Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Yhteenvedoissa yleensä sanotaan, että vaikka versio X on huonompi kuin muut niin osta se silti jos omistat vain konsolin Y.

En nyt täysin ymmärrä mitä ajat takaa? Pointtinani oli, että ainakin DMC4 on molemmilla konsoleilla grafiikoiltaan/pelattavuudeltaan käytännössä identtinen (ainoastaan pakollinen installointi on PS3:n "murheena"). Melko turhaa vetää Falloutia tähän vaikka loppukaneetin sanakäänteet etäisesti toisiaan muistuttavatkin. Koko DMC4 vertailun voi lukea täältä niin ei pitäisi jäädä epäselvää verrattuna juurikin esim FO3:een.

http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-vs-ps3-face-off-round-nine-article?page=2

Mutta ensi viikollahan (vai peräti tällä, ei voi muistaa) tuo selviää kun myös PS3 demo saapuu.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Oikeasti, ketä on sarjan tarina koskaan kiinnostanut? Tunnelma on ollut jees, mutta kun tarina on ollut sanalla sanoen huono.

No minua.:)

Itse asiassa tarina on erittäin hyvä.Kysehän on bioaseiden kehittelystä ja pieleen menneistä kokeista,jossa on osapuolia jotka juonittelevat omaksi hyväkseen että toisiaan vastaan.Pelien tarinaa ei vain selitetä liikaa peleissä.Se pitää itse osa osalta muuttaa kokonaisuudeksi ressa sivujen että peleistä löytyvien file kansioitten avulla.

Tarina on kuin MGS peleistä.Sitä ei vain tuputeta pelaajalle pelissä suoraan naamaan.Mutta kaikki ei voi tykätä kaikesta.Itse olen seurannut pelisarjan tarinaa jo ammoisista ajoista,eli ensimmäisestä pelistä asti,kun ilmesty PS1.lle ensimmäistä kertaa.Resident evil peleissä ei todellakaan ole kyse pelkästään kauhusta tai zombien ampumisesta.Vaan paljon isommasta kokonaisuudesta.

Kauhusta olen kyllä samaa mieltä.Sitä ei oikein enää ole uusissa ressoissa.Mutta silti ne on ressoja. Ja pelisarjan kuin pelisarjan on kehityttävä ajan mittaan.

Tässä hyvä ressa sivu,jos tarina ei vielä ole ihan selvillä kaikille,Ja jos joku ei vielä ole tutustunut tähän.
http://www.geocities.com/resuomeksi/

Täältä löytää weskerin raportit ja muut tarinan kannalta tärkeät raportit sun muut tiedot mitä ressa fani tarvii.:)

Tätä mieltä minä olen.Onko kukaan samaa mieltä?Vai olenko ainut ketä tarina OIKEASTI kiinnostaa:confused:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

^ Tarina kiinnosti, mutta nyt viimeisimpien osien myötä tuntuu koko homma menevän pahasti plörinäksi. Lisäksi saman asian kanssa on junnattu jo aivan liian monen osan kanssa, joten pääpiirteet tuppaa olemaan aika ennalta-arvattavissa...

Mutta ei siinä. Tykkään edelleen peleistä. Enhän mä muuten aikaani tuolla sivuston foorumilla kuluttaisi. ;)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Omasta mielestäni RE kaanonia (jos näin voidaan sanoa) on revitty liikaa joka suuntaan. Perusidea ja tarina ovat lähtökohtaisesti hienoja ja hyviä, mutta homma on mennyt läkiksi. Juonta on revitty pelistä (plus leffat sarjikset, animaatiot ym.) riippuen, mitä epämääräisempiin suuntiin. Tuntuu, että välillä on vain tehty zombie ym. örkkien tappoon keskittyvä peli ja sitten jälkeen päin on mietitty, että mitenkäs tämä nyt saatais parilla "huomaamattomalla" aasinsilalla kiinnitettyä noihin alkuperäisiin RE-peleihin.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

En kyllä tajua mitä porukat valittelee niin paljon ohjattavuudesta. Mä muistaisin että samanlainen olisi kuin re4? En jaksanut demoa paljoa mättää mutta varma ostos se silti itselle on.

Myös ehkä se muija kävi vähän ärsyttämään ja tehty siinä mielessä vaikeammaksi että nythän joudut vaihtamaan aseet lennosta kun porukka hyökkää jo päälle..

Olen tykännyt ekoista ressoista ja myös re4 joten en näe mitään syytä miksi tästä en diggaisi. No okei onhan se aika nykypäivää että voisi liikkua ja ampua samaan aikaan mutta näillä mennään.

Co-op myös mukava uudistus, tossa nyt en sitä jaksanut kokeilla ja valitettavasti peli kavereita ei pahemmin ole.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]


Hyvä tietää.:)

Onhan sitä tarinaa hieman revitty joka suuntaan,mutta ressa elokuvat ja oheis materiaalit eivät niinkään liity pääpeleihin pahemmin.Elokuvista olisi voitu tehdä paljon parempia,kuten se ressa: Degeneration.

Pääpelejähän on ressat: 0,1,2,3,veronica,4 ja 5

Resident evil: Outbreakissa tavallaan kerrotaan taas monien muiden kaupungissa olevien tarina.Eli mitä silloin tapahtui,kun tappava virus riehui cityssä.Itse peli ei kyllä ole mikään huipentuma,mutta meni pieninä paloina jonkun aikaa.Elokuvat taas ovat tehty enimmäksen vain massoja viihdyttämään,kuin faneja.Kolmannessa elokuvassa oli jo jotain yritystä,mutta aika laimeaksi sekin jäi tuttujen hahmojen osalta.Viihdytti kuitenkin.

Olen aika varma että ressa ykkösen tehdessä capcom ei niinkään osannut vielä arvella että se möisi niin paljon.Joten luulen että jatko osaa oltiin suunniteltu,mutta erittäin harkiten,jos vain ykkönen myy tarpeeksi.Tämä vitonen tuo hieman kysymyksiin vastauksia,mitä tulee las plagasiin ja umbrellaan.Muutenkin vitonen luottaa enemmän alkuperäisen pelin kerrontaan,kuin muuttaa sitä ihan kokonaan.Eli hieman palataan sinne mistä todella kaikki alkoi.

Afrikka+umbrellan tukikohta+las plagas+wesker+tricell yhtiö+vasta ryhmä=vastauksia 13.3 2009:)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Demon väitetään olevan Japanin Storessa jo imuroitavissa. Kokoa 942 Mb. Jos se tulisi tänään myös tänne. Näkyy olevan mainos myös jenkkien virallisella pleikkasivulla ja maininnalla, 02.02.09..

Lähde: http://blog.us.playstation.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Mä en löydä, auttagee!! :(
Japanin Storessa on etusivulla isohko Biohazard 5-banneri, josta klikkamalla pääsee latailemaan.
Hong Kongin Storelta ei Biohazard 5-pelin demoa vielä jostain syystä löydykään.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Jee...:D
Paitsi pelin ohjaus on ihan jostain syvyyksistä..:mad:

EDIT: Okei...ei se nyt niin luokaton ollu kun vaihto D-kontrolliasetukset päälle...
Mutta on se silti pirun kankeeta...Chris kulkee kun kiskoilla...

No pelattua se peli silti tulee ei siinä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Aika huonon kuvan anto demo

Kontrollit huonot (juoksun pitäisi olla analogi tikusta) ja muutenkin kömpelö ohjaus ja ampuessa ei voi ampua
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Kontrollit huonot (juoksun pitäisi olla analogi tikusta) ja muutenkin kömpelö ohjaus ja ampuessa ei voi ampua
Ampuessa voi kyllä ampua, muttei kävellä. ;) Ja juostakseen pitää painaa ristinappia samalla kun vasenta tikkua kääntää menosuuntaan. Mutta toden totta, kontrollit ovat edelleen jostain vuodelta -95, eli todella kömpelöä, kankeaa ja rajoittunutta. Esineiden reaaliaikainen käyttökin tuotti vaikeuksia, koska käyttöliittymä ei ollut kauhean intuitiivinen. Kokonaisuutena en siis hirveästi lämmennyt, vaikka ulkoiset puitteet olivatkin aika kivat. Pitää tuota demoa vielä pari kertaa pelata lisää ja miettiä sitten, päätyykö lopullinen tuote joskus ostoskoriin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Kyllä ohjaus ja kamera on aivan sieltä jostain. Putos kyllä hankintalistalta.
 
Ylös Bottom