyen aina parin metrin päähän tyhjästä.

Tällä hetkellä John ratsastaa parin sadanmetrin korkeudella ilmassa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itse asiassa tuo Dead Eye 3 toimii myös ilman merkkausta. Eli jos haluat merkata viholliset, naputtelet oikeata olkanappia. Jos et jaksa merkkailla, painelet vain liipaisinta kun on jyvä kohdillaan. Näin ainakin itse tuota käyttelen.

juu, mut se hidastus poistuu heti ensimmäisen laukauksen jälkeen. eikös ensimmäisessä dead eye päivityksessä se hidastus pysyny niin kauan kuin oli mittaria jäljellä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Joo, näin on käynyt jo kahdesti tänään. Toi hevos juttukin on aika outoa.
Itseasiassa testailin hieman ja tulin siihen johtopäätökseen että tuo Wanted määrittyy siitä ketä ammut. Esim. Armadillossa voi ihan vapaasti ampua niitä jengiläisiä, käy vain suoraan kimppuun ja seriffit alkavat jopa tulittamaan näitä kanssasi. Voit myös jättää jengiläiset taistelemaan seriffien kanssa mikä onkin ihan oma ohjelmanumeronsa. Ammu siviiliä, tai tee rikoksia ihmisten läheisyydessä niin silloin rapisee sinun niskaan. Loogista. Kannattaa aina olla tarkkana siitä ketä on lähistöllä. Pidä myös aina silmällä sitä Witness-ikonia kartassa.

Noista hevosvarkaista en osaa sanoa... Kertakaan ei kohdallani ole noista rapissut Wantedia tai dishonouria. Oletko varma että ne on hevosvarkaita?

Toi kaide-juttu tapahtuu silloin kun olet suorittanut tehtävän ja peli palaa "normaaliin" tilaansa, Marston saattaa nojailla tai poltella tupakkaa.
Tiedetään, mutta näissä kohtauksissa ei edelleenkään näy karttaa kuten GR:n kuvassa ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään taas viitisen tuntia lisää pelattuna, eikä mitään bugeja ole näkynyt.

Miten on mahollista, että joillakin on koko peli bugia, ja joillakin ei mitään?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten on mahollista, että joillakin on koko peli bugia, ja joillakin ei mitään?
Jotkut nyt vaan lienevät kirottuja ja ainahan se menee niin, ettei normaalista pelikokemuksesta juuri tarinaa irtoa. Itsellä nyt vähän päälle 11 tuntia takana eikä mitään kummempaa ole tullut vastaan. Kerran tai pari on nyljettävä otus ollut näkymätön ennen nylkeämistä ja kerran ei hevonen ottanut laukkaa ennen kuin sen selkään istahti uudemman kerran mutta muuten tuo on pysynyt kasassa vallan mainiosti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläni oli tälläinen bugi, ei kannata lukea, jos ei halua lukea yhtä kohtaa yhdestä tehtävästi.

Elikkäs siinä viimeisessä tehtävässä jossa mennään nappaamaan sen Dutchin tai sen viimeisen pomon, siinä yhdessä kohdassa se terästettyauto ajoin kiven päälle ja eihän se siitä lähetyny mihinkään eikä siitä päästy pois, vähän tympi kun piti ladata viimeisen seivin ja ratsastaa sinne Blackwateriin ja aloittaa tehtävän alusta...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itseasiassa testailin hieman ja tulin siihen johtopäätökseen että tuo Wanted määrittyy siitä ketä ammut. Esim. Armadillossa voi ihan vapaasti ampua niitä jengiläisiä, käy vain suoraan kimppuun ja seriffit alkavat jopa tulittamaan näitä kanssasi. Voit myös jättää jengiläiset taistelemaan seriffien kanssa mikä onkin ihan oma ohjelmanumeronsa. Ammu siviiliä, tai tee rikoksia ihmisten läheisyydessä niin silloin rapisee sinun niskaan. Loogista. Kannattaa aina olla tarkkana siitä ketä on lähistöllä. Pidä myös aina silmällä sitä Witness-ikonia kartassa.

Noista hevosvarkaista en osaa sanoa... Kertakaan ei kohdallani ole noista rapissut Wantedia tai dishonouria. Oletko varma että ne on hevosvarkaita?

Tiedetään, mutta näissä kohtauksissa ei edelleenkään näy karttaa kuten GR:n kuvassa ;)

No, Armadillossa tossa ekassa tapauksessa kävi niin että joku ukko ratsasteli menemään ja ampu mua kohti ainakin 4 kertaa, ammuin takas ja sain wantedin.

Sitten tuossa hevos-varkaus jutussa oli niin että näin 2 ihmistä preerialla, pysähdyin niiden viereen ja sitten yhtäkkiä yks niistä otti mun hevosen ja sano: "Try live without the horse! HAHAHAA!" tai jotain. Ammuin sen niin tuli Wanted. Taitaa olla niin että siviilitkin ammuskelee ja varastelee hevosia tai jotain. :)

Sitten sekin on outoa kun heppa vaan kuolee yhtäkkiä. Mutta voi olla että maassa oli käärme tai jotain. :D

Hmm, no enpä tiedä sitten tuota "nojailu" juttua. Ehkäpä se poistettiin myöhemmässä versiossa kuin noi promokuvat on otettu. Olisi kiva kyllä jos voisi istuskella ja nojailla, poltella tupakkia ihan fiilistely-mielessä.

E: No nythän tää peli bugailee lisää. Siinä yhdessä tehtävässä missä pitäs ostaa se talo (tai tappaa se ukko ja ottaa se talo), ostin talon ihan rehellisesti, mutta sitten mukamas se ukko väittää siinä että olen tappanu sen... -.-
185$ kankkulan kaivoon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Monistin saven ja ajattelin että se olisi koodeilla riehumista varten. MUTTA ongelmia tässäkin. Kun teen koodin jolla ei tule bountya (diplomaattinen koskemattomuus) koodin vaikutus lakkaa kun lähden kaupungista. Listin sheriffin kaupungissa eikä mitään tapahtunut. Kun lähdin kaupungista tuli bountya järettömästi. Myös tuo ''avaa kaikki alueet'' koodi menee off asentoon kun lähtee start valikosta. Eli siis laitan kaikki päälle, lähden valikosta, pelaan, menen valikkoon ja tarkistan koodit, ne eivät ole enään päällä. Apua tähän? Myös tuo palavat luodit ja huppeli koodi olisi kiva saada jos joku löytänyt jostain :eek:.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Oon kuullu juttuu että 4 chapterin ensimmäisen tehtävän jälkeen ei oo mahdollisuus enää vaihtaa marstonin vaatteita? Pitääkö paikkaansa? :confused:

Ja sit vielä: Pitääkö kaikki sataan% tarvittava stuffi/tehtävät tehä ennen viimeiste tehtävää, vai voiko niitä kerätä vikan tehtävän jälkeenkin?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläni bugitti ensimmäisen session aikana kerran koko pleikkarin kumoon, onneksi olin vasta tallentanut. Eipä pelinä oikein kummempia mielipiteitä osaa vielä heittää. Ei mitenkään tajuntaa räjäyttänyt, mutta eipähän mulle oikein toiminut viimeisin GTA:kaan. Ei nämä hiekkalaatikot kaiketi ole mun juttu. Pitää kuitenkin jatkaa eteenpäin, josko tämä tästä vielä imisi paremmin mukaansa. Pokerinpeluu oli jees.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ainiin, pitikin muuten kysyä yhestä loppupuolen tehtävästä, kun itellä tais se bugittaa.

Eli se, jossa dutch kuolee. Missä ihmeen kohdassa se muka sai mahaansa osumaa? Itellä tais siitä ilmeisesti tipahtaa joku välivideo välistä tai jotain, kun muistan selvän pätkäisyn.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tällein nopeasti ketjun läpikäytyäni en löytänyt vastausta ongelmaani. Eli kun linkittää pelin Rockstarin Social Club- sivulle niin en saa sivun stats-valikosta näkymään statsejani. Kuitenkin Social Clubista saatavan asun olen saanut avattavaksi.

Miten siis saan tuonne Social Club-sivulle näkymään tietoni niin että voisin seurata esim. edistystäni kohti sitä 100%:ia?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo oon vetäny pelistä semmoset 39% (meksikossa) ja pitkään oottelin että tulis bountyssa Mo Van Barr. No nyt kun se tuli semmosen parinkymmenen bountyn jälkeen Armadillossa niin menin ja tapoin sen, niinkun se deadly assassin puvun yks scarppi pyytää, ja palautin todisteen seriffille ni ajattelin että saisin sen puvun ku kaikki muut scarpit oli tehtynä. Ilmeisesti peli oli eri mieltä koska se kill or capture Mo ei ollutkaan ruksattuna. Eli aika Baska juttu. Jollei jollain oo ratkasua ongelmaan ni eikun patchia odotellessa...

Ja viellä semmonen et en oo varma oliko sen tyypin nimi jonka tapoin Moe Van Barr eikkä Mo Van Barr, vaikka kyl epäilen että kahta näin saman näkösen nimistä ois pelissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ainiin, pitikin muuten kysyä yhestä loppupuolen tehtävästä, kun itellä tais se bugittaa.

Eli se, jossa dutch kuolee. Missä ihmeen kohdassa se muka sai mahaansa osumaa? Itellä tais siitä ilmeisesti tipahtaa joku välivideo välistä tai jotain, kun muistan selvän pätkäisyn.


Eli kun sait kiinni Dutchin, puheen jälkeen Dutch hyppää alas kalliosta. John tulee alas ja sinne tulee se yksi niistä valtion hepuista (nimeä en muista) ja sanoo: "Et sitten uskaltanut ampua häntä. John anna aseesi." John antaa aseen ja se heppu ampuu kuolleen Dutchin mahaan ja sanoo "Tämä näyttää paremmalta raportissa.". Näin se Dutch tulee ammutuksi mahaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten siis saan tuonne Social Club-sivulle näkymään tietoni niin että voisin seurata esim. edistystäni kohti sitä 100%:ia?
Kyllä niiden ajan kanssa pitäisi sinne ilmestyä. Social Clubissa on jatkuvasti ollut ongelmia milloin minkäkin toiminnon kanssa, ja esimerkiksi viive tietojen päivittymisessä on todella suuri.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Oon kuullu juttuu että 4 chapterin ensimmäisen tehtävän jälkeen ei oo mahdollisuus enää vaihtaa marstonin vaatteita? Pitääkö paikkaansa? :confused:

Ja sit vielä: Pitääkö kaikki sataan% tarvittava stuffi/tehtävät tehä ennen viimeiste tehtävää, vai voiko niitä kerätä vikan tehtävän jälkeenkin?
– Eioo chaptereit.
– Joo.
 
Ylös Bottom