Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Steel

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tabsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Steel

Ekassa videossa pelintekijä itse ohjastamassa, ero on aikamoinen ;P hauska nähdä, että kääntymisnopeuden saa säädettyä noinkin nopeaksi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Steel

Red Steel vain paranee ja paranee. Enää reilu kuukausi niin varmaan saadaan jo arvosteluja jenkkilän puolelta. Potentiaalia todellakin on, toivottavasti peli myös on oikeasti hyvä.
 
Vastaus: Red Steel

Olisikohan tästä nyt sitten kuitenkin tulossa pelattava? Vielä pari hyvää arvostelua ns. puolueettomilta sivuilta siihen julkaisuhuumaan niin saattaisi jopa tarttua mukaan.
 
Vastaus: Red Steel

http://gonintendo.com/?p=6645

Tällä kertaa uutisia moninpelin tiimoilta.

Ilmeisesti tarkoitus on onneksi panostaa tuohon moninpeliinkin ihan kunnolla. Ikävä kyllä pelimuodoista ei sitä co-opia löydy, mutta muuta mielenkiintoista kyllä. Tavallisen ja Team Deathmathin lisäksi löytyy Mission Mode, joka kuulostaa aika hauskalta. Pelin alussa yhden pelaaja Wiimote soi kuin puhelin. Nappia painamalla siihen vastataan, jolloin kerrotaan tarkemmat ohjeet, mitä pitää tehdä. Yksi tehtävistä voi olla tappaa tietty pelaaja, jonka saa selville seuraamalla Wiimoten pitämää piipitystä, joka tihenee kun kohde on lähellä. Ja neljää pelaajaahan tämä siis tukee.
 
Vastaus: Red Steel

fDiamond sanoi:
11 uutta Red Steel gameplay videota http://wii.ign.com/articles/739/739031p1.html
Peli näyttää taas kerran paremmalta mutta ohjaus on vieläkin hieman jäässä. Toivottavasti se on täysin itse customoitavissa.
Luin justiin jostain, että ne oli tehny jotain muutoksia siihen Red Steelin ohjaukseen.
En nyt löydä sitä linkkiä enää, mutta oliko ne nyt vähän hidastanu/herkistäny tai jotain tuollaista ne oli tehny siihen. Ei mikään käsittämättömän suuri muutos, mutta kumminki oli kuulemma ollu jotain hyötyä pelattavuuteen.

Tiedä sitten oliko oikea tieto...
 
Vastaus: Red Steel

fDiamond sanoi:
11 uutta Red Steel gameplay videota http://wii.ign.com/articles/739/739031p1.html
Peli näyttää taas kerran paremmalta mutta ohjaus on vieläkin hieman jäässä. Toivottavasti se on täysin itse customoitavissa.

Ainakin noissa ranskan tilaisuuksissa näytetyissä videoissa ei näyttänyt ohjauksessa olevan kummoisempia ongelmia kun pelinkehittäjä pelasi. Kiikarikiväärillä pystyi seuraamaan liikkuvaa kohdetta kuin hiirellä ja kulman takaa nopeat kääntymiset ja ampumisetkin onnistuivat ihan vaivatta kun niitä demottiin. Juttu lienee siinä että tuo ohjaus vaatinee enemmän toteuttelua ja harjoittelua kuin mitä monilla on aikaa sitä testata, niinhän tuossa IGN:n previkassakin mainitaan.

Hyvä nähdä että kranujen räjähdyksiinkin on saatu munakkuutta sitten viimeisimmän virallisen trailerin ja muutenkin ulkonäkö vaan paranee paranemistaa. Tuskin maltan odottaa arvosteluja. Tuskin olen iloinen jos peli saakin jotain 70% arvosanoja.
 
Vastaus: Red Steel

Salmari sanoi:
Ainakin noissa ranskan tilaisuuksissa näytetyissä videoissa ei näyttänyt ohjauksessa olevan kummoisempia ongelmia kun pelinkehittäjä pelasi. Kiikarikiväärillä pystyi seuraamaan liikkuvaa kohdetta kuin hiirellä ja kulman takaa nopeat kääntymiset ja ampumisetkin onnistuivat ihan vaivatta kun niitä demottiin. Juttu lienee siinä että tuo ohjaus vaatinee enemmän toteuttelua ja harjoittelua kuin mitä monilla on aikaa sitä testata, niinhän tuossa IGN:n previkassakin mainitaan.

Hyvä nähdä että kranujen räjähdyksiinkin on saatu munakkuutta sitten viimeisimmän virallisen trailerin ja muutenkin ulkonäkö vaan paranee paranemistaa. Tuskin maltan odottaa arvosteluja. Tuskin olen iloinen jos peli saakin jotain 70% arvosanoja.


Eiköhän RS saa jotain lähelle 90% arvosteluja koska julkaisussa saattaa helpommin saada arvosanoja. Omasta mielestäni ei tuossa huonoja puolia olekkaan :D No ehkä co-op moodin puuttuminen on negatiivinen asia.. Kontrollit näyttäisi toimivan ainakin.
 
Vastaus: Red Steel

bf-man sanoi:
Eiköhän RS saa jotain lähelle 90% arvosteluja koska julkaisussa saattaa helpommin saada arvosanoja. Omasta mielestäni ei tuossa huonoja puolia olekkaan :D No ehkä co-op moodin puuttuminen on negatiivinen asia.. Kontrollit näyttäisi toimivan ainakin.

Juu. Kontrollit näyttää toimivan, grafiikka on näyttävää ja toiminta munakasta. Verettömyys varmaan lienee yksi negatiivisuus, tosin ei kovin suuri sellainen. Mutta moninpeli tuossa on aika auki, kuten myös yksinpelin juoni, pituus, kuinka putkijuoksu peli on, kuinka paljon se toistaa itseään... nuo selviävät vasta arvostelussa. Onneksi niitä jo varmaan kuukauden päästä saadaan.
 
Vastaus: Red Steel

Salmari sanoi:
Ainakin noissa ranskan tilaisuuksissa näytetyissä videoissa ei näyttänyt ohjauksessa olevan kummoisempia ongelmia kun pelinkehittäjä pelasi. Kiikarikiväärillä pystyi seuraamaan liikkuvaa kohdetta kuin hiirellä ja kulman takaa nopeat kääntymiset ja ampumisetkin onnistuivat ihan vaivatta kun niitä demottiin. Juttu lienee siinä että tuo ohjaus vaatinee enemmän toteuttelua ja harjoittelua kuin mitä monilla on aikaa sitä testata, niinhän tuossa IGN:n previkassakin mainitaan.

Ilmaisin asian hieman väärin, olen tästä jo "muutamaan" kertaan hieman valittanut #nintendofinin kanavalla.

Eli itse ohjauksen toimivuudesta en voi sanoa juuri mitään kun en ole päässyt testaamaan, mutta se että pää ja yläkroppa ei käänny sinne minne tähdätään, kuten PCllä on yleensä totuttu näkemään. Vaan esimerkiksi käsiaseella ammuttaessa käsi pidetään melkein suorana ja kun haluat kääntyä oikealla, ranne kääntyy oikealle melkein 90astetta. Oletko ikinä nähnyt kenenkään ampuvan oikeasti noin? :)

Kuinka usein rynkyllä tai haulikolla ammutaan niin että kädet on peräkkäin rinnan edessä ja ase siinä keskellä rintaa kun käännytään / tähdätään oikealle?

Ja monesti videoissa näkee että kun pitäisi tähdätä jotain ruudun reunalla olevaa joudut ensin siirtämään pointerilla kuvaa sinne suuntaan ja sitten vasta tähtäämään kohteeseen.

Yleisin väittämä siihen että ei onnistuisi kiinteä tähtäin kuten PC puolella on se että kuva heiluisi liikaa, en väitä että tämä olisi täysin sama mutta eipä se kuva juuri tärise tai heilu ylimääräistä Quake 3 on 24 Monitors (Gyro Mouse)

Ja jos oikeasti syy olisi se että kuva tärisee liikaa kiinteällä tähtäimellä niin miksi siinä ei voisi olla vaikka pienempi alue missä se alkaa kääntymään. Silloin ei missään vaiheessa tarvitsisi viedä tähtäintä ihan reunalle asti että saisi kunnolla käännettyä.
 
Vastaus: Red Steel

fDiamond sanoi:
Ja jos oikeasti syy olisi se että kuva tärisee liikaa kiinteällä tähtäimellä niin miksi siinä ei voisi olla vaikka pienempi alue missä se alkaa kääntymään. Silloin ei missään vaiheessa tarvitsisi viedä tähtäintä ihan reunalle asti että saisi kunnolla käännettyä.

Matt Cassamina totesi, että CoD 3 ja MP3 tekevätkin näin, mutta hands-on testien mukaan niissä ei ole yhtä helppo tähdätä kuin RS:ssä. Red Steelin isompi laatikko tekee kääntymisestä hitaampaa, mutta toisaalta tähtääminen on tarvittaessa nopeampaa, koska pää ei lähde vahingossa liikkumaan osoittettuun suuntaan. Joten tässä on kyse enemmänkin eri designfilosofioista ja näkemyksistä kuin mistään muusta.
 
Vastaus: Red Steel

Teppo_Holmqvist sanoi:
Matt Cassamina totesi, että CoD 3 ja MP3 tekevätkin näin, mutta hands-on testien mukaan niissä ei ole yhtä helppo tähdätä kuin RS:ssä. Red Steelin isompi laatikko tekee kääntymisestä hitaampaa, mutta toisaalta tähtääminen on tarvittaessa nopeampaa, koska pää ei lähde vahingossa liikkumaan osoittettuun suuntaan. Joten tässä on kyse enemmänkin eri designfilosofioista ja näkemyksistä kuin mistään muusta.


Niinpä. Juurikin kyse eri toteutus tavasta. Eipä muuten ole operation flashpointinkaan tähtäin lukittu keskelle ruutua. Hyvin toimii siinäkin tähtäys. Jokatapauksessa positiivisesti odottelen peliä. :)
 
Vastaus: Red Steel

No vielä voi olla vähä paha puhua noista kontrolleista ku ei oo itte päässy koittamaan, mutta kyllä nuo varmasti on aluksi tosi vaikeat, mutta eiköhän tuon Wiimoten käyttöön totu parissa päivässä niin jos sitte rupeais luonnistumaan vähä paremmin.

Nyt ku noita uusia ''in-game'' videoita kattoi rupes tuntumaan, että tämä on vissiin pakko ostaa heti julkaisussa:eek:
Ajattelin ensi, että odotan hetken ja katson millaista ''palautetta'' saa tosta ohjaamisesta, mutta nyt näyttäis (ainaki videoissa) että toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: Red Steel

Teppo_Holmqvist sanoi:
Matt Cassamina totesi, että CoD 3 ja MP3 tekevätkin näin, mutta hands-on testien mukaan niissä ei ole yhtä helppo tähdätä kuin RS:ssä. Red Steelin isompi laatikko tekee kääntymisestä hitaampaa, mutta toisaalta tähtääminen on tarvittaessa nopeampaa, koska pää ei lähde vahingossa liikkumaan osoittettuun suuntaan. Joten tässä on kyse enemmänkin eri designfilosofioista ja näkemyksistä kuin mistään muusta.
Toivonpa kuitenkin että "laatikkoa" pystyy jatkossa säätämään portaattomasti Wiin fps-peleissä. Aivan kuten PC-pelaajat säätävät hiirensä nopeutta.

Näin ennen varsinaista kosketusta Wiin kapulaan toivoisin minäkin pienempää laatikkoa Red Steeliin. Mieli voi kuitenkin muuttua DigiExpon jälkeen...
 
Vastaus: Red Steel

migge sanoi:
Toivonpa kuitenkin että "laatikkoa" pystyy jatkossa säätämään portaattomasti Wiin fps-peleissä. Aivan kuten PC-pelaajat säätävät hiirensä nopeutta.

Näin ennen varsinaista kosketusta Wiin kapulaan toivoisin minäkin pienempää laatikkoa Red Steeliin. Mieli voi kuitenkin muuttua DigiExpon jälkeen...

Toivottavasti siellä on sitten joku kunnon versio Red Steelistä pelattavana eikä mikään sama vanha paskabuildi jonka Pelaajalehti esim. kerkesi jo lytätä kököksi.
 
Vastaus: Red Steel

Salmari sanoi:
Toivottavasti siellä on sitten joku kunnon versio Red Steelistä pelattavana eikä mikään sama vanha paskabuildi jonka Pelaajalehti esim. kerkesi jo lytätä kököksi.

Muuten yhdessä kuvassa joka oli otettu red steelistä ja taisin nähdä sen ign:llä, niin ukko makasi verilammikossa. Eli ei taida olla veretön peli?
 
Vastaus: Red Steel

bf-man sanoi:
Muuten yhdessä kuvassa joka oli otettu red steelistä ja taisin nähdä sen ign:llä, niin ukko makasi verilammikossa. Eli ei taida olla veretön peli?

Kyllä pitäisi olla. Mutta sehän toki olisikin melkoinen pommi jos seuraavassa trailerissa veri roiskuisi kuin pahimmissakin K-18 -peleissä ikään. En minä ainakaan ole ikinä verta nähnyt missään screenshotissa eikä trailerissa. Jos löydät kuvan niin linkitä se ihmeessä.
 
Vastaus: Red Steel

taitaa olla se kuva, missä moni muukin on foorumeilla haksahtanut luulemaan punaista paitaa vereksi.
 
Vastaus: Red Steel

Jakke^ sanoi:
taitaa olla se kuva, missä moni muukin on foorumeilla haksahtanut luulemaan punaista paitaa vereksi.


Se oli sellainen kuva jossa kaveri oli ekaksi "antautunut" ja sitten pelaaja "tappoi" sen. Sitten se makasi selällään ja verilammikko oli sen alla. Valkoinen paita oli sillä kaverilla. Yritin etsiä sen kuvan mutta en löytänyt en ign:ltä enkä gamespotista. :rolleyes: Eli voi olla humalaisen horinoita. Toisaalta ihan sama onko verta vai ei.:cool:
 
Ylös Bottom