Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction: Guerilla [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bourne
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Suurin kysymys onkin, mitä uutta multiplayer tarjoaa lukuisten hyvien sotapelien maailmassa, että Red Faction: Guerrilla olisi ostamisen arvoinen.

Ihan aikusten oikeasti tuhoutuvat talot, eivät "Battlefield: BC"-oikeasti? Riittää mulle.

Ja joo, ekassa RF:ässä moninpeli taisi olla vain skirmishinä botteja vastaan.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Nyt kun vielä onnistuisi jotenkin saamaan tuon idioottimaisen pienen aikarajan pois niin pääsisi kunnolla nauttimaan.. Demo muutenkin hyvin rajattu, niin miksi se aikakin piti sinne vielä tunkea..

Toivon mukaan tää aika on vaan tässä demossa muuten pilaa aika paljon peliä jos joka tehtävään on tungettu. Mutta muuten kyllä on täälläkin pakko-ostos. Aika paljon samanlainen ku mercenarieskin joten uppoo kyllä. Tähän ei varmaankaan ole mitään cooppia tulossa vai?
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Jää kyllä hyllyyn meikäläisen osalta. Ainut mikä oli hienoa oli paikkojen tuhoutuminen, muu olikin melkosta kuraa. Ukot ottaa osumaa aivan järjettömästi ja mikä siinä on taas että ihan tajuton autoaimi lyöty mukaan? Taitofaktoria pois vaan niin moninpeleistä tulee taas hienoja :rolleyes:
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Demo kolahti kyllä aika kovaa, vaikka päähenkilö on vähän turhan paljon heilutellut moukareita elämänsä aikana. Mutta rakennusten ja muiden asioiden palasiksi pistäminen toi kyllä jo vähän samanlaisia fiiliksiä mitä red faction aikoinaan toi. Harmittavasti nyt ei pääse enää kaivautumaan seiniin, mutta onneksi tämä on korvattu kohtalaisen suurella määrällä rakennuksia.

Muutamaan kertaan testailin tuota demoa ja pystyihän siinä hieman reittejäkin soveltamaan, harmittavasti ympäristön tuhoamisella ei ainakaan demossa viellä saanut porukkaa juuri teilattua mutta oma henki lähti pariinkin kertaan ihastellessa jakson kaksikerroksisen rakennuksen sortumista päähenkilön niskaan.

ja sittenkun tuli napattua se kaivaja mecha niin voi että, taloista suoraan läpi vaan :D kaaosta oikein kunnolla ympärillä.

Ainoat pettymyksen kohteet olivat juurikin tuo kaivautumisen puute sekä Auto-aim joka oli kyllä aika ilkeän tuntuinen. Toivottavasti moninpelissä ei vastaavaa ole tai huomattavasti löysempänä. Tietysti saa myös toivoa ettei vihut ota aivan saman verran hittiä myös moninpelissä.
Co-op olisi kyllä tähänkin peliin aika jees.

Red faction2 omisti omalla kohdalla splitscreenin takia, 4 pelaajan räiskintää tuli harrastettua useita päiviä kaveri poppoossa. Loppupuolella toisia räiskittiin railguneilla päin näköä että tuli vähän harjoituttua fps peleissä tarkemmaksikin pelin myötä. Tässä kuitenkin epäilen että 4 pelaajan splitscreen ei ole mahdollinen.

Kyllä tämä lähtee ostoon.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Toivon mukaan tää aika on vaan tässä demossa muuten pilaa aika paljon peliä jos joka tehtävään on tungettu. Mutta muuten kyllä on täälläkin pakko-ostos. Aika paljon samanlainen ku mercenarieskin joten uppoo kyllä. Tähän ei varmaankaan ole mitään cooppia tulossa vai?

Juuri tuossa aiemmin lukasin ilmeisesti virallista foorumia pelistä, ja aikaraja on tosiaan vain demossa, kokoversiossa (ainakaan tuossa kyseisessä tehtäväs) ei tulla sitä näkemään. Good. Mietinkin et aika epälooginen, ei kai ne työläiset nyt 10 minuutin sisään halua sitä Walkeria =P

Cooppia ei ikävä kyllä ole, jonkin sortin saman koneen moninpeli on mutta veikkaan sen olevan vuoropohjaista riehuntaa.

Also, ilmeisesti kokoversiossa on hiipiminenkin vielä helpompaa, joka on mukava kuulla. Demo nimittäin oli varsin hauska hiipiä läpi, Walker-kohtaan saakka vain tietysti. Sen jälkeen huomaamatta oleminen saattaiski olla huomattavasti vaikeampaa =P
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Tulipahan tätä testattua. Eniten demossa ärsytti se aikaraja, miksi sellainen pitää demossa edes olla >_> Ei saanut rauhassa pelata ja tutkia paikkoja. No ihan hyvät fiilikset jäi, mutta tuskin ostoon menee.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Juuri tuossa aiemmin lukasin ilmeisesti virallista foorumia pelistä, ja aikaraja on tosiaan vain demossa, kokoversiossa (ainakaan tuossa kyseisessä tehtäväs) ei tulla sitä näkemään. Good. Mietinkin et aika epälooginen, ei kai ne työläiset nyt 10 minuutin sisään halua sitä Walkeria =P

Ei tuo aikaraja haittaa, jos se on järkevästi ja hallitusti käytetty. Siis joskus käytetään, kun on perusteet. Ja niin, että aikaraja on kuitenkin järjellinen, ettei joka kerta ole pakko juosta vain läpi. Toisaalta voisi olla ihan viihtyisää vaihtelua, jos yksittäinen tehtävä tai yksittäisiä tehtäviä olisi sellaisia mitä pitäisi juostakkin. Esim. "saatiin juuri kuulla että sillan ylittää 10 tankkia, tieto tuli vasta kun tankit olivat jo ohittaneet pisteen x. Sinun pitää ehtiä tuhoamaan silta ennenkuin pääsevät sen yli tai ollaan pississä". Silloin se aikaraja tulisi yllätyksenä, vaihteluna ja muodostaisi täysin erilaisen lähtökohdan tehtävään, mitä muuten olisi.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Ei tuo aikaraja haittaa, jos se on järkevästi ja hallitusti käytetty. Siis joskus käytetään, kun on perusteet. Ja niin, että aikaraja on kuitenkin järjellinen, ettei joka kerta ole pakko juosta vain läpi. Toisaalta voisi olla ihan viihtyisää vaihtelua, jos yksittäinen tehtävä tai yksittäisiä tehtäviä olisi sellaisia mitä pitäisi juostakkin. Esim. "saatiin juuri kuulla että sillan ylittää 10 tankkia, tieto tuli vasta kun tankit olivat jo ohittaneet pisteen x. Sinun pitää ehtiä tuhoamaan silta ennenkuin pääsevät sen yli tai ollaan pississä". Silloin se aikaraja tulisi yllätyksenä, vaihteluna ja muodostaisi täysin erilaisen lähtökohdan tehtävään, mitä muuten olisi.

Joo, toki niitä ajallisiakin tehtäviä kuuluu olla, mutta että juuri tuossa demon tehtävässä se oli aika epälooginen. Kunhan ei tosiaan tollaisiin aikarajoja pistetä, niin käy mulle
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Miten minusta näytti siltä etä ekalla kerralla pelatessa oli aika mutta toisella kerralla ei kello tikittänyt?
No anyway, tekisivät jotain noille pössyköille. Jotenkin tuhnuisesti ääntelevät avaruuspyssykät ei aiheuta Voimantunnetta(tm). Ja ne skifivihut on täysin persoonattomia. Ehkä ihan hyvä. Tai ei.
Mutta talot meni mageesti matalaksi ja siinä sitä perusteta jo hankkimiselle olisikin :D

Toivottavasti yksinpelissä on hyviä tehtäviä ja kunnon juoni.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Tulipas eilen sitten hieman testattua demoa. Ensimmäinen yllätys oli ettei peli ollut FPS kuten aijemmat Red Factionit. Pelihän oli melko näyttävän näköinen. Mahtavaahan se on kun ottaa isomman auton ja päästää leffamaisesti talosta läpi niin että murikat lentää.

Ensi tuntumalta napit olivat kyllä pahasti hukassa. Ainakin omalla kohdalla. En millää tottunut L2 ja R2 vaihtaa asetta. Oli kokoajan sormet solmussa. Sitten toinen asia että peli vaikutti vaikealta. Vihulaisia ryntää tulemaan ja aseesta loppuu kokoajan panokset. Siihen sitten vielä että napit menevät sekaisin niin leka tulee vahingossa käyttöön. Siinä sitten huitomaan aseistettua vihollislaumaa.

Pitää kai yrittää tänään uusiksi paremmalla onnella. Niin ja se aika asia. Minusta tuo aika menee pois kun rupeat tekemään ns missionia. Jos muuten vaan palloilet radassa aikaa on se 10min.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Vähän ristiriitaiset tunteet jätti tuo demo, pitänee vielä yrittää kunnolla syventyä tuohon. Liikkuminen ja yleisesti hahmon ohjaus meni helposti selkärankaan, kun otti kontrolleiksi yhden vaihtoehdoista (fine aim L1, fire R1), mutta se jäi häiritsemään että kyykkiminen onnistuu vain pitämällä tattia pohjassa; tälle pojalle tuohon tyyliin liikkuminen on aina ollut hieman hankalaa. Ja mikäs logiikka siinä on, että hahmo ei mene suojaan jos pitää lekaa kädessä?

Ympäristö tuhoutuu näyttävästi kuten luvattiinkin. Ehkäpä vähän liiankin, kun suunnilleen wanhan liiton Fiatilla mennään paksujen seinien läpi. Voisin kuvitella tiukemmissa tulitaisteluissa tulevan näyttävää jälkeä ympäristön tuhoutuessa ympärillä. Tuohon vielä päälle muhkeasti jytisevä DTS-raita, niin vot!

Pikaisen demon testaamisen perusteella ei tämä peli mene julkaisupäivän ostoslistalle, ellen tulevilla kokeilukerroilla löydä jotain maatamullistavaa. Näyttävää ja näpsäkkää menoa, mutta Se Jokin vain puuttui.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

..., kun otti kontrolleiksi yhden vaihtoehdoista (fine aim L1, fire R1), mutta se jäi häiritsemään että kyykkiminen onnistuu vain pitämällä tattia pohjassa; tälle pojalle tuohon tyyliin liikkuminen on aina ollut hieman hankalaa. Ja mikäs logiikka siinä on, että hahmo ei mene suojaan jos pitää lekaa kädessä?

...

Kysymys: voiko tuota L1-tähtäystä siis käyttää ilman togglea, eli pohjassa pitämällä? Koska R3:stahan tulee togglena se tähtäys. Tosin itselleni tuo R3 sopii tähän peliin mainiosti. FPS:issä se L1 on paras.

Niin ja tuon kyykistymisen voi vaihtaa asetuksista, kun menee pause-tilaan ja sieltä "Controls". Siellä on "Crouch hold" -kohta, johon vaihdat sitten "Toggle".
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Kysymys: voiko tuota L1-tähtäystä siis käyttää ilman togglea, eli pohjassa pitämällä? Koska R3:stahan tulee togglena se tähtäys. Tosin itselleni tuo R3 sopii tähän peliin mainiosti. FPS:issä se L1 on paras.

Niin ja tuon kyykistymisen voi vaihtaa asetuksista, kun menee pause-tilaan ja sieltä "Controls". Siellä on "Crouch hold" -kohta, johon vaihdat sitten "Toggle".

Eikös ainakin yhdessä vaihdoehdoista ollut L1-tähtäys ilman togglea.

En huomannutkaan tuota crouch hold -kohtaa, tarvitsee vilkaista. Tack tack.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

millon tän demo tulee storeen?

Eipä taida olla sen tarkempaa tietoa kuin että "joskus".
BTW, varsin kiva video vähän myöhemmästä tehtävästä. Perhana kun näyttää hauskalta =D

e: jaa, oli sittenki =P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Red Faction: Guerrilla Video Game, Developer Diary: The World Of Red Faction HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Ilmeisesti pelin pystynee vetään läpi suorittamatta yhtään tehtävää. Yleinen missio on siis vallata mars takaisin siviileille, ja se onnistuu joko tekemällä tehtäviä (virallisia tai guerrilla-juttuja) TAI tuhoamalla tärkeitä kohteita. Eli sen käsityksen tuosta saa, että periaatteessa sä voit suoriutua pelistä ihan vaan ajelemalla ympäriinsä, tuhoten ihan kaiken mitä eteen tulee. Cool! Veikkaan että tulee pelattua vähintään se kolme kertaa läpi, ihan vain sen takia että noita pääreittejä on kolme. Ekalla kertaa virallisia tehtäviä, tokalla tuhoamista ja kolmannella guerrilla-tehtäviä, tms.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Postaillaan varmuuden vuoksi tännekin sama juttu...

Ennen kuin joku ehtii ihmetellä, mihin Red Factionin moninpelidemo katosi... Se vedettiin julkaisijan toimesta pois, sillä siitä löytyi jokin vakavahko bugi. Bugi ilmeni vasta kun servereillä oli riittävästi "kuormaa", joten sen vuoksi se pääsi lipsahtamaan testauksesta läpi. Vielä ei tiedetä, koska korjattu demo tulee.
 
Ylös Bottom