DirX mystifies...
the trouble with DirX...
Olen tässä lueskellut ja oppinut jo jotain mutta onko vielä muu vikana vai olenkos täysin käsi näissä...?
Eli mulla on tuo DVD ajuri versiota 1.30E , PS2loota on 35004, sekä vielä muistikortti MadCatzilta.
Ostin pallo just viimeviikolla kun en vielä tajunnut odottaa tuota uutta pakettia joka kai nyt juuri ilmestyi (kake+dirX+jne) tuon Donglettoman DirX:n.
Lueskeltuani tässä jälkeenpäin muiden edesottamuksista huomaan että homma oli jo jokseenkin alusta lähtien tuhoontuomittua, mutta yritinpäs jokatapauksessa tuossa tuupata muistikortin (formatoitu tyhjäksi) sisään ja viritellä tuon vempeleen Region ykköseen, mutta en päässyt edes niin pitkälle että olisin saanut tuon regionvalintascreenin eteeni.
Sensijaan kuva jysähti sellaiseksi jossa vas yläkulmassa DVDRegionX logo ja alareunan yli tuollainen banneri jossa kerrotaan että tuotet ei ole SCEEn sponsoroima/endorsaama, kaikki vaaleansinisellä pohjalla.
Tuosta en pääse minnekään - en regioninvalintaan tai mihinkään koodinsyöttöön tms. vaikka olen kokeillut kaikenmaailman näppäinkombojen alaspitoa (R1+R2+L1+L2+Start).
Onko mahd jo joku väärä alkuoletus tässä menossa?
(koetin muistikorttia kummassakin slotissa)
Kannattaako pakata kamat takas laatikkoon ja mennä kauppaan vaihtamaan tuo DirX-romppu siihen uuteen kombo-pakettiin tai hakea hillot takas (voipi vielä onnata kun justiinsa ostin) ??
Whoever said consoles were plug+play