Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4 uutta tietoa ja kuvia \(^o^)/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 4 uutta tietoa ja kuvia \(^o^)/

-Hunk- sanoi:
tänää tuli jo hommatua rgb-piuhakin... nyt ei malta odottaa pelin kolahtamista postiluukkuun. (vai tuleeko se edes suoraan kotiin?) ja sais tulla maanantaina prkl :mad: .

no saapahan sentäs kulutettua aikaa fablen kanssa kun se ikäänkuin "vahingossa" tarttu käteen rgb-piuha hakumatkalla halvan hintansa takia. :rolleyes:
Vahingossahan ne pelit tulee aina ostettua. ;)
Niin, itselleni ainakin ovat pelit tulleet kotiin muun postin mukana.

Ei mulla ainakaan hirveesti zägää ole näissä pelihankinnoissa ollut viime aikoina. Tilasin re4:n play-asiasta koska on noioa alekuponkeja ja kaveri saa affiliate listalle rahaa ja mulla on pelkästään ollut hyviä kokemuksia paikasta. No tänään tuli spostia että on ollut hiukan ongelmia ja pelejä ei ole tarpeeks kaikille. Ei auta kuin odottaa ja varoa spoilereita.

nyt kyl vähän arveluttaa että minkä version freeloader tossa Action replayssä on. :confused:

Manuaalissa ei lue mitään sen versio numeroon viittaavaa.

Mun säkällä se o joku kivikautinen freelaoder missä ei toimi mikään...

-Hunk- sanoi:
nyt kyl vähän arveluttaa että minkä version freeloader tossa Action replayssä on. :confused:

Manuaalissa ei lue mitään sen versio numeroon viittaavaa.

Mun säkällä se o joku kivikautinen freelaoder missä ei toimi mikään...

Jos sinulla on actionreplay/freeloader, niin ei mitään hätää.
Nimittäin sillä toimii kaikki import pelit takuuvarmasti. Jos ei satu heti toimimaan, niin voit hakea siihen päivityskoodin, jolla freeloader muuttuu uusimmaksi versioksi.
Juuri tämän vuoksi on AR/freeloader yhdistelmä on paras ja luotettavin.
Itselläni on myös se.

Sorsa jermu sanoi:
Jos sinulla on actionreplay/freeloader, niin ei mitään hätää.
Nimittäin sillä toimii kaikki import pelit takuuvarmasti. Jos ei satu heti toimimaan, niin voit hakea siihen päivityskoodin, jolla freeloader muuttuu uusimmaksi versioksi.
Juuri tämän vuoksi on AR/freeloader yhdistelmä on paras ja luotettavin.
Itselläni on myös se.

Mistäs tälläisen päivityskoodin löytää..?

-Hunk- sanoi:
Mistäs tälläisen päivityskoodin löytää..?

Taitaa löytää www.codejunkies.com:ista, mutta ellei, niin minä kyllä ilmoitan tänne sen.
Tunnen tyyppejä gamefaqsistä, jotka tietävät sen, jos sitä ylipäänsä tarvitsee.
Ei ole vielä saapunut minulle tuo RE4, joten en tiedä pitääkö päivittää sitä freeloaderia.

Ja vielä tuosta RE4:sta... Olen kuullut huhuja siitä, että PAL versio tuoltaisiin sensuroimaan
liiallisesta raakuudesta pois, joten olen iloinen, että tilasin tuon jenkkiversion. =)

Sorsa jermu sanoi:
Ja vielä tuosta RE4:sta... Olen kuullut huhuja siitä, että PAL versio tuoltaisiin sensuroimaan
liiallisesta raakuudesta pois, joten olen iloinen, että tilasin tuon jenkkiversion. =)

Jos tuo pitää paikkansa, niin jenkkiversio lähtee tännekkin, Freeloader kumminkin löytyy. Gorea kiitos.

Kylläpäs se toimitus nyt on takkuista. :(
Eivät ne muut tilaukset näin kauan kestäneet tulla. Tosin videogamesplussassa lukee, että
paketin tuleminen kestää 3-7 päivää, joten jospa se sitten huomenna tulisi.

Resident Evil 4:nen tuli. Prkleen upean näköinen peli ja muutenkin todellista rautaa. Näyttää tosin siltä että peli on suhteellisen lyhyt, koska kahden tunnin pelaamisella Chapter 1* on jo pelattu läpi (tosin pelattu, ei käytetty demojen katselemiseen a'la MGS2 ja 3).

* Pelissä on viisi chapteria...

AAAaargh! Toivottavasti minunkin tulee tänään. En ole vielä kerennyt kotiin...
Pakko saada se äkkiä!!!

Hei minkä version freeloader sinulla on? 1.06b?

Olen kuullut, että siinä on pelkästään widescreen mode.. Onko totta?

Kyllä, pelissä on pelkkä Widescreen tila joka näyttää perusTV:llä hieman koomiselta. Lisäksi pelissä ei ole tekstityksiä muissa kuin radiokeskusteluissa (onneksi puheesta saa helposti selvää).

En kyllä käsitä miksi minulle tulee ulkomaan peliposti yleensä päivä tai kaksi aikaisemmin kuin Tampereen tai Helsingin alueella oleville. Ehkä paikallinen tullit ovat vaan niin paljon enemmän tukossa verrattuna Hämeenlinnan vastaavaan. :)

Teppo_Holmqvist sanoi:
Resident Evil 4:nen tuli. Prkleen upean näköinen peli ja muutenkin todellista rautaa. Näyttää tosin siltä että peli on suhteellisen lyhyt, koska kahden tunnin pelaamisella Chapter 1* on jo pelattu läpi (tosin pelattu, ei käytetty demojen katselemiseen a'la MGS2 ja 3).

* Pelissä on viisi chapteria...

Lyhyt? Ainakin tuolla IGN:n arvostelussa ne lupaili yli 20 tunnin edestä pelailtavaa...

Ylös Bottom