Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
noniin tulihan se peli sieltä vihdoin
neljältä laitoin pelin sisään koneeseen ja äsken lopettelin pelaamisen
pääsin siihen kohtaan asti missä alkoi tulvia niitä re2:sta tuttuja lickereitä
Kokeilin ottaa Shevalta pistoolin pois ja snipun antamista MP5:sen kanssa, ja se toimii todella hyvin! Nyt Sheva ei kuluttele ammuksia joita tarvitsen ja on tehokas samalla. Kannattaa kokeilla jos häiritsee Shevan ammusten kuluttelu.
Kiitos vinkistä! Täytyy varmaan testailla seuraavalla kerralla kun pelin käynnistän. Tuo on ollut yksi niistä asioista, joka on tähän mennessä pelissä häirinnyt. Aika reippaalla kädellä neitonen on nimittäin kuteja käyttänyt, vaikka cover tilaa olen pitänyt suurimmaksi osaksi päällä.
Kiitos vinkistä! Täytyy varmaan testailla seuraavalla kerralla kun pelin käynnistän. Tuo on ollut yksi niistä asioista, joka on tähän mennessä pelissä häirinnyt. Aika reippaalla kädellä neitonen on nimittäin kuteja käyttänyt, vaikka cover tilaa olen pitänyt suurimmaksi osaksi päällä.
eikä tullut edes niitä wanhan ajan zombeja vastaan vaikka jossain niin väitettiinkin että tässä sellaisiakin olisi
Voehan vitsi, pitikin kattoa tuo spoileri. No, arvattavissahan tuo olikin..
Itellä on tuollainen varustus ollut päällä niin kauan kuin kyseiset aseet ovat löytyneet. Eli itellä pistooli sekä haulikko ja Shevalla konekivääri ja kivääri. Nyt antanut Shevalle myös sen sähköpaimenen mitä se käyttää melko hyvällä tehokkuudella eikä noihin muihin aseisiin koske pahemmin ollessaan Cover tilassa.
Pitäisikin nyt palata pelin pariin ja saatta ensimmäinen peluukerta päätlökseen, 6-1 kenttä kun seuraavana on vuorossa. Millään hirveeäällä höögillä ei ole tullut pelattua, mutta esim BSAA emblemeitä ei ole tullut lödettyä kuin 3 joten seuraavalla kerralla pitääkin panostaa niiden löytämiseen ja voisi koittaa saada myös gatlinin ja kolmepiippuisen haulikon.
Täytyy varmaan seuraavalla kerralla hankkia tytölle kyytipojaksi vielä tuo sähköpaimenkin.
Itse kun ostin Shevalle sähköpampun nii se oli sitten niin järkevä kaveri ettei käyttänyt muita aseitaan ku tuota pamppua... Rupes sitte tympäsemään ja otin pois inventorystä sen.
äsken meni läpi ja aikaa kului vain 10 tuntia
eikä tullut edes niitä wanhan ajan zombeja vastaan vaikka jossain niin väitettiinkin että tässä sellaisiakin olisi