Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Remedy & 3D Realms vs. Cube-fanit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slaisser
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Originally posted by Solid Snake
PS2:lla Calibur 2 on kuulemma kaikkein hienoimman näköinen.

ja joulupukki on oikeasti olemassa? ;) heh no ei vaan,vitsit vitsinä, mutta mistähän moista olet kuulemma kuullut?

ia onkos Onysabletilla edes PS2:sta? Xboxin ainakin kertoi ostavansa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

No terveppätuloa, toivottavasti Troopperit yms. heput ei tänne eksy ;)

Heheh, kiitos :)
Tuli vierotusoireita kun toi Tiltin foorumi hävisi uusien sivujen myötä.. (kuka olisi uskonut?!) ..tai sitten olen vain liian tyhmä löytääkseni sinne enää :D

juu ei oo PS2:ta tuol hyllyssä. Unohin Xboxin äärettömän lukuisien tulevien loistopelien joukossa olevan Haukan ja Caliburin :D . Ostan ehkä sen Cuben jos sille tulee hyvii pelei, kun se on niin halpakin :).

Slaisser, lasketaanko minut Troopper yms. porukoihin? :rolleyes:

Joo tuota, tuosta lapsellisista peleistä. Eihän ne pahaa tee jos konsoli on kaiken ikäisille, ei siitä myynti ainakaan tipu ja en usko että pelit joita minä odotan ovat kovin lapsellisia:
SSBM, Soul Calibur 2, Metroid, Zelda jne.
Miksi jättäisin konsolin ostamatta jos sille tulee niitä pelejä joita haluan pelata, vaikka sille ilmestyisi siinä ohessa 2kpl lastenpelejä, eihän niitä ole pakko ostaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

ja joulupukki on oikeasti olemassa? ;) heh no ei vaan,vitsit vitsinä, mutta mistähän moista olet kuulemma kuullut?

ia onkos Onysabletilla edes PS2:sta? Xboxin ainakin kertoi ostavansa.

Soul Calibur 2:n tekijöiltä haastattelussa. Joulupukista en tiedä, mutta kukahan minulle viime jouluna pelit toi?;)
Onysabletista en tiedä, että omistaako hän PS2:sta. Ehkä, ehkä ei.

Ps. Eihän se sitä tarkoita, että jos X-Box on PS2:sta tehokkaampi, että kaikki pelit näyttäisivät paremmilta. No, aika sen näyttää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Soul Calibur 2:n tekijöiltä haastattelussa. Joulupukista en tiedä, mutta kukahan minulle viime jouluna pelit toi?;)
Onysabletista en tiedä, että omistaako hän PS2:sta. Ehkä, ehkä ei.

Ps. Eihän se sitä tarkoita, että jos X-Box on PS2:sta tehokkaampi, että kaikki pelit näyttäisivät paremmilta. No, aika sen näyttää.
Kyllähän se voi näyttää parhaalta ps2:lla sen korkean resoluution ja hyvien anti-aliasointi -ominaisuuksien johdosta.

Ylös Bottom