Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction: Guerilla [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bourne
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Onko kellään sellasta ongelmaa kun tekee custom matstin tai matchmaking with party nii mulla ainakin ku kutsun kavereita sinne nii ne ei pääse sinne einkä mä pääse niitten aina vaa disconnecting vaikka kuinka yrittää.
Mutaa sitte ku menee jenkkiläisten kaa pelaa nii toimii heti.(molemmin päin).

mikä siinä oiken on vikana?
ehkä joku tietää:)

Ensimmäisenä tulee mieleen nettipelien ikiongelma, eli modeemissa NAT päällä kahdella jotka yrittää änkee samaan partyyn? Itelle ei ole vielä muodostunut näkemystä, että onko tämän pelin ongelmia? Mutta esim. Halossa vastaavalla syteemillä näitä oli. Kannattaa koittaa silleen, että pelaaja jolla on NAT pois päältä tekee sen partyn ja kutsuu muita sinne.

Itellä toimi kotosalla ainakin täydellisesti (modeemi sillattuna) Nyt ollaan viettääs juhannusta ja täällä on motukassa NAT päällä. Jos käy säkä, niin ehdin jossain vaiheessa testaan tätä jos löytyy suomalaista peliseuraa vaikkapa.

Päivällä vähän pelasin ja peli alkanut pikkuhiljaa muuttuun paremmaksi kun on saanut tatsia aseisiin ja päkkeihin. Lagia on tosiaan välillä ollut häiritsemässä, mutta vain harvoin. Ehkä tyyliin 80% peleistä pyörii ihan ok.

Testailin muuten sitä Siege pelimuotoa ja se on kyllä ihan ok. Mut en tie, ehkä se sittenkään ei ole paras. Tykkään aika paljon myös ihan perus lipunryöstöstä ja damage kontrollista. Ei se "pistä kaikki sileeksi" pelimuotokaan huono ole.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Testailin muuten sitä Siege pelimuotoa ja se on kyllä ihan ok. Mut en tie, ehkä se sittenkään ei ole paras. Tykkään aika paljon myös ihan perus lipunryöstöstä ja damage kontrollista. Ei se "pistä kaikki sileeksi" pelimuotokaan huono ole.

Gimble, suosittelen kokeilemaan sitä viimeistä, Large Mixiä. Siinä playlistissä peli alkoi oikeasti koukuttamaan meikäläistä ensimmäisen kerran melko pahasti.
Uskoisin sinunkin tykästyvän tähän. Siinä oli muistaakseni moodeina Damage Control, Capture The Flag ja Team Anarchy <- Mielestäni juuri parhaimmat pelimuodot.

Large Mixissä on ehdottomasti parasta se että siinä kierrätetään pelin suurimpia karttoja. Ja vaikka pelaajia on maksimi liikenteessä eivät matsit ole läheskään niin hektisiä kuin noissa pienemmissä, alle kymmenen pelaajan matseissa. Hienoa oli myös huomata että noita matseja pystyi viemään yksikin pariskunta aika hyvin kun kummatkin puhui suomea. Ensimmäinen juoksi edellä vasara kourassa ja Stealth päällä. Toinen spottaili vihuja perässä Visionin kanssa = lyömätön kombo!

Tälläisiä komboja pystyisi yhdistelemään ties minkälaisia! Kunhan nyt vain saataisiin suomalaisia innostumaan tästä. *vink vink*
Hiljasta on kyllä jos minä ja Gimble olemme ainoat palvelukseen ilmoittautuneet...

EDIT: Sonza, suosittelen päivittämään selaimen. Meikäläisellä tuo toimii ainakin Chromen kautta selattuna täysin moitteetta.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Gimble, suosittelen kokeilemaan sitä viimeistä, Large Mixiä. Siinä playlistissä peli alkoi oikeasti koukuttamaan meikäläistä ensimmäisen kerran melko pahasti.
Uskoisin sinunkin tykästyvän tähän. Siinä oli muistaakseni moodeina Damage Control, Capture The Flag ja Team Anarchy <- Mielestäni juuri parhaimmat pelimuodot.

Joo, kyllähän tuokin on jo koeajettu. Hyvältä vaikutti ja tosiaan ei pääse ahtaanpaikan kammo iskeen ainakaan niissä mapeissa.

Mutta ongelma on vaan keskenään pelatessa se, että siellä ei yksinäinen taistelija kuuhun mene. Heti jos olisi edes yksi aisapari, niin tilanne on toinen niinko kuvailit. Tuo moodi vähän niinko odottelee suomiscenen heräämistä, koska sillon se luultavasti toimis. Mutta jos ja kun joutuu tällä hetkellä tosi usein yksin pelaan, niin noi pienemmät tuntuu paremmalta. Yksittäisen sotilaan moukarinheiluttelukin näky kyllä jo lopputuloksessa. Tarvii koittaa niitä isoja porukalla joskus tässä, pienien lisäksi.

Harmi kun ne leaderboardsit ei toimi, koska siitä näkis kätevästi ketkä kaikki frendit tätä pelaa?
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Verkkopeli näyttäisi skulaavan hienosti. Paras pelimuoto Team Anarchy (TDM) sekä Damage Control (alueiden hallinta) . Näissä tilanteet muuttuvat kiitettävää tahtia, eikä turhaa leiriytymistä ole juuri havaittavissa. Haulikolla mennään ja selkäreppuna milloin mitäkin, jet packista stealth muotoon. Expaa tulee hyvistä suorituksista ja lähes joka matsin jälkeen aukeaa jotain lukittua.

Silti selkeästi yksinpelin täydentäjä, ei pääroolin ottaja kuten Modern Warfaressa. Suhde voisi olla jotain 70/30. Se mikä näitä yhdistää on ympäristön hajoaminen, jolla mässäillään muodosta riippumatta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Ensimmäisenä tulee mieleen nettipelien ikiongelma, eli modeemissa NAT päällä kahdella jotka yrittää änkee samaan partyyn? Itelle ei ole vielä muodostunut näkemystä, että onko tämän pelin ongelmia? Mutta esim. Halossa vastaavalla syteemillä näitä oli. Kannattaa koittaa silleen, että pelaaja jolla on NAT pois päältä tekee sen partyn ja kutsuu muita sinne.

Itellä toimi kotosalla ainakin täydellisesti (modeemi sillattuna) Nyt ollaan viettääs juhannusta ja täällä on motukassa NAT päällä. Jos käy säkä, niin ehdin jossain vaiheessa testaan tätä jos löytyy suomalaista peliseuraa vaikkapa.

Päivällä vähän pelasin ja peli alkanut pikkuhiljaa muuttuun paremmaksi kun on saanut tatsia aseisiin ja päkkeihin. Lagia on tosiaan välillä ollut häiritsemässä, mutta vain harvoin. Ehkä tyyliin 80% peleistä pyörii ihan ok.

Testailin muuten sitä Siege pelimuotoa ja se on kyllä ihan ok. Mut en tie, ehkä se sittenkään ei ole paras. Tykkään aika paljon myös ihan perus lipunryöstöstä ja damage kontrollista. Ei se "pistä kaikki sileeksi" pelimuotokaan huono ole.


Niin eli mikä toi NAT on? ja miten sen saa pois. Mulla on kyllä ihan tavallinen ADSL modeemi.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Verkkopeli oikeastaan aika törkeän hieno. Lisäkyvyn antavat selkäreput ja maaston hajoaminen tekevät tästä ainutlaatuisen. Repun turvin juokset seinistä läpi ja aiheutat *askahalvauksen siellä kökkineelle. Perus jetpackin ja stealth-moodin lisäksi löytyy myös juoksunnopeuttajaa ja "pyyhkäisyä" jolla vetää jalat alta lähellä olevalta vihulta, viimeistelyn voi hoitaa sitten vaikka lekalla. Myös muita löytyy, mutta niiden käyttötarkoituksista ei ihan ole kaikista vielä selvyyttä. Niin, jetpackistäkin löytyy superversio, jonka ansiosta hilaat itsesi kerroksesta toiseen ilman hissiä ja portaita :D Pioneereille löytyy miinoja, kaukolaukaistavia ja itsekseen toimivia.

Ympäristön hajoaminen tuottaa jatkuvasti hupaisia tilanteita. Eilenkin katolla kämppinyt snipu tuotiin alas koko talon romahdettua kasaan.. Myös taktiset siirrot, kuten pohjattomien kuilujen ylittävien siltojen hajottaminen on tullut jo muotiin. Ainakin vielä tässä alkuvaiheessa jokainen pelikerta on erillainen, kun jengi vielä hakee itseään ja mappien rajoja. Joskus näkee jotain stressinpurkajia, joita kiinnostaa normi peluuta enemmän kaiken tasaiseksi laittaminen.

Leadersboardsit näyttävät nollaa mikäli filtteriksi on napannut kaverilistalta löytyvät. Muuten online puoli toiminut 100%.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Verkkopeli oikeastaan aika törkeän hieno.

Kyllä, mullekin se alunperin tuntu "vain" hienolta mutta nyt olen kans ylenänyt sen tasolle "todella hieno" Tosin tarvii painottaa, että se on eritavalla todella hieno kun joku "normaali" räiskintä. Ennen kaikkea se on hauska! Ei mikään synkistelypeli, eikä ikinä harmita pelata. Paitsi ehkä sillon vähän kun tuntee kokeneensa vääryyttä lägin takia.

Tarvii sanoa, että virkistävin tuulahdun räiskintärintamalla sitten Shadowrunin. (Xbox 360) joka oli kans aika persnoonallinen tapaus.

Perus jetpackin ja stealth-moodin lisäksi löytyy myös juoksunnopeuttajaa ja "pyyhkäisyä" jolla vetää jalat alta lähellä olevalta vihulta, viimeistelyn voi hoitaa sitten vaikka lekalla.

Aivan helmi tapa, tulee jopa vähän huono omatuntu kun toinen kontillaan maassa koittaa keräillä itseensä ja rimpuilee....ja ei kun lekaa perään.

Pitkästä aikaa saa nauraa välillä oikein kunnolla tapoille, eilen esim. joku snipa oli tappoja huoraamassa jonkun kukkulan päällä. Kattokassisena heivasin itseni sinne jetpäkillä viereen leijumaan ja eikun lekaa perään -> lensi muuten siististi kaveri sieltä kaaressa ja loppu sekin surina.

Ainakin vielä tässä alkuvaiheessa jokainen pelikerta on erillainen, kun jengi vielä hakee itseään ja mappien rajoja. Joskus näkee jotain stressinpurkajia, joita kiinnostaa normi peluuta enemmän kaiken tasaiseksi laittaminen.

Joo, alotusaseet ja reput taitaa olla ainakin random? Ja oon koittanut seurata että muuttuuko reppujen paikat joka pelissä ja ilmeisesti muuttuu? Em. seikkojen takia ei pääse matsit välttämättä toistaan itseensä kovin usein. Sellanen kaava toistuu, että lekasta tulee ja lekasta annetaan, jälkeenmainittu on ainakin mukavaa :)

Aika vakuuttavaa, että mten se voi edes toimia kun ne kaikki talot sortuilee ja mappi muuttuilee lennosta. Ja kun niiden romujen ja raunioiden päällä kävelee niin kertaakaan en ole jäönyt mihinkään jumiin tms. Ehkä vähän uskomatonta jopa?

Eilen pelattiin Foemanin kanssa jonkin aikaa siitä Large mixiä. Muuten ihan jees, mutta mulla ainakin lägäs aivan liikaa. Jos ja kun joutuu nyt ulkolaisten kanssa vetään, niin kyllä mä ainakin suosittelen tähän väliin Team Objectivea. Ne pyörii melkein aina ihan täydellisesti. Ehkä se Siege pyörii kans, koska siinäkin tais olla vähemmän pelaajia?


Mahtava meininki ja ei mikään ryppyottapeli, jos haluaa hupia pitää onlinessä niin suosittelen ehdottomasti. Kiertää vaan ne lägiserverit kaukaa, koska niissä ei sananmukaisesti hyvä heilu!

PS. Täytyy varmaan pelin foorumeilla käydä whineemässä niistä Leaderboardseista kun jaksaa...
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Tulihan tuo läpi puskettua, viitisentoista tuntia meni ja noin 60 Guerrilla Actionia suoritin. Pirun kova peli. Nyt voikin keskittyä nettipeliin, Boxi-version tosin. Ainakin mitä ihan yhden TDM:n ehdin pelaamaan, niin olihan se varsin nautittavaa, turpiin siinä tosin tuli.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Alkaa meneen hermot yhteen tehtävään missä hypätään jonkun sällin autoon ja pitää tuhota tietty määrä vihujen "omaisuutta". Tää kaveri jonka kyytiin hypätään näyttää ajavan tiettyä reittiä ja siltä reitiltä vihut tuhoo aina sen yhen sillan. Sit tää koittaa yhä uudestaan ja uudestaan ajaa siitä sillan yli, mutta eihän se siitä pääse ku se on tuhottu. Lopulta sit se auto tuhoutuu ja tehtävä epäonnistuu.

Varmaan pääsee pelissä eteenpäin ku tekee jonkun toisen tehtävän, mutta alkoi vaan pänniin pelin bugisuus. Muutenkin alkaa toistaan jo itteään noin viiden peli tunnin jälkeen. Mene sinne ja ammu ne tietyt vihut tai tuhoa rakennus. Monipuolisuutta olisin kaivannut enemmän.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Peli läpi, jee. Ihan hauska, mutta kyllä tästä olisi paremman saanut jos tasapainotus olisi onnistunut. Alla pari paatosta.

-Casual ja normal tason välillä on liian iso kuilu. Casualilla tylsyys tappaa ja normalilla tappaa vihut.

-Kävelijöitä on harvassa, paitsi loppu tohinassa josta tuli käveltyä yli kävelijöillä. Kävelijöillä olisi voinut riehua useamminkin, mutta ne ovat liian ylivoimaisia varsinkin rakennuksia vastaan.

-Normalilla selviytyy, ellei arpatuuri heitä vähillä ammuksilla legioonan keskelle, puhumattakaan siitä, että mukaan liittyy vielä yksi tankki. Normalilla tuhoa ja pakene toimii omituisen hyvin, mutta nuo satunnaiset tilanteet joissa kuolemaa ei voi välttää syö miestä. Casualilla voi leikitellä kuten haluaa, mutta se tylsistytti aika lailla. Oli liian helppoa vaan lähteä räiskimään kaikki matalaksi ilman taktiikkaa, kun taas normalilla ei aina pärjännyt vaikka oli mega hyvä taktiikka.


Juoni oli kyllä tylsä. Juonitehtäviä olisi pitänyt olla paljon enemmän. Yhdessä vaiheessa,
Siinä kun mennään sinne marauderien maille sen portin läpi
oli tosi hieno ja jännittävä fiilis. Homma toimi ja alkoi jopa tuntua siltä, että jotain älytöntä on tulossa koko pelin läpi. No se jäi siihen. Älytön super siisti juoni jäi sinne.

Niin ja se autoilu. Tylsää.

Mutta kuitenkin, peli jätti todella hyvän maun ja sitä olisi voinut maistella lisää. Parempi tasapainotus ja enemmän juonellista sisältöä olisi tehnyt tästä jo järkyttävän hyvän. Oli todella siisti tarkkailla tukikohtia ja huomata heikkoja kohtia, iskeä, paeta ja myöhemmin tulla tekemään lopun koko tukikohdasta. Pelin mekaniikka toimi todella hyvin tylsää autoilua lukuun ottamatta. Vaikka toisto puudutti ja tehtävät tosiaan oli sitä samaa läpi pelin, pystyi niihin orientoitumaan monella eri tavalla. Kaikki mikä liittyi räjäyttämiseen toimi, ja se toimi monella eri tavalla.

Nyt on enää moninpeli odottelemassa. Ja onhan sitä testattu. Aivan järkyttävän hauskaa. Selkäreput yhdistettynä kenttien erillaisuuten luo monta erillaista tilannetta ja tapaa ratkaista ne. Tämä on kyllä kesän paras arcade jumppa niille jotka eivät hae mitään syvällistä, mutta eivät tyydy riman alituksiin. Ja niin, siis vain niille jotka tykkää räjäytellä ihan pirusti.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Läpi meni täälläkin tänään. Täytyy myöntää, että vuoden yllättäjä peli tähän mennessä.

Onnistuu koukuttamaan kohtuu yksinkertaisilla asioilla. Räjäytteleminen ja tuhoaminen pirun nättiä, ehkä siksi koska missään muussa pelissä sitä ei ole toteutettu vastaavalla tavalla. Autoilla kruisailu ja pelkkä jetpackilla leikkiminenkin on yllätävän viihdyttävää. Walkerit kuitenkin omia suosikkeja, näitä sais olla mun puolesta joka "kadun" kulmassa. Salvagen keräys ja pelin paikoittainen bugisuus rasittavimpia ominaisuuksia.

Nettipelissäkin on tullu kerran käytyä ja huhhuh mitä meininkiä. Taistelutanner matalana yhen session jäljiltä ja itellä vissiin eniten kuolemia. Kunnon sinkohippaa ja aivot narikkaan. Kaveriporukassa varmaan olis puheen kera must try, mutta nää nysveröt ei tajua hyvän päälle.

Kokonaisuudessaan varsin viihdyttävä painos jossa ei tekemisen puutetta ole.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Päivitystä, uusia ominaisuuksia ja DLC:tä tulossa, kertoo RedFaction.com
New Features:

* New Wrecking Crew mode - Challenge Mode: There are 3 rounds of distinct submode/weapon/backpack settings per level. Each participant plays through all 3 rounds to try to get the highest score possible. Challenge Mode is the best way to enjoy WC by yourself, and we're also allowing all modes to be played with a single player.
* Wrecking Crew Leaderboards: Your scores for Challenge Mode only are automatically uploaded to leaderboards (1 per level) so you can compare how you’re doing against your friends and the world. Leaderboards are only available for Challenge Mode.
* Bonus Wrecking Crew levels unlocked: The 4 pre-order bonus WC levels are now unlocked for everyone, giving you 10 levels in which to blow everything away.
* Weapon and Backpack disabling in Multiplayer: Prevent any specific backpacks or weapons from spawning in a level within a custom match.
* XP multiplier for matchmaking playlists: Double XP playlists are now possible (and will be used).
* Ore Deposits on Minimap: Mining ore that hasn’t been mined will now show up as purple pulsing dots on the minimap. This will help players to obtain the “Working the Land” achievement/trophy.
* Support for upcoming DLC: Demons of the Badlands, our first DLC pack, will be released on August 13th.

Other Fixes:

* House Arrest icons now reflect their proper completion status after you finish the last mission.
* Convoy spawning is now fixed after you finish the last mission. Previously some convoys would be prevented from spawning.
* Scale of some icons on the full-screen map and minimap has been fixed.
* Parties are no longer allowed to matchmake into Anarchy through the "Any Playlist" selection option.
* Ties no longer count as losses on the MP leaderboards.
* Various minor matchmaking fixes.
Oletettavasti päivitys vaaditaan 13. päivä ilmestyvää DLC:tä varten, joten kovin pitkään ei tarvinne odottaa. Sama patchi tulee myös X360-versioon.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Ei pystyny enää pidättelemään. Meni tilaukseen. Liian monessa paikassa tätä peliä kehuttu vaikkei mikään hitti ole ollutkaan myynnillisesti.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Juu päivitys tuli tänään. On toi wrecking mode vaan hauskaa kaveriporukalla:)
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Ajattelin pelata tämän lähitulevaisuudessa. Huh, aika paljon tietoa tässä ketjussa ja ilmeisesti n. 15 h luokkaa tuo peruspeli vie? Mites jos haluaa suorittaa sivusälän + trophyt (huom - vain yksinpeli)? Onko arviota pituudesta silloin?

Sinänsä mielenkiintoista tuo vaikeustaso-spekulointi ja harvemmin suositellaan helpointa.. Mutta taidan itse kuitenkin valita normaalin.
Edit: Pienellä googlauksella taidankin harkita casuaalia, sen verran moni suosittelee.. Täällä yks linkki: http://g4tv.com/thefeed/blog/post/6...errilla-and-the-casual-difficulty-effect.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Arviolta 20h-25h meni itsellä kampanjan parissa, tosin tuossa saattaa olla viitisen tuntia kaikkea ylimääräistä tuhoamisvietin määräämää menoa. Pelissä oli muutama todella huono keräilytrophy, joita en jaksanut tehdä. Jos kaiken jaksaa keräillä ja sivutehtävät duunailla ja esim. sen Beat all Transporter Pro times -trophyn tehdä, niin kannattaa varata aikaa enemmänkin.

Taisin itse myös pelata casualilla. En hakenut pelistä haasteita, kaaos ja jokaisen paikan hajoittaminen oli huomattavasti hauskempaa kun ei tarvinnut koko ajan pelätä kuolemaa.

Kaiken kaikkiaan varsin onnistunut peli, jossa kaiken eteen tulevan tuhoaminen on erittäin palkitsevaa ja messevää puuhaa.

HUOM! Red Faction nyt tarjouksessa storessa hintaan 14,95e. Tuohon hintaan loisto-ostos.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Kaiken kaikkiaan varsin onnistunut peli, jossa kaiken eteen tulevan tuhoaminen on erittäin palkitsevaa ja messevää puuhaa.

HUOM! Red Faction nyt tarjouksessa storessa hintaan 14,95e. Tuohon hintaan loisto-ostos.

Itse ostin discshopista joulutarjouksien aikaan, ja en kyllä voi sanoa omalta osaltani "onnistuneeksi tekeleeksi", ainakaan verrattuna Volitionin toiseen mestariteokseen Saints Row 2:seen.

Ensinnäkin, peli on aivan tajuttoman yksitoikkoinen. Aja sinne, tuhoa tuo, tapa viholliset. Sama kaava toistui (ainakin alussa) niin monta kertaa, että jätin pelaamisen jo toiseen auenneeseen pelialueeseen kyllästymisen takia. Maisemat ovat sitä samaa tylsää ruskeaa rinnettä ja tasankoa, oma heppu on supermies ja hyökätessä jonnekin vähänkin isompaan tukikohtaan on vihollisvyöry loputon, sillä porukkaa ajaa aina lisää paikalle. Todella suuri pettymys mahtavan Saints Row 2:n jälkeen.

Ehkä se paranisi jos olisi yhtään motivaatiota pelata eteenpäin, mutta silti...
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Todella suuri pettymys mahtavan Saints Row 2:n jälkeen.

Eikös SR2 ole kuitenkin tuota GTA-osastoa, jolle on oma fanikuntansa. En sitten tiedä kannattaako Red Faction -sarjaa tuohon verrata..

Onko tuossa sitten niin, että vihuja tulee ns. loputtomiin jos joku hälytys tms lähtee päälle vihujen tukikohdassa? Eli et voi listiä porukkaa ja sitten siirtyä toiseen paikkaan pölyn laskeuduttua - vaan on paniikissa paettava joka kerta paikalta?
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Eikös SR2 ole kuitenkin tuota GTA-osastoa, jolle on oma fanikuntansa. En sitten tiedä kannattaako Red Faction -sarjaa tuohon verrata..
Eiköhän tämäkin kuitenkin livahda sinne hiekkalaatikkopelien loputtomaan laariin. Yleensäkin pidän hiekkalaatikkopeleistä, vaikkei olisikaan GTA-osastoa niiden vaihtelun ja suuren tekemisen määrän takia. Sitä tämä ei minulle onnistunut tarjoamaan, mutta ehkä valitsin väärin, sillä Red Faction -sarjan aiemmista peleistä ei ollut mitään kokemusta.

Onko tuossa sitten niin, että vihuja tulee ns. loputtomiin jos joku hälytys tms lähtee päälle vihujen tukikohdassa? Eli et voi listiä porukkaa ja sitten siirtyä toiseen paikkaan pölyn laskeuduttua - vaan on paniikissa paettava joka kerta paikalta?

Siis hälytyksen tullessa vihollisia kirjaimellisesti sataa, mutta sen tuhouduttuakin ukkoa vielä kaahaa perässä. Kaikkea porukkaa paikalta ei kirjaimellisesti voi listiä, mikä on ainakin minulle huono ominaisuus pelissä. Paniikissa ei kuitenkaan tarvitse paeta, onhan oman ukon kestävyysmittari kuitenkin televisioruudun laidasta laitaan.
 
Ylös Bottom