Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RegionX ja Action Replay - ongelmat ja kysymykset (VANHA)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ei kai AR2 poista vihreetä ruutua?
Siihen tarvitset DVDRegionX:n.
Molemmat CodeJunkiesilta tosin.
 
Hups!

Jäi huomaamatta tuo V2 siitä lopusta. :p

Mutta eiköhän tuon mukana tule aivan selvät ohjeet miten se homma toimii. Ainakin AR2 V1:n mukana tuli aika kattava tutoriaalivideo jonka pystyi käynnistämään menusta.

Eli menee vissiin silleen kuin DVDRegionX:n kanssakin, että dongeli koneeseen, buutataan AR2V2:n CD:ltä, valitaan DVD, REGION ja heitetään DVD sisään kun se sitä pyytää.

Jos ei vihreä ruutu häviä niin voi olla että se pitää päivittää DVD-versioon sopivaksi. Koodit ja ohjeet löytynevät jostakin CodeJunkiesin sivuilta?
 
Miten saa netistä laitettua Action Replay 2:seen koodeja?

Olen ostamassa Action Replay 2:sta ja oon ihmetelly kun kaikki sanoo että netistä saa lisää koodeja siihe! Miten ne ladataan siihe? Kun siellä on semmosia ladattaviakin koodeja. Esim: Gran Turismo 3:seen...:confused:
 
Action Replay 2 tarvitsee USB-näppiksen niiden syöttämiseen. Tarkalleen en tiedä mitkä näppikset siihen käyvät..täällä varmaan on muita jotka tietää ne? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DaPhoenix
Action Replay 2 tarvitsee USB-näppiksen niiden syöttämiseen. Tarkalleen en tiedä mitkä näppikset siihen käyvät..täällä varmaan on muita jotka tietää ne? :D

Koodit voidaan syöttää myös padilla, ei niin näppärää mutta toimii.

-=Ishtar=-
 
DVD RegionX:n käyttö

Hommasin ton regionX:n, mutta en saa sitä jostain syystä (todennäköisesti vähäisen älyni takia) toimimaan, ohjeita kun mukana ei ollut. Eli kun käynnistän koneen regionX CD sisällä ja regionXKey tungettuna muistikorttipaikkaan tulee ruutuun kuva, jossa on PS2 ja ja sen edessä "heiluu" regionXKey eli ilmeisesti pyytää laittamaan regionXKey kiinni. Olen käynyt katsomassa ohjeita dvdregionx.comista, mutta aina vaan tulee kyseinen ruutu, käynnisti sitten ilman regionXKey:tä tai sen kanssa. Eli jos joku vaivautuisi selittämään yksityiskohtaisesti miten homma toimii.

Ajureina mulla on 1.30E ja kone ostettu syyskuussa.

Kiitos vastaajille jo etukäteen.
 
Ongelma olikin siinä, että toi RegionXKey oli sen verran tiukka ja ilmeisesti pölyinen, että se piti tunkea sinne muistikorttipaikkaan niin että rutina kuului:)

Mutta tuli yllättäen lisää ongelmia. Eli laitoin dvdregionx.comissa olevat koodit sisään siellä olevien ohjeiden mukaisesti, mutta vihreys ei silti hävinnyt. Ostin siis regionX:n nimenomaan siksi, että voisin katsoa leffoja RGB-kaapelilla. Eri alueiden elokuvien toimivuutta en voi testata kun omistan ainoastaan region2 leffoja. Auttakaa viisaat ihmiset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Mutta tuli yllättäen lisää ongelmia. Eli laitoin dvdregionx.comissa olevat koodit sisään siellä olevien ohjeiden mukaisesti, mutta vihreys ei silti hävinnyt.

Täytyy paina se "ylänapit ja startti" joka käynnistys kerralla, sitten se alkaa toimimaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Mutta tuli yllättäen lisää ongelmia. Eli laitoin dvdregionx.comissa olevat koodit sisään siellä olevien ohjeiden mukaisesti, mutta vihreys ei silti hävinnyt. Ostin siis regionX:n nimenomaan siksi, että voisin katsoa leffoja RGB-kaapelilla. Eri alueiden elokuvien toimivuutta en voi testata kun omistan ainoastaan region2 leffoja. Auttakaa viisaat ihmiset.

Kai muistit ennen elokuvalevyn laittoa käyttää RegionX-CD:tä koneessa?? ;). Valitset 2-alueen ja sen jälkeen voit katsoa DVD:tä RGB:llä ilman marsilaisia.
 
Kiitti kaikille jotka vaivautuivat vastaamaan. Sain kaikki pelittää ihan ok, "ongelmat" oli tosiaan omaa huolimattomuutta eli aluks ei ollu RegionXKey kunnolla pohjassa ja sit meni koodinsyötössä 8 ja D sekasin.
 
Mistä Action Replay V2...

Siis mistä tuon Action Replay V2:sen saa. Myydäänkö suomessa tätä uusinta versiota vai onko V1 Suomessa vieläkin myynnissä.
Eli jos saa niin mistä ?...

PS_Man
 
Uudempi malli region-x:stä ei välillä toimi, kun käynnistää koneen region-x:n levyllä niin kone väittää että ei ole PS2 levy sisässä. Ilman muistikorttia käynnistys onnistuu ongelmitta. Siis muistikortissa taitaa olla jokin pelitallennus, joka aiheuttaa sen ettei region-x toimi kunnolla.
 
Minullakin se muistaakseni on joskus sanonut ettei ole PS2-levy sisässä. Kun käynnisti uudelleen niin toimi taas.

Pahempi ongelma on, että AR2 lopetti minulla toimimisen. Nyt se vaan huutelee "Hardware not detected" vaikka olen koittanut sitä dongelia molemmissa muistipaikoissa ja vaikka mitä. Kerran se heitti tuota aikaisemminkin, mutta toimi sitten taas seuraavan kerran kun koitin. Nyt se ei toimi enää ollenkaan.

Se on varmaan rikki, pitänee käydä vaihtamassa :(
 
Miten voin katsoa muita kuin europaan region dvd levyjä omalla pal ps2

Olen ostamassa ps2, ja olen tässä ihmetelly miten pystyisin katsoa muita kun europan dvd region levyjä? Onnistuuko se pelkästään dvd-region x:ällä ja rgb kaapelilla? näin olen kuulut että se toimisi. Mun telkkari ei oo ntsc, eli tavallisesti dvd kuva näkyy mustavalkoisena, ja haluaisin tietenkin että se näkyisi värillisenä.
Entäs onko kellään kokemuksia toimiiko dvd region x uudella ps2 versiolla, 30004R versio. Olen kuulut ettei toimis vaan tartis action replay v2:eek:sen ? Onko kellään jotain tietoa asiasta?
Kiitokset vastauksista.
 
Re: Miten voin katsoa muita kuin europaan region dvd levyjä omalla pal ps2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puuteri
Entäs onko kellään kokemuksia toimiiko dvd region x uudella ps2 versiolla, 30004R versio. Olen kuulut ettei toimis vaan tartis action replay v2:eek:sen ? Onko kellään jotain tietoa asiasta?
Kiitokset vastauksista.

Jos R-koneessa on NEO2.2 (ei tuosta vermeestä sen enempää) niin silloin ei Region X eikä AR2 ykkösversion käyttäminen onnistu vaan pitää hommata se uusi AR2 V2, jossa muuten on RGB-vihreyspoisto ja aluekoodien poisto.
 
Muutama kymysys:

a) mikä on Region X?

b) mitä se tekee?

c) kannattaako se olla?

d) mistä sen saa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Muutama kymysys:

a) mikä on Region X?
b) mitä se tekee?
c) kannattaako se olla?
d) mistä sen saa?
A) buutti-CD
B) poistaa viherryksen DVD-leffoista RGB-kaapelia käytettettäessä ja lisäksi voit katsella kaikkien alueiden leffoja
C) kannattaa, jos haluat katsella esim. Jenkeistä tilattuja DVD-leffoja (lisäksi kuvan laatu on paras RGB-kaapelilla)
D) vaikkapa http://www.konsolinet.fi (tsekkaa myös http://www.dvdregionx.com) löytyy myös Anttiloista yms.
 
Muutama kysymys..
voinko ostaa tuon Region-X -systeemin kun
- minulla on marraskuussa ostettu PS2
- en ole ostanut mitään Sonyn kaukosäädintä tms.
- minulla ei ole mitään RGB-kaapeleita
- DVD -ajurini ovat vissiin aika vanhat
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom