Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil -kisa, viikko #2

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Griever

New Member
Nyt onkin ensimmäinen viikko saatu päätökseen, ja toinen voi alkaa. Säännöt ovat edelleen samat, eli tasan viikon päästä kisa suljetaan ja uusi avataan. Voittajalle on luvassa edellisen viikon tavoin Resident Evil -peli -ja paita.

Muistakaa taas, että ainoa keino voittaa on vastata ylhäällä näkyvään monivalintaan - PM:ien minulle lähettäminen, säälipisteiden kerääminen ynnä muut vastaavat toiminnat eivät paranna voittomahdollisuuksianne mitenkään. Huijareita (kuten kaksoisrekisteröityjiä) rankaistaan ankarasti parhaaksi katsomallamme tavalla.

Mutta itse asiaan, eli tämän viikon kysymykseen. Kaikkihan tietävät, että Jill ja Chris työskentelevät poliisin S.T.A.R.S.-ryhmässä, mutta kysymys kuuluukin, että mistä tuo kirjainyhdistelmä on lyhenne?

Puolueeton arvonta suoritetaan ensi viikon lopulla.
 
Miten oikeat kisailijat pystytään valitsemaan? Näkeekö ne jotenkin noista tuloksista, vai pitääkö ilmoittautua jonnekin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Miten oikeat kisailijat pystytään valitsemaan? Näkeekö ne jotenkin noista tuloksista, vai pitääkö ilmoittautua jonnekin?

Kun vastaat kysymykseen. Eli valitset mielestäsi oikean vaihtoehdon ja klikkaan äänestä-painiketta. Niin BBS tallentaa tietosi muistiin ja sieltä näemme ketkä ovat vastanneet. Sen takia vain registöröityneet käyttäjät pystyvät äänestämään ja näin pystymme voittajan arpomaan.
 
niin onkos toi normaalia kun tossa tulee toi olet jo vastannut tähän kyselyyn vaikka en olekkaan...harmillista jos ei pysty voittaan sen takia kun joku muu on käyny arvaamassa jo "mun nimissä"...tiedän kyl mistä johtuu
 
HAH HAH HAA kaikki noi 96 on vastannu väärin. Kannattas ettii varmaa tietoo ennenku äänestää ellei sit äänestä vaa huvin vuoks toi ottaa riski pelin:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvaaja
HAH HAH HAA kaikki noi 96 on vastannu väärin. Kannattas ettii varmaa tietoo ennenku äänestää ellei sit äänestä vaa huvin vuoks toi ottaa riski pelin:D
Hihii, totta puhut!:D
Mulla meni about 3min. oikean vastauksen selvittämiseen. Toivottavasti tulevaisuudessakin suurin osa vastaa päin metikköä, niin mun voittomahdollisuudet ne vaan paranee:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Toivottavasti tulevaisuudessakin suurin osa vastaa päin metikköä, niin mun voittomahdollisuudet ne vaan paranee:p
Suunnitelmasi toimii varmasti kun sitä tässä kaikille hehkutat ;)
[/sarkasmi]
 
Voittaja oli jannuxx, onnea!
Esa ottaa yhteyttä joko sähköpostitse tai privaattiviestillä, joten olehan tarkkana jotta saataisiin paketti pikimmiten postiin.

Oikea vastaus oli Special Tactics and Rescue Service. Tällä kertaa oikein vastanneita ei ollut kuin 36 kappaletta, hävetkää! Mutta toivottavasti tästä opimme jotain - otetaan niistä vastauksista selvää ennen kuin vastataan. Tai edes yritetään ottaa ;)

Teidän oma-aloitteisuuttanne koetellaankin heti seuraavan viikon kysymyksellä, jonka näette tästä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom