Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Steel

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tabsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tabsa

New Member
Ei ole kukaan tehnyt vielä asiasta threadia, joten samahan se minun on.
Nyt on julkaistu Revolle tulevan pelin tietääkseni ensimmäiset screenshotit. Linkin takana on monta kuvaa uusimmasta Game Informerista.
http://www.endangeredgamer.blogspot.com/

Vieläkö Revon tehoista (tai siis tehon puutteesta) on epäilyjä? :)

Edit: Uh oh.
 
Vastaus: Red Steel -- ensimmäiset screenshotit

Jepulis, eiköhän tässä hiljalleen voi lopettaa sen voivottelun koneen "tehottomuudesta". Nätiltä näyttää ja tuossa yhdessä pikkukuvassa näkyy jopa miekkailuakin.
 
Vastaus: Red Steel -- ensimmäiset screenshotit

Itse aioin tehdä tästä ketjun, mutta ehdit ensin.

Screenshoteja katsoessa nielisin vielä kuolani, sillä mikäli nuo ovat aitoja screenshoteja (mikä on todennäköistä, mutta ei silti 100% varmaa), ne voivat siltikin tässä vaiheessa olla puoleen tai toiseen hyvin erinäköisiä kuin itse peli tulee olemaan. Ne näyttävät upeilta ja toivon todella että peli tulee näyttämään tuolta, mutta ennen hehkutusta odotan Virallista Vahvistusta ja Virallisia Screenshoteja, ei lehdestä skannattuja epävarmuuksia.

Sen sijaan pelin ominaisuudet saavat kuolan valumaan väkisin. Jo pelkästään se, miten ohjainta käytetään, kuulostaa hienolta, vaikka tiedossa olikin, että se mahdollistaa tuollaista. Artikkelin mukaan pelihahmo kääntää asettaan jos pelaaja kääntää Revon kaukosäädintä kädessään (voi ampua gangsterityyliin ihan vaan rannetta kääntämällä), ase ladataan nykäisemällä ohjainta taaksepäin, kranaatit heitetään niin kuin oikeastikin heitettäisiin ja esineitä voi työntää vain liikuttamalla ohjainta eteenpäin. Pieniä asioita, mutta hyvin toteutettuina tuovan varmasti saatananmoisen boostauksen tunnelmaan ja fiilikseen.

Nousi kyllä E3:en odotuspotenssi huimasti ylöspäin tämän pelin myötä.
 
Vastaus: Red Steel -- ensimmäiset screenshotit

Näyttää siltä, että peliä on jo puitu tuolla "keskustelussa Revolutionista".
 
Vastaus: Red Steel -- ensimmäiset screenshotit

tabsa sanoi:
Näyttää siltä, että peliä on jo puitu tuolla "keskustelussa Revolutionista".

Jep, mutta jos ja kun peli nyt on kerta varmistettu, ei haittaa, että sille oma ketju löytyy. Varmasti ainakin E3-messujen myötä voidaan alkaa puhua peleistäkin tarkemmin. Ja messuthan kolkuttavat jo ovella.
 
Vastaus: Red Steel

Pelin viralliset nettisivut on avattu: http://www.redsteelgame.com/

Sisältöä tuolla ei vielä ole, lähinnä vaan simppeli flash-teaseri. Ja innokkaimmat voivat rekisteröityä, jolloin RS-uutiset saa suoraan sähköpostilla.
 
Red Steel on nyt virallista

Ubisoft on virallisesti vahvistanut Game Informerin jo hehkuttaman Red Steelin. Yksinoikeudella Revolutionin julkaisupeleihin loppuvuodesta kuuluva toimintapläjäys on kehitetty vartavasten konsolin uniikkia ohjainta ajatellen, joten kontrolliensa puolesta nykyajan Japaniin sijoittuva, räiskintää ja miekkailua yhdistelevä peli poikkeaa täysin aikaisemmista toimintapeleistä.

Game Informerin esikatsauksesta nettiin vuotaneista tiedoista paljastui, kuinka esimerkiksi kranaatteja voi vierittää maata pitkin tai heittää kaaressa liikuttamalla ohjainta oikein. Tähtääminen sujuu niin nopeaa kuin käsi liikkuu ja myös cool "gangsta-ote" aseesta onnistuu. Luvassa on moninpelitoimintaa verkossa ja jaetulla ruudulla.

Peli tekee varsinaisen maailmanlaajuisen debyyttinsä toukokuun E3-messuilla, joilla myös Nintendo on luvannut tehdä uusia paljastuksia vallankumouksellisesta konsolistaan. Luvassa saattaa kuitenkin olla lisää mielenkiintoisia tiedonmurusia aikaisemminkin, sillä on spekuloitu, että pelitaloja ja sisäpiiriläisiä sitovat vaitiolosopimukset raukeaisivat 20. huhtikuuta.

Red Steelin kotisivut ovat nyt myös avoinna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Steel

JTyrmi sanoi:
Ihan hyvältähän toi näyttää, vaikka tuo resoluutio onkin ihan liian iso noissa kuvissa. Itse asiassa paremmaltahan se vaan näyttäisi jos se ei olisi venytetty noin.

Nuo aseet näyttävät kyllä aika noloilta (erityisesti haulikko). Muuten menossa hyvään suuntaan.
 
Vastaus: Red Steel

Teppo_Holmqvist sanoi:
Nuo aseet näyttävät kyllä aika noloilta (erityisesti haulikko). Muuten menossa hyvään suuntaan.

Todella tönkön näköisiä. Ikävää, minä nimenomaan kuvittelin Wiimoten tuovan elävyyttä näihin FPS-pelien asemodeleihin.

Lisäksi kuvissa pistää silmään pahvisen näköiset viholliset. Hämää myöskin, että kaikissa screenshoteissa ne vaan seisovat selkä suorana osoittelemassa pelaajaa keskellä huonetta. Ei anna kuvaa hyvästä tekoälystä, vaan pikemminkin vapaalla liikkumisella varustetusta raide-FPS:stä, jossa vihut aina pomppaavat saman esteen takaa pelaajaa tykittämään.
 
Vastaus: Red Steel

Salmari sanoi:
Todella tönkön näköisiä. Ikävää, minä nimenomaan kuvittelin Wiimoten tuovan elävyyttä näihin FPS-pelien asemodeleihin.

Lisäksi kuvissa pistää silmään pahvisen näköiset viholliset. Hämää myöskin, että kaikissa screenshoteissa ne vaan seisovat selkä suorana osoittelemassa pelaajaa keskellä huonetta. Ei anna kuvaa hyvästä tekoälystä, vaan pikemminkin vapaalla liikkumisella varustetusta raide-FPS:stä, jossa vihut aina pomppaavat saman esteen takaa pelaajaa tykittämään.
a) Screenshotit ovat screenshotteja. Olisin hämmästynyt, jos kuvassa viholliset eivät olisi paikoillaan.
b) Red Steel ei edusta Wiin potentiaalista FPS-täydellisyyttä. Vaikka Red Steelissä olisikin jokina sia huonosti, se ei tarkoita sitä, että Wiillä tai tämän ohjaimella ei voisi saada mitään parempaa aikaan (sama pätee kaikkiin peleihin ja joka konsoliin).
c) Red Steeliä nyt on kehitetty, venytetty ja paukutettu vähän joka suuntaan vähän kehityksen joka vaiheessa. Minä en ainakaan uskalla väittää tietäväni, missä mennään.
 
Vastaus: Red Steel

Knight sanoi:
a) Screenshotit ovat screenshotteja. Olisin hämmästynyt, jos kuvassa viholliset eivät olisi paikoillaan.
b) Red Steel ei edusta Wiin potentiaalista FPS-täydellisyyttä. Vaikka Red Steelissä olisikin jokina sia huonosti, se ei tarkoita sitä, että Wiillä tai tämän ohjaimella ei voisi saada mitään parempaa aikaan (sama pätee kaikkiin peleihin ja joka konsoliin).
c) Red Steeliä nyt on kehitetty, venytetty ja paukutettu vähän joka suuntaan vähän kehityksen joka vaiheessa. Minä en ainakaan uskalla väittää tietäväni, missä mennään.

a) En puhunut paikallaan olemisesta, vaan tönkkönä selkä suorana huoneen keskellä jököttämisestä. Yksikään vihollinen ei missään kuvassa ole missään suojassa, ellei sitten ole skriptattu tapahtuma. Se saa pelin vaikuttamaan vähän valopyssypeliltä, jossa viholliset ampuvat pelaajaa samalta paikalta niin kauan kunnes ne itse tulevat ammutuksi. Tietysti pelkät screenshotit eivät tuosta juurikaan kerro, mutta tähän astinen kuva on tuollainen. Se muuttuu jos on muuttuakseen sitten kun julkaistaan lisää videoita tai itse peli.

b) Ei tietenkään tarkoita, mutta herättää epäilyksiä. Nyt on jo kaksi peliä, joissa ei tähän mennessä olla saatu toimimaan esimerkiksi miekkailua kunnolla, Zelda Twilight Princessja Red Steel. Toinen on sentään Nintendon oma peli, tosin alunperin sitten Gamecubelle tehty.

c) En minäkään sano tietäväni missä mennään, kunhan sanoin, mikä tähän astisen materiaalin perusteella on vakuuttanut ja mikä ei.
 
Vastaus: Red Steel

Tässä taas lisää kuvia:
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/721/721775/red-steel-20060728104722208.jpg
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/721/721775/red-steel-20060728104750738.jpg
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/721/721775/red-steel-20060728043201352.jpg
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/721/721775/red-steel-20060728043203727.jpg

Se joka mainitsi, että hahmot näyttävät sellasilta paperinukeilta johtuu ihan siitä, että peli ei yritäkään ottaa täysin realistista lookia. Senhän näkee jo todella värikkäästä maailmasta. Se nyt vaan sattuu olemaan tyyliasia, josta joko pitää tai ei.

Sitä kommenttia, jonka mukaan Wiimoten luulisi saavan asemallit oikeanlaisiksi en myöskään oikein ymmärrä... Mitä se ohjattavuus vaikuttaa grafiikkaan? Vai meinaatko että aseen pitäisi heilua enemmän pelaajan liikkeiden mukana? Sitähän on hankala sanoa pelkistä kuvista. Se yksi video, jossa Ubisoftin työntekijä pelasi peliä, näytti ihan hienolta vaikka sekin oli vielä se varhainen E3-versio.

No pitää todellakin odottaa uusia videoita, jotta todella näkisi missä mennään.
 
Vastaus: Red Steel

Red Steel Interview with Jeux-France

The following is an excerpt of the interview with Ubisoft:

The console Nintendo Wii poses indeed limits if one compares it with his competitors. But philosophy around this console is different. We are not any more in the race with the special effects most impressive, the most pushed technologies, graphics where all is so much clean and shining. We concentrate on the fun, the gameplay and the ideas. Without to leave our graphics of with dimensions. We create a single and very different style for Red Steel. We know how to create impressive scenes, how to compensate for physics by destructible decoration Even if Nintendo Wii does not have the last effects with the mode, it is all the same sufficiently powerful to conceive a FPS without being posed constraints gameplay. Who would say that Halo was limited by the power of Xbox for example? Also you can compare Nintendo DS and the PSP: everyone agrees for saying that Nintendo DS is without question a console extremely fun and it is what it promises.

we knew which were the capacities of the console and in addition we leave free court to quantity of new ideas very exciting for a team of development: to capitalize on the characters, to work on the effects of lights, polisher our graphic style. Once again of a point of considering gameplay, the graphic capacities do not limit us. In any event some of a machine one is the power always has problems involved in the capacities hardware, even on PlayStation 3 or out of Xbox 360, one wants more effects, greedier, in higher resolution

When one masters well the techniques of combat, one can use the x-ray system to stop time and to kill/wound or disarm one or more enemies. That makes it possible to draw from ambushes in particular. Thanks to the x-ray system, one can choose to disarm his adversaries and thus to force them to go. If an enemy can tell what it saw and how overcame it to you, then you are all the more fears

(There are no driving vehicles) The fact of seeing blood or not concerns our will to have a general public play. In Red Steel, the priority is given to the fun and the experiment more than with the gore. Once you fight and that you are taken in the action, that is equal for you to have light a blood puff or one trainée bloody on all the wall. That does not affect the gameplay. In the film The Lord of the Boxing rings, there are very little blood (and never human), however the film is violent

(at E3) It was the first time that people, who had never touched with the pad Nintendo Wii, could test the play and that clarified of many points to work. As well in term of sensitivity of control as in the need of tutoriaux very explicit (much more than in traditional FPS). The version of E3 was Work in Progress. It was also for us a means of being able to test more massively and for the very first time our new gameplay and our new controls and to receive feedback on line. The principal improvements go on the control which evolves/moves constantly, the combat with the sabre which we developed much since E3 and others surprised.

(regarding a sequel) All is possible in the future but we do not have anything to say on this subject for the moment. (regarding the PS3 controller) Difficult to give an opinion. It will be necessary to test it and see with the use in the plays. Nintendo Wii is really built around the detection of movement and the pointer (that does not have PlayStation 3). (Red Steel on PS3 possible?) An adaptation of the scenario yes, controls of the lever Nintendo Wii, not.

http://www.codenamerevolution.com/?p=1358#more-1358

Odotan mielenkiinnolla. Tämä lienee pakko-ostos, jos kontrollit eivät ole aivan järkyttävän surkeat. :)
 
Vastaus: Red Steel

Taitaa tulla julkaisu vähän turhan nopeasti vastaan kun ei olla ehditty viilata sekä kontrolleja että graffoja kuntoon ja täytyy puolustella jo etukäteen. Grafiikathan ei ole tärkein niin kun tällä on jo monta kertaa todettu mutta kyllä tuo aika tönkön näköinen on jopa tuolle raudalle.

Sitten taas tuohon vanhaan aiheeseen. Miksi ikärajaa putoaa jos väkivalta ja tappaminen on veretöntä? Eikös se anna mahdollisimman väärän vaikutelman?
 
Vastaus: Red Steel

phl sanoi:
Taitaa tulla julkaisu vähän turhan nopeasti vastaan kun ei olla ehditty viilata sekä kontrolleja että graffoja kuntoon ja täytyy puolustella jo etukäteen. Grafiikathan ei ole tärkein niin kun tällä on jo monta kertaa todettu mutta kyllä tuo aika tönkön näköinen on jopa tuolle raudalle.
Kaikki pelitalot koittavat kehuja pelejään kaikin mahdollisin tavoin ja samalla peitellä huonoja puolia. Red Steelissä ovat grafiikat huonona puolena (vaikka itseäni se ei ainakaan häiritse), mutta kuten useassa Wiin pelissä, niin innovatiivisuus on jälleen se hyvä puoli.

Ja noista kontrolleista. Luin, että tuo miekkabugi olisi ainakin korjattu. (Lähde: Maxconsole) Lisäksi ennen lopullista tuotetta on omasta mielestäni on vähän vaikea arvioida pelkkien puheiden perusteella missä tilassa peli oikeasti on.
 
Vastaus: Red Steel

Samppa sanoi:
Tuore traileri. Ei tämä jostain syystä vaikuta enää niin kiinnostavalta kuin aiemmin.

linkki


Kyllä mun mielestä ihan hyvältä vaikuttaa. Miekkailussa ei ottanut kaikkia komentoja mutta muuten ihan hyvää perusräiskintää. Kontrollit näytti toimivan aika näpsäkästi, esim. se kohta missä oli kaveri nurkan takana ja ammuttiin haulikolla, niin siinä näkyi kuinka nopeasti pystyi pelissä ampumaan haluamaansa kohtaan yms. Itse olisin kyllä laittanut kontrollit niin että kursori olisi kiinnitetty keskelle ruutua, jolloin peli toimisi kokolailla hiiri-näppisyhdistelmän tavalla. Mutta kait noinkin toimii.
 
Ylös Bottom