Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4 uutta tietoa ja kuvia \(^o^)/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 4 uutta tietoa ja kuvia \(^o^)/

Nyt kun Nintzigga älyäisi myydä tätä jossain bundlessa ja sitten heti, eikä ensi jouluna. Vaikkapa RE4 + GC + 1 ohjain + hikinen muistikortti hintaan 129,- , niin varmasti tulisi myyntiä. Minäkin jopa ostaisin! Vaikka sana Nintendo aiheuttaakin ihottumaa, ressat ovat aina iskeneet minuun ja kavereihin. Ressat ovat muutenkin tainneet vedota aika paljon Suomalaiseen pelimakuun (Onhan ne vanhempien osien zombit kuin kopio viikonloppuöisestä vaeltajasta nakkiputkan jonossa, nälkäinen ja käy kiinni pienimmästäkin ärsykkeestä) :D .

Order Status: Shipped :D

Ja nyt ei muuta kuin odottelemaan resiä saapuvaksi :p

-Hunk- sanoi:
Order Status: Shipped :D

Ja nyt ei muuta kuin odottelemaan resiä saapuvaksi :p
Sama täällä, aamulla oli tullut sähköpostiin ilmoitus :D

frozen9999, itse ainakin tilasin videogamesplussasta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt taas harmittaa.
Tuli tilattua DVDSoonista. Halpaahan se oli, mutta ei ensimmäisestä satsista riittänyt meikäläiselle :(
Toivottavasti ei hirveän kauaa tarvi odottaa.

saakos action replaylla toimimaan cheatit noitten import pelien kanssa

ramvolter sanoi:
Luulisi toimivan, kun action replayssä on koodit erikseen usa/eu/jap

Tosin välillä ne koodit ovat sellaisia, että niitä ei ole testattu kunnolla ennen nettiin laittamista. Esimerkiksi F-Zero GX:n PAL version koodit kaatavat pelin satunnaisesti rallin aikana ja aina kun yrittää mennä tarinamoodiin.

sais kyl kolahtaa perjantaina postiin.

Luin juttua että videogamesplussasta olisi tullut nopeimmillaan kolmessa päivässä lähetys.

Mitenkäs nopeasti ihmiset täällä on yleensä saanut tilauksensa tuolta paikasta?

ensimmäinen videogamesplus tilaukseni(Astro Boy)kesti tulla noin 2 viikkoa,tarkemmin noin 8 arkipäivää.Saitilla ilmoitetaan tavaran tulevan yleensä 1-7 arkipäivää.

Itse olen tilannut tuolta videogamesplussasta pari kertaa ja kummatkin tilaukset
tulivat kolmessa päivässä. En sitten tiedä että miten tämän pelin kanssa käy, mutta toivotaan
että peli tulisi viimeistään perjantaiksi.

Itse taidan odottaa PAL julkaisua kun en voi ainakaan toistaiseksi maksaa kortilla, joten onkohan minkään suomessa myytävän (ulkomaalaisen) lehden mukana demoa? :)

onkos kenellekkään tullut peliä tänään? itse pääsen tarkistamaan vasta töistä päästyäni..

Itselleni ei ainakaan tullut. :(
Täytyy vaan odottaa kärsivällisesti maanantaihin.

Itse pääsin lyhyesti tuota pelaamaan eräälle toverilleni, joka valitettavasti lähti samana iltana ulkomaille, Cube ja kyseinen peli mukanaan :(.

Tuo peli jos jokin saa adrenaliinin pumppaamaan. Pelasin peliä vain noin 20 minuuttia, ehkä hieman hämärässä valaistuksessa kaverini hääriessä ympärillä ja silti kämmenet olivat paniikkihiestä märkänä. Pelin viholliset ovat jotain kerrassaan käsittämätöntä. Ressoissa kun on yleensä tottunut siihen, että viholliset tulevat yhdestä suunnasta, laahaten tai juosten, mutta nämä perkeleet tunkevat joka reiästä ja välistä ja piirittävät ja heittelevät kaikilla terävillä esineillä. Kohtasin loppuni moottorisahamiehen käsittelyssä haulikon panosten loputtua. Hienoa, pelottavaa ja mahtavaa. En kyllä malta odottaa omaa peliä...

tänää tuli jo hommatua rgb-piuhakin... nyt ei malta odottaa pelin kolahtamista postiluukkuun. (vai tuleeko se edes suoraan kotiin?) ja sais tulla maanantaina prkl :mad: .

no saapahan sentäs kulutettua aikaa fablen kanssa kun se ikäänkuin "vahingossa" tarttu käteen rgb-piuha hakumatkalla halvan hintansa takia. :rolleyes:

Ylös Bottom