Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TPK
Minulla on semmoinen ongelma tuon regionX:n kanssa, että aina kun käytän sitä pleikkari2:ssa niin sen jälkeen muistikortilta on hävinnyt kaikki tiedot ja pleikkari ilmoittaa että muistikortti on formatoimaton. Mistä tämä voi johtua...?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Zame, oliko kyseessä Sonyn kortti. Vai joku tarvike ?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botti
Kumpi kannattaa ostaa vanha vai uusi region x jos siinä uudes on kerta ongelmia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zame
Alkuperäinen Sonyn kortti.
Numerosarja kortin takana erosi kaverin kortin numerosta.
Laitappa mielenkiinnosta (jutun aloittaja) kortin takana oleva numerosarja tänne, niin vertaan omaani.
Kortin formatoiminen tyhjäksi ja sitten dvd ajurien asentaminen ja region x:n käynnistäminen vasta sitten ei auttanut ainakaan minulla.
Alkuperäinen Sonyn kortti.
Numerosarja kortin takana erosi kaverin kortin numerosta.
Laitappa mielenkiinnosta (jutun aloittaja) kortin takana oleva numerosarja tänne, niin vertaan omaani.
Kortin formatoiminen tyhjäksi ja sitten dvd ajurien asentaminen ja region x:n käynnistäminen vasta sitten ei auttanut ainakaan minulla.
Kiitos tosta vinkistä. Pääsen huomenna testaamaan kaverille sitä RegionX filen kopioimista omalle kortille. Voin tuoda perjantaina sen mun kortin numeron tänne...Olisi kyllä takuukin voimassa RegionX:ssä ja muistikortissa, joten jos ei muu auta niin jompikumpi lähtee vaihtoon...
Periaatteessa et voi vaihtaa korttia, koska siinä ei ole vikaa. Region x tuskin on ns. virallinen Sonyn hyväksymä tuote.
Jos taas vaihdat Region x:n uuteen, niin sekään ei auta asiaa, koska vika ei ole siinä.
Itse vaihdoin sen kertaalleen, mutta ei se mitään auttanut.![]()
Tässä on muistikorttini takana oleva numero mitä tarkoittanevatkaan.
00-03 3-966-459-03(03)
Siis kortin joka ei toimi Region X:n kanssa.
Laitappa oma korttisi numero tänne niin voidaan verrata.
Nyt löysin syyn miksi mun RegionX ei toiminu kunnolla. Mulla on se uudempi malli pleikkari2:sesta, jossa on ne 1.30E ajurit.
RegionX toimii kunnolla myös noilla 1.30E ajureilla kun RegionX:ään hakee päivityskoodit netistä....koodit ja ohjeet niiden syöttämiseen löytyvät sivulta.
http://www.dvdregionx.com/english/x_key_codes.htm
![]()
Miten on sitten mahdollista, että Region X tunnistaa uusimman 2.10 ajurin, joka tulee Sonyn kaken mukana, ilman mitään koodeja.
Muuten se voisi ollakkin noin.
Vai eikö sekään toimisi jos pohjalla olisi 1.3 ajuri![]()
No siitä mä en tiedä. Mutta mulla se koodien syöttö ainakin auttoi. RegionX teki sen jälkeen sen filen muistikortille. Nyt voin pelata ja kattoo leffoja ilman että regionX tyhjentäisi mun muistikortin. Tosin sama lopputulos olisi varmaan tullu jos olisi vaan kopioinu sen regionx filen kaverin muistikortilta omalle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gloomy
ostin Sonyn kaken ja regionx:n.
Latasin ensin muistikortille sonyn uudet 2.1 dvd ajurit ja sen jälkeen tunkasin koneseen tuon uudemman version region x:stä.
Region X löysi uudet ajurit ilman mitään koodejen laittamista eli siellä ylälaidassa luki 2.1, mutta missä kohtaa se tallentaa sen filun muistikortille, että ei tarttis aina lataa tota region x cd:tä ennenku alkaa kattomaa leffaa, muuten tulee aina se vihreä ruutu. laitoin myös koodinkin mutta sillonkaa se ei latannu mitää?
Eli kysymys kuuluukin, että missä kohtaa toi filu latautuu muistikortille?