Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 2 & 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dan

Member
Näistäpä ei oo pahemmin pulistu vaikka kumpikin on aika loistava tunnelmaisia resareita ja tulossa kuun lopussa. Ja sit vielä 39 egen hintaan. Toivottavasti noihinkin on lisätty jotain uuttakin PSX versioon verrattuna vaikka kyllä ne tulee ostettua ihan GFX Boostattunakin :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dan
Näistäpä ei oo pahemmin pulistu vaikka kumpikin on aika loistava tunnelmaisia resareita ja tulossa kuun lopussa. Ja sit vielä 39 egen hintaan. Toivottavasti noihinkin on lisätty jotain uuttakin PSX versioon verrattuna vaikka kyllä ne tulee ostettua ihan GFX Boostattunakin :)

Eikös nämä kaksi ole toteutettu vanhalla PSX grafiikalla? Suoria käännöksiä tuntuisi olevan.

No sekin kyllä tuntuis aika järjettömältä... Niitä harvoja screenshotteja mitä on vastaan tullu ni niistä ei kyllä oikein ota selvää. Ootko sit nähnyt trailerin jossain?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dan
No sekin kyllä tuntuis aika järjettömältä... Niitä harvoja screenshotteja mitä on vastaan tullu ni niistä ei kyllä oikein ota selvää. Ootko sit nähnyt trailerin jossain?

Screenshottien perusteella näyttäis kyllä aika PSone grafiikalta. Trailereita en ole nähnyt. Jokuhan sen tietää, jos vaan vaivautuisi kirjoittamaan tänne siitä jotakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
jeps psx käännöksiä..mutta tarkempi resoluutio.

Niinpä! Tarkempi resoluutio ei paljoa pelasta. Nuo nyt saa halvemmalla psx:lle, jotemn Cube versiota ostaa tuskin kukaan.

On kyllä aika syvältä jos näin on. Doh, pitäänee odottaa ja katsoa et miten asian laita on. Ois nyt ees playkkarin RE CV:n tasoa ni vois harkita ostamista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Niinpä! Tarkempi resoluutio ei paljoa pelasta. Nuo nyt saa halvemmalla psx:lle, jotemn Cube versiota ostaa tuskin kukaan.

Paitsi ne kenellä ei oo kun GameCube ja välttämättä haluaa lähes suoran käännöksen

Yritän patistaa Grieveriä RE3-arvion tiimoilta, mutta ainakin Resident Evil 2:sta tulee allekirjoittaneelta arvostelu sopivasti julkaisupäivän aikoihin.

- Esa

RE2:n läpäiseminen jä itseltäni muistaakseni loppuviholliseen, olisi ollut mahtavaa pelata peli läpi parannetulla grafiikalla & hiotulla pelisysteemillä. Harmi juttu.:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
RE2:n läpäiseminen jä itseltäni muistaakseni loppuviholliseen, olisi ollut mahtavaa pelata peli läpi parannetulla grafiikalla & hiotulla pelisysteemillä. Harmi juttu.:(

yhta paska systeemi noissa uusissakin on kuin vanhkoissakin

Eipä noilla RE2/RE3-käännöksillä ole liiemmin paikkaa Cuben pelivalikoimassa. Hyllyn täytteenä ne ajavat keräilijöillä asiansa, mutta itse pelailisin paljon ennemmin halvempia PSOne-versioita. Samoja pelejä kuitenkin. :)

- Esa

Jos RE-peleistä tykkää, niin toki nämä kannattaa ostaa. Itse olisin arvostellut itse pelin, en sen grafiikoita. Pelihän on aivan yhtä hyvä, oli sitten 8 BPP tai 32 BPP, sekä minkälaiset vain tekstuurit. Itse peliin nämä vanhat grafiikat ei vaikuta, vaan pelkästään ulkonäköön, joka on vanhan oloista.

Jos RE3 (jota arvostelija sanoi todella hyväksi peliksi, joka pilattiin sillä, ettei siihen tullut uudistuksi, mikä on minusta järjetöntä. Silloinhan peli on yhtä hyvä! Se olisi vain voinut olla parempi!) olisi saanut 9 pistettä, jos sen grafiikat olisivat nykypäivän tasolla, niin miten se nyt voi saada jotain 6 (en nyt tarkkaan muista)? Peli on pelistä 90%. Minä ohjelmoijana käsitän pelin koodina, enkä grafiikkana. 10% on grafiikkaa. Ei ole mitään väliä onko peli 2d vai 3d, jos se toimii. Se on tärkeää, ei ulkonäkö.

EI VOI OTTAA 3 PISTETTÄ POIS SIITÄ; ETTÄ GRAFIIKAT OVAT VANHOJA! Silloinhan itse peliä, eli sen sisältöä, ei arvosteltu!

Eli ihan sama kokemus tämäkin on, kuin se olisi ollut uusilla hypermegaultralaitteistokiihdytetyilla grafiikoilla ja äärettömän suurella resoluutiolla. Eli jos itse peli kiinnostaa, sen saa toki halvalla PSOnelle, mutta jos ei omista, niin kannattaa mielummin lukea PSOnen RS arvostelu, ja ostaa sen mukaan GC:lle.

Varmaan hyvin sekavaa tekstiä, väsyttää...

Taitaa minuakin alkaa André LaMothe ongelma vaivata, tuonkin olisi voinut sanoa parissa lauseessa, mutta ei.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoshiGuru
Jos RE3 (jota arvostelija sanoi todella hyväksi peliksi, joka pilattiin sillä, ettei siihen tullut uudistuksi, mikä on minusta järjetöntä. Silloinhan peli on yhtä hyvä! Se olisi vain voinut olla parempi!) olisi saanut 9 pistettä, jos sen grafiikat olisivat nykypäivän tasolla, niin miten se nyt voi saada jotain 6 (en nyt tarkkaan muista)? Peli on pelistä 90%. Minä ohjelmoijana käsitän pelin koodina, enkä grafiikkana. 10% on grafiikkaa. Ei ole mitään väliä onko peli 2d vai 3d, jos se toimii. Se on tärkeää, ei ulkonäkö.
Ensimmäisen Resident Evilin uusintaversiossa muuttui itseasiassa moni muukin asia kuin pelkkä grafiikka (75% koko pelistä jos tarkkoja ollaan, ja sen kyllä huomasi).

Ja pisteet eivät _todellakaan_ laskeneet vanhentuneen grafiikan takia, vaan rahastuksen. Kuten viimeisessä lauseessa mainitsen, jätin ysin ylösalaisin moraalisuuden nimissä.

Jos Resident Evil julkaistaisiin vielä GameCube 2:lla, GameCube 3:lla ja GameCube X:llä täysin identtisenä, niin pitäisikö jokaiselle versiolle antaa arvosanaksi 9? Retro on asia erikseen, mutta tämä oli puhdasta rahastusta. Mainitsin myös, että asia olisi toisin, jos esim. RE2 olisi lyöty samaan pakettiin tai hinta olisi puolitettu.

Ehkä noi pitää kumminkin yrittää hommata OMV palstan kautta. Onhan ne kumminkin afterall Resareita. Kumminkin vähän hämää kun muistaakseni vetäisin RE2 playkalla läpi alle viidessä tunnissa joten ei sen arvoksi voi laskee sitä 49egee...

Ylös Bottom