Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Itselleni tulee seuraavan viikon alussa tuo, mutta tilasin jenkkiversion keräilijäpaketista, tuo EU-keräilijäversio on aivan kökköä ja hinta suht sama. Onko muita jenkkiversion tilanneita? :D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

mitteehän pelin päivitys toi tullessaan?itse en ole ainakaan huomannut mitään kummallista päivtyksen jälkeen:)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Taas menty chaptereita eteenpäin, mukava huomata, että noihin bosseihin melkeinpä jokaiseen kehitetty jokin muukin nujerruskeino kuin perinteinen räiski kunnes kupsahtaa. :cool:

Takaumasta miete:
Takauma video tuli jo nähtyä, omasta mielestä olisi ollut upea alku pelille jos se takauma paikka olisi ollut ensimmäinen vaikkakin lyhyt Chapter Jill parina (jälleen Co-op mahdollista :) joka olisi päättynyt tähän takaumaan) sitten sen jälkeen, peli olisi alkanut juuri tällä Chris ajamassa aavikolla jne. Sitten myöhemmin takauma olisi tullut lyhyempinä pätkinä, kunhan tälläinen tuli mieleen :D
"
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

eipä tullut amazonista tilattu peli perille vielä tänään :(
ens viikolla sitten....
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

On tullu nyt pelailtua muutama tunti, tunnustelevaa peliä. Heti läpipääsyn jälkeen lyödään sit vaikeustaso tappiin ja kokeillaan, miten ukon käy.. Todella hyvältä tuntuu ja näyttää kyllä. Mikäli aikaisemmat tullut pelattua niin must hankinta! :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Itse kävin ostaa pelin enne töitä, odottelu oli pitkä ja vielä vaan pitemmäksi koko ajan muuttu kun emäntä kyttää töllöstä kauniita ja rohkeita. Noh kohta on pakko se häätä pois jotta pääse vihdoin testailee!
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Aloittelin tossa päivällä, ja yhdellä istumalla pelasin vikaan chapteriin :D

Nyt kyllä pidän taukoa, että jäisi huomisellekin jotain. Mutta täytyy sanoa että jumalanvita on mahtava peli :) Co-Oppina pelailen, en kyllä tiedä miten toi yksin jaksaisi kiinnostaa, mutta näillä kokemuksilla olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Mietteitä pelistä spoilereineen:

Perhana että oli hienoa loppua kohden kun lickerit tekivät paluun! Juoni on tähän asti ainakin ollu aivan liian ennalta-arvattava, mutta minkäs teet. Jos joku ei tajunnut mysteerinaisen olevan Jill, niin.. No jaa. Pituudesta en oikein vielä osaa sanoa, jos nyt vika chapteri jotenkin yllättää pituudellaan niin poiketaan, mutta muuten ihan perus RE pituus. Mitä nyt vähän innostui liikaa pelistä, että meinasi mennä ihan kerralla läpi :D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Jepjep. Sama juttu kuin ylläolevalla: yhteen putkeen tuli pelattua peli 5-3 chapteriin asti (olen luvun loppubossissa). Tosipelaajien tyyliin aloitin heti myös veteran-vaikeustasolla. Täytyy lyhyesti todeta, että enemmän minä tästä RE5:sta pidän kuin RE4:sta. Chris on meikäläiselle mieluisampi hahmo kuin Leon ja tarina tuntuu muutenkin paljon mielenkiintoisemmalta (vaikkei siinä toistaiseksi kamalia yllätyksiä ole ollutkaan, kiitos spoilaavien trailerivideoiden...).

Ja vaikka alkuun noita kontrolleja kauhistelin demossa, niin melko nopeasti ne oppi hallitsemaan kokoversiossa. Ei siis kannata pitää niitä tekosyynä jättää peli ostamatta. ;)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Chris on meikäläiselle mieluisampi hahmo kuin Leon ja tarina tuntuu muutenkin paljon mielenkiintoisemmalta (vaikkei siinä toistaiseksi kamalia yllätyksiä ole ollutkaan, kiitos spoilaavien trailerivideoiden...)
Jep, täytyy myöntää vaikka juoni on ennalta-arvattava, niin on kyllä niin paljon perinteisempi RE juoni kuin nelosessa. Vaikka nelosesta järkyttyneenä meinasin boikotoida tulevia ressoja, niin kyllähän tämä iski kuin tuhat volttia :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Aloitin pelin normaali tasolla, millä tavalla peli vaikeutuu veteran tasolla?
Trophy kysymys:
Masters of Removing...Offline vai Online?
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mitä tässä nyt pari tuntia pelailin niin täytyy sanoa että on kyllä kaikin puolin mahtava peli, eikä ohjauksessa mun mielestä ole mitään vikaa! Mitä hieman demossa kauhistelin, mutta nyt peli sujuu ilman mitään ohjausvaikeuksia. Näin hienolla grafiikalla ja mukaansatempaavalla tarinalla varustetulla pelillä unohtaa hyvin nopeesti niinkin pienet asiat, kuten että nyt ukkeli ei jaksa kävellä samalla kun ampuu. Mun mielestä peli vaan noudattaa niitä vanhoja Resident Evil kaavoja jotka ovat tässäkin pelissä hyvin esillä, eikä edes yritä olla jotain muuta. Ehdottomasti kaikille Residentti faneille pakko-ostos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Hei auttakaahan n00bia ongelman kanssa. Pelisarja on tuttu leffojen kautta, mutta tämä RE 5 on ensimmäinen omistamani ja pelaamani sarjan peli ja heti ekassa kentässä tuli ongelmia :eek: Mitenkäs sen teloittajan saa siinä listittyä, kun sitä porukkaa alkaa lappaa? Se kun onnistuu aina lopulta huitaisemaan meidät hengiltä...
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mitenkäs sen teloittajan saa siinä listittyä, kun sitä porukkaa alkaa lappaa? Se kun onnistuu aina lopulta huitaisemaan meidät hengiltä...
Spoileria teurastajaan:
Ei tuota ole pakko edes tappaa. Sinnitelkää toverinne kanssa kunnes Kirk heittää paukkua porttiin. Toki teurastaja on mahdollista tappaa(näin ainakin demossa) mutta ruutia se imee kuin pieni sieni. Helpompi vain sinnitellä ja odottaa tulitukea. Toinen vinkki: Rakennus josta aloitatte, tämän katolle pääsee ulkona olevista tikkaista, tänne teurastaja ei pääse.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Peli on aivan loistava. Shevan teköälykin tuntuu jotenkin paremalta nyt.

Mutta yksi asia pitäsi sanoa hänelle...
http://fc59.deviantart.com/fs41/f/2009/023/7/2/RE5_co_op_pow_by_TheAssassinsCreed.jpg

Jep,niinhän se on.Aikas paljonkin!:)

Itse olen pelannut pelin yksinpelinä jo normaalilla ja veteraanilla läpi,loppumattomien magnumin paukkujen kera ja vielä jaksaa aina vaan lisää.Aikaa(pelikellon mukaan) mulla meni normaalilla 13h 42min 8s ja veteraanilla 4h 55min 52s.Aika iso ero! veteran yhdellä istumalla läpi! oikeasti aloitin 23:30 ja lopetin 7:55 aamulla. Painelin näytöksiä pois veteraanilla,joten sekin on syynä nopeuteen.Niitä näytöksiä kun oli yhteensä jotain 80min pelissä.

Heh,kun laitoin shevalle kans magnumin loppumattomilla paukuilla,niin se oli kuin lännen nopein! Ampu kaikki,ei jättäny mulle paljoa.Joten aika hyvää on tekoäly pelissä.Joten vaikeimmalla kannattaa laittaa shevallekin magnumi loppumattomilla paukuilla.Ei vaikuta mitenkään pelin arvosanoihin,kun niitä ei enää ole.Kunhan pelaa pelin läpi ja katsahtaa mitä tuli? Extrat saa ostettua bonus features osastolta pelistä.

Se oli kyllä aika hassua että se making of,tosiaan oli DVD?

Ja nyt vain professional vaikeus asteella mättämään!:p vieläkin tehokkaammalla magnumilla!(edellisen teho,3100 ja uuden 5000!)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Eli, jos läpäisen pelin esim. easylla, niin saanko pitää kaikki saamani tavarat ja bonukset vaikeimmilla vaikeusasteilla? Jos on näin, niin se on todella mahtava juttu. :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Minulle peli tulee varmaan ensi viikolla kun tilasin sen muualta, mutta ois muutama kyssäri trophyjen suhteen.
Saako trophyt amateur ja normal vaikeustasolta myös jo pelin pelaa heti veteranilla ? Ja miten nuo jutut mitkä saa kun pelin on pelannut läpi , esim. unlimited ammo , ett jos sitä käyttää niin lukittuuko trophyt ?
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Yllätyksekseni Amazonista saapui limited edition eilen. Oletin, että paketissa on jotain muutakin ekstraa kuin dvd, mutta eipä näemmä. Peli piti jo eilen illalla päivittää uuteen versioon netin kautta, mikä lie?

Ja mahtavaltahan tuo tunnin tahkoamisen jälkeen vaikuttaa. Aloitettiin peli avovaimon kanssa kahdestaan, mutta hermonsa eivät meinanneet kestää zombilaumojen hyökkäilyjä. Ja eihän nuo mahtavat graffat pääse oikeuksiinsa kuin täydellä ruudulla. Jostain ihmeen syystä tämä toimi aivan eri tavalla nyt kuin demon perusteella. Vaikuttaako ne välipätkätkin niin paljon tunnelmaan, demossa kun vain isketään suoraan keskelle tapahtumia. Ja jotenkin tuntui, että koneen ohjaama apurikin oli vähemmän tiellä?

Mutta kaikenkaikkiaan mahtavuutta, edellisen kerran COD 4:n kanssa kävi näin, että nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä miettii että millonkahan sitä pääsee taas pelaamaan ;)
 
Ylös Bottom