Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Oli kyllä hyvä peli ja tulee varmasti pelattua monta kertaa läpi.

Pieni vihje niille kenellä tuntuu panokset olevan aina lopussa. Koita säännöstellä ampumista niin, että kentän lopussa aseet ovat tyhjät tai erittäin lähellä tyhjää. Tämän jälkeen tuunaus ikkunassa osta aseeseen isompi lipas. Siinä saa kaupan päälle täydet panokset joten täyteen aseeseen on suht turhaa ostaa isompaa lipasta.

tänäänkään ei postimies tuonut ressaa... ja tuskin huomennakaan jos tuo lakkokin on tuloillaan >___> play.comista siis tilattu..

mutta oli jotain asiaakin :D eli onko nuo kontrollit muuttuneet yhtään demosta? lähinnä tarkoitan tuota että kun painaa L3:a sprintatakseen niin tarviiko sitä nappia pitää pohjassa vai toimiiko togglella? .. homma hoituu tietty X:lläkin, mutta silloin se kääntyminen vaihtuu vammaisasti toiseen tattiin..

L3:lla voi sprintata? :o

tänäänkään ei postimies tuonut ressaa... ja tuskin huomennakaan jos tuo lakkokin on tuloillaan >___> play.comista siis tilattu..

mutta oli jotain asiaakin :D eli onko nuo kontrollit muuttuneet yhtään demosta? lähinnä tarkoitan tuota että kun painaa L3:a sprintatakseen niin tarviiko sitä nappia pitää pohjassa vai toimiiko togglella? .. homma hoituu tietty X:lläkin, mutta silloin se kääntyminen vaihtuu vammaisasti toiseen tattiin..

Off-topic, mutta jos joku lakko tulisi niin ei se sinun paketin tuloon vaikuttaisi mitenkään ;)

Olipahan taas seikkailut chaptereista 3.1 -> 5.1. Siinä alkoi jo muinainen Tomb Raider jäämään toiseksi. Pelintekijöitä täytyy kehua hyvästä paketista, joka ajoittain painostavasta tunnelmasta huolimatta onnistuu pitämään turhautumisen kaukana näistä maisemista.

Antoi ensimmäisen palkinnonkin tuonne Homen puolelle, ornamenttikoriste Chrissistä. Siellä se nyt komistaa sohvan reunalla.

Olipahan taas seikkailut chaptereista 3.1 -> 5.1. Siinä alkoi jo muinainen Tomb Raider jäämään toiseksi. Pelintekijöitä täytyy kehua hyvästä paketista, joka ajoittain painostavasta tunnelmasta huolimatta onnistuu pitämään turhautumisen kaukana näistä maisemista.

Antoi ensimmäisen palkinnonkin tuonne Homen puolelle, ornamenttikoriste Chrissistä. Siellä se nyt komistaa sohvan reunalla.

Itse en vielä ihan noin pitkällä ole, mutta hyvin lähellä kuitenkin. Meikäläisellekin tuli tuossa illalla hyvin Tomb Raider/Indymäiset- fiilikset tätä pelatessa. Sen verran hienoja maisemia ovat tekijät saaneet loihdittua ruudulle. Tunnelmakin on suorastaan käsinkosketeltava. Olen joutunut itseasiassa säästelemään peliä, jotta nautinto ei loppuisi liian aikaisin:). Turhautumisenkin hetket ovat normaalilla olleet hyvin vähissä. Vaikeammilla tasoilla niitä taas luultavasti tulee sitten ihan riittämiin.

Tuosta aikaisemmin mainitusta sähköpaimenesta sen verran, että itse en ainakaan saanut sitä futamaan kovinkaan hyvin Shevan kanssa yhteen. Ei nimittäin meinaa neitonen tehdä oikein mitään, kun hänellä on se kädessänsä. Joutuu hoitelemaan vihut yksin. Koitin sitä sitten itse ja onhan sillä ihan mukava aina välistä kouluttaa vihuja:). Ei mennyt niin sanotusti rahat hukaaan.

Laitetaan myös Kiitäjälle kiitokset hyvästä upgreidaus- vinkistä. En ollut tietoinen tuosta, että uuden lippaan ostaessa sen saa myös täyteen panoksia. Tuosta on varmasti hyötyä.

Laitetaan myös Kiitäjälle kiitokset hyvästä upgreidaus- vinkistä. En ollut tietoinen tuosta, että uuden lippaan ostaessa sen saa myös täyteen panoksia. Tuosta on varmasti hyötyä.

Ite tuosta mainitsin viime sivulla, mutta sillä erotuksella, että itse päivitin omaa asetta sitä mukaa, kun rahaa oli, mutta Shevan aseita päivitin silloin, kun hänellä oli padit lopussa niin sai niitä ilmaisia kuteja.

Nyt menossa toinen peli kierros ja juuri tuli 3-2 läpäistyä. Tällä kertaa ei ole ammuksista mitään haittaa, kun molemmilla on S&W loputtomilla kudeilla käytössä :D Hitaasti vaan keryy tuota rahaa, että sais päivitettyä noi aseet ja ostettua puuttuvat.

Onkohan kellään tietoa tuohon erääseen Trophyyn liittyen, että pitääkö kaikki aseet olla tuolla inventariossa jotta saa sen trophyn vai käykö se, että on aseen joskus omistanut?

Nyt pääsin viimein itsekkin läpi kyseisen tekeleen. Itse tykkäsin erittäin paljon, vaikka kieltämättä 4:sta kovasti muistuttikin. Tosin, mitäpä sitä hyvää liikoja muuttelemaan.
Harmi tosiaan ettei vanhoja kunnon T-virus zompeja nähty, mutta lickereiden kohtaaminen toi mieleen vanhan kunnon re2:sen. Tulipa muuten välillä aivan helvetisti kerralla noita lickereitä, meinas mennä kalsarit vaihtoon muutamaan otteeseen

Itse en vielä ihan noin pitkällä ole, mutta hyvin lähellä kuitenkin. Meikäläisellekin tuli tuossa illalla hyvin Tomb Raider/Indymäiset- fiilikset tätä pelatessa. Sen verran hienoja maisemia ovat tekijät saaneet loihdittua ruudulle. Tunnelmakin on suorastaan käsinkosketeltava. Olen joutunut itseasiassa säästelemään peliä, jotta nautinto ei loppuisi liian aikaisin:). Turhautumisenkin hetket ovat normaalilla olleet hyvin vähissä. Vaikeammilla tasoilla niitä taas luultavasti tulee sitten ihan riittämiin.

Tuosta aikaisemmin mainitusta sähköpaimenesta sen verran, että itse en ainakaan saanut sitä futamaan kovinkaan hyvin Shevan kanssa yhteen. Ei nimittäin meinaa neitonen tehdä oikein mitään, kun hänellä on se kädessänsä. Joutuu hoitelemaan vihut yksin. Koitin sitä sitten itse ja onhan sillä ihan mukava aina välistä kouluttaa vihuja:). Ei mennyt niin sanotusti rahat hukaaan.

Mites Sheva ja ammukset muutes? Toimiiko se rynnäri ja sniper combo?

Itse olen varmaankin hieman pidemmällä, täytyy sanoa että nyt loppua kohden on alkanut tulla vaikeita kohtiakin.

Ite tykkäsin pitää shevalla pistoolia mikä oli tuunattu täysille. Siihen annoin sitten aina 50patia mukaan per kenttä. Kaikki rehutkin annoin shevan kannettavaksi joten pääsin itse raivaamaan tietä. Sitten jos välillä tuli pahasti turpaan niin kone tuli parantelemaan.

Mites muuten porukka on pärjäilly siinä mercenariesissa ? Itellä on ainakin viellä suht hakusessa se tuntuma. Aikoikaan tuli RE4 vedettyä suht hyviä pisteitä, mutta tässä ei ole viellä menny edes 100k rikki.

Mites Sheva ja ammukset muutes? Toimiiko se rynnäri ja sniper combo?

Itse olen varmaankin hieman pidemmällä, täytyy sanoa että nyt loppua kohden on alkanut tulla vaikeita kohtiakin.

Tähän mennessä toi rynnäri + sniper combo on toiminut yllättävän hyvin. Ainakaan kesken nuo kudit eivät ole missään vaiheessa loppuneet. Tuhlailukaan ei ole samaa luokkaa kun pislalla räiskiessä. Aika tarkasti tuo Sheva käyttää tuota snipuakin, joten siinäkään mielessä ei ole valittamista. Välillä tulee pyydettyä tuota tarkkuuskivääriä Shevalta lainaan, kun tekee mieli itse ampua vihuja pidemmän matkan päästä. Ei viitti turhaan kahta kivääriä kannella mukana.

Oletteko muuten kokeneet tuon kranaatinheittimen hyödylliseksi kapistukseksi? Sen tuossa jonkun aikaa sitten sain haltuuni ja kerran olen vasta käyttänyt.

Itselle tuli peli vasta tänään, play:stä tilattu.

Reilu 3 tuntia tuli naputeltua, fiilikset ok.
Grafiikka on hienoa,tunnelmasta plussaa, mutta eniten kuitenkin rassaa toi muija.
Koko ajan tollanen lapsenvahti meininki,aina edessä/väärässä paikassa. Itse olen aina inhonnut jos vähänkään joutuu suojeleen. Tietenkin tuokin asia muuttuu,kun pääsee netissä kokeileen??

Ohjaus alkoi myös sujua ihan sulavasti,vaikka pienillä muutoksilla kontrolli olisi täys 10.

Mutta näillä fiiliksillä jatketaan huomenna.

Itselle tuli peli vasta tänään, play:stä tilattu.

Reilu 3 tuntia tuli naputeltua, fiilikset ok.
Grafiikka on hienoa,tunnelmasta plussaa, mutta eniten kuitenkin rassaa toi muija.
Koko ajan tollanen lapsenvahti meininki,aina edessä/väärässä paikassa. Itse olen aina inhonnut jos vähänkään joutuu suojeleen. Tietenkin tuokin asia muuttuu,kun pääsee netissä kokeileen??

Ohjaus alkoi myös sujua ihan sulavasti,vaikka pienillä muutoksilla kontrolli olisi täys 10.

Mutta näillä fiiliksillä jatketaan huomenna.

Kannattaa pitää se siinä "Cover" moodissa ja käyttää sitä ympyrä-nappia ahkerasti jos Sheva jää jälkeen GPS kartan perusteella (R2 nappula). Ainakin minulle toimi aika hyvin, Sheva seuraa kuin hai laivaa ja avustaa minua kun parannan tautisia ihmisiä luoti kerrallaan.

Ja kiva kuulla että se asettelu toimii sinulle Maagiset. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin, on 2 kertaa vedetty nyt läpi. Normalilla ja Veteranilla. Nyt kolmas kerta menossa, taas veteranilla, ja reilu puolenvälin oon ja kaikki emblemit tarkoituksena kerätä. Mitähän uutta tossa Professional vaikeusasteessa on, jostain kuulin että tulisi kuolema yhdestä iskusta :confused:

Oletteko muuten kokeneet tuon kranaatinheittimen hyödylliseksi kapistukseksi? Sen tuossa jonkun aikaa sitten sain haltuuni ja kerran olen vasta käyttänyt.

Chapterissa 5.3 ilmeisesti mennään ja käyttänyt kranaatinheitintä (flopflop-ase) ainoastaan yhden bossin kaatamiseen. Kannattaa kokeilla myös miinoja, pehmittävät mukavasti samaiset pomottajat niittokuntoon.

Pexx sanoi:
Koko ajan tollanen lapsenvahti meininki,aina edessä/väärässä paikassa.

Käytä sitä O+nuoli ylös (attack) ja O+nuoli alas (cover) toimintoa tilanteen mukaan, eikä tarvitse olla juurikaan lapsenlikkana.

Shevalle menee kaikki lääkekasvit ja pistoolin patit. Coverina osaa parantaa tiukassakin paikassa nopeasti ja tehdä lääkemiksit sekunnissa. Joskus tosin äksyilee vastaan, mutta muuten ihan pätevä taistelupari :)

Nyt vielä tuosta aseiden keräily trophystä. Eli mitkä kaikki aseet sisältyvät juttuun mukaan? Onko ne kaikki missä käytetään ammuksia vai Aivan kaikki kranaateista sähköpaimeniin ja kananmuniin? :D

Onko kenelläkään mitään tietoa, että koska se versus mode on tulossa, vai olenko niin ääliö etten vain löydä sitä?

Ylös Bottom