Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RegionX ja Action Replay - ongelmat ja kysymykset (VANHA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TPK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommy
Muutama kysymys..
voinko ostaa tuon Region-X -systeemin kun
- minulla on marraskuussa ostettu PS2
- en ole ostanut mitään Sonyn kaukosäädintä tms.
- minulla ei ole mitään RGB-kaapeleita
- DVD -ajurini ovat vissiin aika vanhat
Kaikkea voi ostella, mutta jos et tilaile DVD-leffoja muilta alueilta, ei Region-X:stä ole sinulle mitään hyötyä.

Mullah jenkki versio ja onko mulle hyötyäh regionX:stä vaikka mullah on ntsc versio? M;istä löytyy mulle sopiva versio, jotta voin katsella suomen vuokra lefoja?

tuota niin...

Tietääkö kukaan mitä AR2v2 versiota Konsolinet kauppaa?
Versioitahan on mm. 2.0 , 2.01 , 2.02 jne...

Tuossa 2.01 versiossa olis koodeja Grand Theft Auto 3:een joten se ois aika hyvä olla.

Neo4 & Ar2 ?

Toimiiko Action Replay hyvin, jos pleikkaan on asennettu neo4-modi. Onko kellään kokemuksia?

RegionX (dongleton)

Tuotanoin... osaako joku kertoa mitä tarkoittee DONGLETON??

Kiitoss...

_________
-wille-

"Dongle" oli se muistikorttipaikkaan tuleva palikka ekoissa DVDregionX:issä. Uusissa ei tuota ole, vaan ne käyttävät tavallista muistikorttia.

Re: tuota niin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
Tietääkö kukaan mitä AR2v2 versiota Konsolinet kauppaa?
Versioitahan on mm. 2.0 , 2.01 , 2.02 jne...

Tuossa 2.01 versiossa olis koodeja Grand Theft Auto 3:een joten se ois aika hyvä olla.

Olemme toimittaneet Konsoli.nettiin tuota versiota, jossa on mukana myös nuo GTA3-koodit... :D

Terveisin,
SANURA SUOMI Oy (Datel-tuotteiden virallinen maahantuoja)
Samuli Laitinen
Tuotepäällikkö
Kyttäläntie 8
00390 Helsinki
p. 09 5123 85 50
samuli.laitinen@sanura.fi
http://www.sanura.fi

Region X

Ostin joulun alla ps2:n ja siihen heti tammikuun alusta KonsoliNetistä Region X:n.

Kyseinen versio region x:stä ei kuitenkaan pelaa v5:n kanssa!
Hupaisaa asiassa on se ettei missään oltu informoitu asiasta, Region X:n kansissa/itse kiekossa ei ole mitään merkintöjä versiosta muutenkaan.

Asiaa maahantuojalta (Sanura Oy) tiedusteltuani tämä tuli esille. He ovat onneksi saanut nyt uutta versiota joka uuden v5:n kanssa toimii.

Mutta kun sitä X:ää olette menossa ostamaan viimeisimmän mallin pleikkariin, et voi olla mistään varma että se toimisi sinulla! Myyjät kuitenkaan mitään noista tiedä..
Joillain pikkukaupoilla sitä "vanhaa" (pariviikkoa sitten vanhentunut) region x versiota saattaa kuitenkin siellä hyllyssä olla..

Kummallista toimintaa Datelin puolesta, ei olisi paha rasti jos vaivautuisivat iskemään sen versio #:n siihen lootaan..

Elikkäs. Nyt on pleikkarissa DVD ajuri 1.30E, eikä eräs dvd toimi ollenkaan, 'unable to read disc'. Kaverilla on 2.10E tai jotain ja sillä pelittää mainiosti.

Ostin Region X:n, tein JUST niinku netin ohjeissa käskettiin, näpyttelin kilometrin pitusen koodinpätkän ja pah, ei toimi. Siis eikö ton pitäis myös päivittää ne ajurit vai mitä häh???

auttakee

RegionX ja muistikortin sisältö

Moi

Olen ymmärtänyt, että asennettaessa RegionX , pitäisi muistikortin olla tyhjä (tai ainakin se saattaa enemmän tai vähemän tyhjentyä tuon regionX:n laittamisen yteytdessä...)

Kaverillani olisi muistikortti, jonne voisin kopioida omat pelitilanteeni talteen, mutta onnistuuko tämä esim GT3:n kohdalla kun meillä molemmilla on tuo peli? Voiko yhteen muistikorttiin kopioida toisenkin GT3-tiedoston?

En tietenkään soisi että jomman kumman tahi molempien GT3 talennustiedosto tuhoutuisi tuon muistikortilta toiseen kopioimisen takia...

t. epätietoinen

Re: Re: tuota niin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan samulila

Olemme toimittaneet Konsoli.nettiin tuota versiota, jossa on mukana myös nuo GTA3-koodit... :D

Terveisin,
SANURA SUOMI Oy (Datel-tuotteiden virallinen maahantuoja)
Samuli Laitinen
Tuotepäällikkö
Kyttäläntie 8
00390 Helsinki
p. 09 5123 85 50
samuli.laitinen@sanura.fi
http://www.sanura.fi
ohhoh..kaikenlaista sakkia täälläki heiluu..on moontv:n huttusta..ei varmaan muuaalla näin paljon öh "parempia" ihmisiä käy

Tarvitaanko Neo 2.2:n lisäksi jotain muuta, jos haluu päästä pelaamaan MGS2:sta importtina?

Re: Re: Re: tuota niin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

ohhoh..kaikenlaista sakkia täälläki heiluu..on moontv:n huttusta..ei varmaan muuaalla näin paljon öh "parempia" ihmisiä käy

Onks tää joku trolli vai...:confused: :confused: :confused:

Miten niin parempia ihmisiä? jos joku antaa oikeata infoa, niin ollaanko sitä sitten heti "parempia" ihmisiä

nimenomaan, eikös sitä kannata olla tyytyväinen että näinkin hyvää palvelua saa (maahantuojat ja muut tietäjät vastailee kysymyksiin). Ei tartte aina mennä kauppaan asti.

Hemulille terveisiä että Import-pelit ei soi neo2.2 piirillä.

DirX mystifies...

the trouble with DirX...

Olen tässä lueskellut ja oppinut jo jotain mutta onko vielä muu vikana vai olenkos täysin käsi näissä...? :confused:

Eli mulla on tuo DVD ajuri versiota 1.30E , PS2loota on 35004, sekä vielä muistikortti MadCatzilta.
Ostin pallo just viimeviikolla kun en vielä tajunnut odottaa tuota uutta pakettia joka kai nyt juuri ilmestyi (kake+dirX+jne) tuon Donglettoman DirX:n.

Lueskeltuani tässä jälkeenpäin muiden edesottamuksista huomaan että homma oli jo jokseenkin alusta lähtien tuhoontuomittua, mutta yritinpäs jokatapauksessa tuossa tuupata muistikortin (formatoitu tyhjäksi) sisään ja viritellä tuon vempeleen Region ykköseen, mutta en päässyt edes niin pitkälle että olisin saanut tuon regionvalintascreenin eteeni.

Sensijaan kuva jysähti sellaiseksi jossa vas yläkulmassa DVDRegionX logo ja alareunan yli tuollainen banneri jossa kerrotaan että tuotet ei ole SCEEn sponsoroima/endorsaama, kaikki vaaleansinisellä pohjalla.

Tuosta en pääse minnekään - en regioninvalintaan tai mihinkään koodinsyöttöön tms. vaikka olen kokeillut kaikenmaailman näppäinkombojen alaspitoa (R1+R2+L1+L2+Start).

Onko mahd jo joku väärä alkuoletus tässä menossa?
(koetin muistikorttia kummassakin slotissa)

Kannattaako pakata kamat takas laatikkoon ja mennä kauppaan vaihtamaan tuo DirX-romppu siihen uuteen kombo-pakettiin tai hakea hillot takas (voipi vielä onnata kun justiinsa ostin) ??

Whoever said consoles were plug+play :rolleyes:

Re: ActionReplay vs. GameShark

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Larry
Nii, että:
Kumpi kannattais ostaa?
Onko niissä mitään eroja?
muistaakseni toi action replay on eurooppalaisiin koneisiin ja game shark jenkki ja japsi koneisiin;)

Ongelma muistikortin kanssa, Asensin Region X:n ja nyt muistikortti ei enää tallenna pelejä kortille, ilmoittaa vaan virheestä. Browserissa kortin sisältö ei näy vaan siinä lukee "NO DATA" pystyykö tuon kortin enää formatoimaan mitenkään, että taas toimis?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zame
Tässä on muistikorttini takana oleva numero mitä tarkoittanevatkaan.
00-03 3-966-459-03(03)
Siis kortin joka ei toimi Region X:n kanssa.
Laitappa oma korttisi numero tänne niin voidaan verrata.

Mulla on sama numero... Eikö ole löytyny vieläkään mitään "kikkaa", jolla kyseistä korttia voidaan käyttää Region-X:n kanssa? Zame, oletkos sä saanut Region-X:sää toimimaan?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom