Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]
Tavallaan sitähän vanhat RE-pelit olivat, eli vaikka patruunat eivät tippuneet niin niitä oli aika rajallinen määrä ja samalla zombeja oli vähemmän. Kauhu ei tullut siitä että zombeja on miljoona, vaan enemmän siitä että on vähän pateja, ahdas tila, musa & äänet, savetus hankalampaa, yms. Mutta kyllähän esim. Dead Space -sarja on todistanut, että räiskinnän ja kauhun voi onnistuneesti yhdistää.
Ehkä se välillä tökkii, että aivan kaikki pitää nykyään olla sellaista CoD-peleihin liippaavaa action-mäiskettä. Onko se sitten sama hyökkääkö sieltä 10 erikoissolttua, 10 talibania vai 10 zombia jos perusidea säilyy samana (olet suojan takana räiskimässä)? Kauhupelien pitäisi erottua joukosta - näin on aina ollut (samoin kuin leffoissa). Mutta nykypäivän pelibisneksessä ei taida olla enää tilaa "erikoistumiseen".
En ole ainakaan mistään lukenut että olisi. Mutta ainahan se voidaan peliin tietysti lisätä myöhemminkin (ei tosin ideaali ratkaisu välttämättä).
Joskus toivon että koska selviytymiskauhu kyseessä, olisi "mukavaa" kun aseesta olisi luodit loppu ja hahmosi alkaa kaivelemaan rintataskustaan pari haulikon patruunaa kaksipiippuiseensa niin hahmo onkin kiihdyksissä ja pudottaa lattialle toisen tai jotain tälläistä.
Tavallaan sitähän vanhat RE-pelit olivat, eli vaikka patruunat eivät tippuneet niin niitä oli aika rajallinen määrä ja samalla zombeja oli vähemmän. Kauhu ei tullut siitä että zombeja on miljoona, vaan enemmän siitä että on vähän pateja, ahdas tila, musa & äänet, savetus hankalampaa, yms. Mutta kyllähän esim. Dead Space -sarja on todistanut, että räiskinnän ja kauhun voi onnistuneesti yhdistää.
Ehkä se välillä tökkii, että aivan kaikki pitää nykyään olla sellaista CoD-peleihin liippaavaa action-mäiskettä. Onko se sitten sama hyökkääkö sieltä 10 erikoissolttua, 10 talibania vai 10 zombia jos perusidea säilyy samana (olet suojan takana räiskimässä)? Kauhupelien pitäisi erottua joukosta - näin on aina ollut (samoin kuin leffoissa). Mutta nykypäivän pelibisneksessä ei taida olla enää tilaa "erikoistumiseen".
Onkohan tässä pelissä mukana Move-tuki?
En ole ainakaan mistään lukenut että olisi. Mutta ainahan se voidaan peliin tietysti lisätä myöhemminkin (ei tosin ideaali ratkaisu välttämättä).