Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4... Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Jahas eiköhän tän pelaaminen ala riittämään.
Kahdeksassa päivässä peli 8 kertaa läpi, pelattu 69 tuntia ja platina taskussa :D
Vuoden peli ainakin toistaiseksi. Nyt vaan odottelemaan sitä vr moodia.
Pakko kysyä että käytkö sä töissä :D Mulla ei vaan energia/aika riitä kuin max3h/päivä. Viikonloppuna ehkä enemmän mut pakko antaa tunnustusta pelaajille jotka tykittää tyyliin 60h pelin läpi viikossa
 
Tämä tuli viimein pelattua läpi pari viikkoa sitten kesälomalla. Oli odotellut muoveissa pöydällä jo julkaisusta asti, heh.

Erittäin onnistunut Remake! Ressa 4 ei ole omia suosikkejani Ressa cataloogissa mutta hyvä peli se on. Tämä tuntui sopivassa määrin originaalilta, pienet lisäykset ja uudet alueet oli tehty hyvin a'la Ressa 1 remake. Jopa alkuperäisen pelin rasittavuudetkin oli liki samanlaisina mukana, heh, kuten paikka paikoin överit vihollislaumat ja äkkikuolemat.

Joka tapauksessa Remakena 5/5 suoritus.

Nyt Capcomilla kun rauta on tulessa niin Code Veronica remakea vaan kehiin!
 
Hankin pelin vasta tänään. Eka kysymys jo syntyi että kuinka pelissä voi vaihtaa vaikeustasoa kesken pelin. Mistä valikosta valinta/vaihtoehdot löytyy ?
 
Hankin pelin vasta tänään. Eka kysymys jo syntyi että kuinka pelissä voi vaihtaa vaikeustasoa kesken pelin. Mistä valikosta valinta/vaihtoehdot löytyy ?
Muistaakseni ei pysty vaihtaa kesken pelin. Pitää aloittaa uusi tallennus.
 
Kyllä se helpompaa vaikeustasoa taitaa ehdottaa jos kuolee tarpeeksi monta kertaa, mutta vaikeampaan päin ei voi nostaa.

edit: googlen mukaan tuo helpompaan vaihtaminenkin toimii vain standard tasolla jolloin se tarjoaa assistedia joten jos on aloittanut hardcorella ja haaste on liikaa niin ei muuta kuin alusta.
 
State Of Playssa Capcom julkisti VR-moodin ja Seperate Ways DLC:n, joka julkaistaan jo 21.09. Mahtavaa
Mahtavaa että tulee mutta oliko Separate Ways pakko myydä separate eikä included in the main game :p

Okei, ilmeisesti sitä ei ollut alkuperäisessä pelissä GameCubella mutta sen jälkeen ollut ilmeisesti kaikissa versioissa, joten ilmeisesti on taas nähty helppo tapa ottaa pienet ekstramassit.
 
Tein erikoisen vedon ja ostin tämän PS5:lle myös. PC:llä pelasin julkaisussa läpi, mutta uskon että pleikkailla on parempi kokemus, kun ei tuo mun PC ole enään oikein nykypäivää. Toki ekaksi pelaan RE2 läpi uusiksi ainakin clairella ja sitten kolmosen :)

Minulle tämä on kyllä vuoden peli, vaikka Dead Space pisti kunnolla kampoihin. Se toki kesken vielä.
 
Nyt tämä alennus myynissä n. 40e hintaan. Minä kaksi päivää aiemmin maksoin täyden hinnan . Pahus sentään....

Et sattumoisin ostanut PC:lle ja Steamista? Sieltä pystyt joko palauttamaan tai pyytämään hyvitystä erotuksesta. Kunhan pelitunteja alle 2.
 
Chapter 4. Small cave shrine Eli olen järveltä ajanut veneellä pieneen luolaan ,jossa on laite jota jota pitää painella tietyssä järjestyksessä ett viereinen lukittu ovi aukeaa.

Järven toisella puolella on kanssa veneellä mentään luolaan ( stone dais ) samalainen kone jota pitää painella oikeassa järjestyksessä
En tajua tuota logikkaa et missä järjestyksessä niitä pitää painaa.

Onko merkitystä kumman luolan koneen lukituksen purkaa ?
 
Chapter 4. Small cave shrine Eli olen järveltä ajanut veneellä pieneen luolaan ,jossa on laite jota jota pitää painella tietyssä järjestyksessä ett viereinen lukittu ovi aukeaa.

Järven toisella puolella on kanssa veneellä mentään luolaan ( stone dais ) samalainen kone jota pitää painella oikeassa järjestyksessä
En tajua tuota logikkaa et missä järjestyksessä niitä pitää painaa.

Onko merkitystä kumman luolan koneen lukituksen purkaa ?
Jos muistan oikein, nii kahteleppas seinille ja kattoon. Siel näkyy merkit oikees järjestyksessä.
 
Separate Ways DLC tuli tänään ulos. Pelattavaa tuossa on abaut kuudeksi tunniksi, joten kympin hintalappu ei todellakaan ole paha. Kyse on siis RE4:n tapahtumista Adan silmin.
 
Separate Ways DLC tuli tänään ulos. Pelattavaa tuossa on abaut kuudeksi tunniksi, joten kympin hintalappu ei todellakaan ole paha. Kyse on siis RE4:n tapahtumista Adan silmin.

Eiköhän tule hankittua tuohon hintaan, pääpelin pelannut nyt kolmesti läpi niin ihan mieluusti ottaa lisää pelattavaa.
 
Erittäin hyvältä kuulostaa tuo DLC ja ei hinnalla pilattu. Itsellä toki pleikalla aloittamatta koko peli, että taidan pelata sen ekaksi ja sitten vasta tarttua DLC:n. Cyberpunk nyt myös peluussa samaa aikaan kaiken lisäksi :D

Aivan liikaa pelattavaa, kuten jokainen pelaaja on varmaan todennut :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom