Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eli kun sait kiinni Dutchin, puheen jälkeen Dutch hyppää alas kalliosta. John tulee alas ja sinne tulee se yksi niistä valtion hepuista (nimeä en muista) ja sanoo: "Et sitten uskaltanut ampua häntä. John anna aseesi." John antaa aseen ja se heppu ampuu kuolleen Dutchin mahaan ja sanoo "Tämä näyttää paremmalta raportissa.". Näin se Dutch tulee ammutuksi mahaan.

Ei vaan, siellä jyrkänteellä kun john on saanu dutchin kiinni hän pitelee kättään mahallaan ihan kun olis ammuttu. Tarkottiko edellinen tätä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ainiin, pitikin muuten kysyä yhestä loppupuolen tehtävästä, kun itellä tais se bugittaa.

Eli se, jossa dutch kuolee. Missä ihmeen kohdassa se muka sai mahaansa osumaa? Itellä tais siitä ilmeisesti tipahtaa joku välivideo välistä tai jotain, kun muistan selvän pätkäisyn.

Ihmettelin samaa. Kai siitä on videopätkä jäänyt pois, kun ihan selvästi piti mahaansa ja jotain punaista paidassa taisi olla.

Nyt on tarina vedetty läpi ja aika eeppiset oli mittasuhteet. Sanotaanko näin, että lopun videopätkissä Deadly Assassin Outfit antoi kyllä oman hyytävän säväyksensä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

– Eioo chaptereit.
– Joo.

Vastasit viimeseen "Joo", mutta kumpaan niistä vastasit? Siihen että voi tarinan jälkeen voi kerätä 100%? Vai kaikki pitää saada 100% ennen vikaa tehtävää :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Vastasit viimeseen "Joo", mutta kumpaan niistä vastasit? Siihen että voi tarinan jälkeen voi kerätä 100%? Vai kaikki pitää saada 100% ennen vikaa tehtävää :)

Tarinan jälkeen voi pelata ihan normaalisti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kappas vaan. Kerrankin yllätyin positiivisesti RDR:sta. Luulin jo ettei Mo Van Barr:sta tule ollenkaan wanted julistetta, kun olen jo n.6 tyyppiä ottanut kiinni. Mutta nyt kun kävin Rathskeller Forkissa niin paikallisen Sheriffin toimiston seinästä löytyi MVB:n etsintäkuulutus ja sain avattua Deadly Assassin puvun. Kannattaa muidenkin jotka eivät ole MVB:ia löytäneet kierrellä ympäri karttaa eri kylissä varsinkin iltaisin, niin voi onni potkaista.;) 11h itsellä peliä takana enkä yhtään bugia ole nähnyt. Kerran yövahtina ollessani koira jäi kävelemään päin seinää mutta lähti taas eteenpäin kun vähän tuuppasin. Todellakin GOTY ainesta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on 24h takana peliä, ja läpipelattu 60% :) Yhteenkään bugiin en ole törmännyt, mutta mo van baria en ole nähnyt (en ole kyllä bountyja napannutkaan kuin yhden).. Kaikista kettumaisimmaksi asioiksi on tullut pelissä kun tehtävä alkaa ilman varoitusta, vaikka et olisi siihen menossa, samoin hepan käyttäytyminen ( kun vihellät, juokset luokse niin saattaa lähteä jolkottamaan eteenpäin) .....

Tarina on mahtava, verrattuna gta IV:n tasapaksuun tarinaan :D:D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muutama bugi on tullut vastaan minullakin. Molemmat tuli tänään.Ensimmäisessä kun ratsastin autiomaassa niin näin kaukaa kun 3 hevosta tulee kohti noin 10 metriä ilmassa:) Ei siinä voinu kun revetä:D. Toisessa kohtauksessa olin ryyppäämässä armadillon baarissa,ja aina kun olin juonu pään täyteen niin lähimpänä oleva jätkä alkaa hoiperrella kännissä(niinkun ois imenyt multa kaiken kännin,itse en hoiperrellut mitenkään),sit kaatuu ja häviää kokonaan:eek: Tätä jatku sit ketjussa aina seuraavaan kaveriin,kunnes baari oli tyhjä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei kannata lukea jos et ole mennyt peliä läpi.
Mitä mieltä ootte, että kannataisko tehdä ennen viimeistä tehtävää noita stranger tehtäviä? Vai kummalla on sitten kivempi pelata Johnilla vai Jackilla?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

On tullut tätä keskustelua seurattua muutama päivä ja mieleen tuli pakostakin yksi juttu... TAHTOO MUKAAN!! :D kun RDR kolahtaa huomenna postiluukusta sisään niin byebye vaan ajantaju. Kun tässä vielä lähipäivinä käyn tuota live aikaa ostamassa niin mielelläni tulisin mukaan mp peleihin :) Kieli pitkällä olen lukenut mm. Foemanin viestejä FR sessioista ja rdr kuume on noussut jo 42 asteeseen! Lisäilkää mut vaan kaverilistoille kunhan kerkeätte ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilin nyt sitte ekaa kertaa multiplayeria ja juuri sitä pelättyä koheltamistahan se oli.. ainakin suurimmalta osalta. Pari kertaa pääsin posseen joka teki jotain muutakin kuin ampui toisiltaan selkään tai heitteli dynamiittia poruukan keskelle... 13 lvliseksi sitä tossa jaksoi vääntää.

Shootouttiakin koitin mutta siitä ei tullut yhtään mitään.. normal/expert säännöillä

5/10 multiplayerin arvosana ekojen kokemusten jälkeen.. katsoo nyt jos saisi aikaan jotain kfin possen kanssa joskus.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

12h ja 50.5%. Loppuu tätä vauhtia pelit multa kesken :(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Bugeista puhuminen kun on nyt hot niin itse olen törmännyt vain yhteen bugiin ja menen tällä hetkellä Meksikossa. Bugissa kolme laatikkoa leijui tiellä noin hevosen turvan korkeudella.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tulipahan katottuu toi puolen timman lyhäri redarist. Vikaa muutamaa minuuttii en uskaltanu kattoo ku alkos vaikuttaa sellaselt in-game footagelt mitä ite ei oo nähny viel. Copy paste tyyliin tehty ekan osion animaatioist. Suosittelen ainakin meksikoon asti pelaamaan ennenkuin kattoo. Joku vois kertoo et kannattaako ite kattoo loppuun vielä kun pelaan vast meksikossa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulle tuli tänään sellainen bugi kun:
Pientä spoileria tehtävästä:
Kun mentiin meksikoon sen lautan ja irkun kanssa, yritin mennä suojaan lautan kylkeen, mutta marston lähti lentoon lensi parisen kymmentä metriä ylöspäin kunnes tuli mission failed.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Selittäkääpä joku erään strangerin tehtävä "I know you" mitä siinä niinkun oli? Oudon karmiva o_O

Emme saa ehkä koskaan tietää...:eek:

---------

Läpi meni tarina minulla, 20 tuntia ja 66 prosenttia vedetty koko pelistä. Uskomattoman hieno juoni, käy oikeasti järkeen toisin kuin GTA IV:n naurettavan pitkä ja epälooginen vastaava. Loppu on jotain niin hienoa... tarina on pelissä paljon tärkeämpi kuin tätä mainostaessa annettiin ymmärtää.

Ammuskelu yllätti myös, se on oikeasti western-henkistä(kuten koko peli). Erittäin badass.

Ainoat valittamisen aiheet ovat juurikin tuo hieman epäselvästi ohjattu kaksintaistelu ja näiden random-tapahtumien lievä ennalta-arvattavuus, varsinkin pidemmän päälle. Itse tarinatehtävät ovat kuitenkin erittäin hienoja ja monipuolisia, täysin eri luokkaa kuin GTA:ssa. Musiikit, grafiikat... aah.

Red Dead Redemption on ensimmäinen oikea western-peli ja perhanan hyvä sellainen. Nyt en kyllä malta odottaa L.A. Noirea, jonka aihepiiri on vielä enemmän mieleeni.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Pelin jo läpäisseiden ja Soundtrackiä omistamattomien kannattaa ehdottomasti fiilistellä näillä pelin sanoitetuilla biiseillä.

Fiilistelyt sisältävät tietenkin spoilereita, suosittelen lukemaan vasta kun peli on läpäisty:
Far Away
Varmasti yksi pelihistorian mieleenpainuvimmista kohtauksista. Saapuminen tuntemattomaan maahan auringon laskussa tämän biisin soidessa sai ihon totaalisesti kananlihalle.

Compass (Red Dead On Arrival Version)
Kohdallani jopa päräyttävämpi kuin "Far Away". Ajoitus biisille oli aivan täydellinen. Kotiinpaluu kirkkaan tähtitaivaan alla, havumetsän suojassa oli todella puistattava kokemus.

Bury Me Not In the Lone Prairie
Runollinen ja suunnattomat voimakas biisi joka sopi kyseiseen kohtaukseen erinomaisesti. Surumielisyydessään jotenkin juuri ahdistavan hyvän kuuloinen.

Deadman's Gun
Äärettömän surullinen ja tehokas biisi. Tämä pätkä saa kylmimmänkin miehen silmät kostumaan. Kaiken koetun pohjalta biisi summaa täydellisesti ne fiilikset mitä peli herätti.
Vartavasten peliin sävelletyt biisit ovat sitäkin voimakkaampia kun ne on kuullut/kokenut itse pelissä. Biisien parissa muisteleminen onkin aika puistattavaa kun tiedostaa mitä niiden soidessa pelissä tapahtui. Red Dead Redemptionissa olisi melkein saannut olla enemmänkin tällaisia sanoitettuja biisejä.

Tämän tyylisten biisien nerokasta integrointia näkisi jatkossa myös muissa peleissä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pelin läpi pelanneille:

Loppuuko tuo pirun ukkosmyrsky ikinä? Varmaan yli vuorokauden verran satanut putkeen, kun aloitin Jackilla pelaamaan. Olihan se aika dramaattista käydä noutamassa Edgar Deadly Assassins Outfit päällä, kun salamat löi taustalla, mutta kyllä kaipaisi aurinkoakin välillä.

Ei tästä pelistä löydy paljoakaan valittamista. Eeppinen tarina, massivinen maailma ja oikea tunnelma. Dueleihin en vain ole täysin tyytyväinen: kyllä sen kaverin voisi tiputtaa parillakin luodilla rintaan, eikä aina pumpata täyteen reikiä. Käytän enimmäkseen Lemat-revolveria, joten on suht koomista pistää yhdeksän kutia vastustajaan joka taistelussa. Pahiksella pelatessa ei jaksa käteen tähtäillä, eikä pääosumastakaan aina ammu kerrasta.

E: Pelin tarina sai GameTrailersilta "vain" 8.1. Eihän tämä nyt juonen osalta millään MGS-tasolla liiku, mutta silti ysin paremmalla puolella.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Yhtä kymysystä kysyisin:

Kun ollaan free roamissa (public). Niin pitääkö sen free roamin olla väkee täynä, vai yhistääkö se johonkin muuhun matsia ettivään free roam partyyn. Kun minä ja mun kaveri pelattiin kahdestaan public free roamii. Niin kun mentiin pelaan gang shootouttii, ja me oltiin siellä kahdestaan:confused: pitääkö sen toimiakkin näin että se FR on täynnä väkee, vai teinkö jotain väärin.
 
Ylös Bottom