Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil: Umbrella Chronicles

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shmn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil: Umbrella Chronicles

Pyramidhead sanoi:
Se mitä minä olen kuvia nähnyt niin tuolla Zapperilla ei pystyisi edes ampumaan moten B-napilla, että vähän oudolta kuulostaa.

No siis, tuo Zapperin liipaisin painaa oikeasti sitä Wiimoten B-nappia, ja on saanut kritiikkiä tuntuman puuttumisesta tjsp.

Tuossa liipasinnäppäimen sijoittelussa haittaa vain se mitä ShereKhankin sanoi, eli joutuu joko muuttamaan normaalin ampuma-asennon peilikuvaksi tai sitten täytyy totutella käyttämään liipasinta toisella kädellä. Tavallisestihan liipasin on aina kehoa lähempänä olevalla kädellä ja toinen käsi tukee asetta. Tämän ongelman taas voi korjata sillä, että heittää ampumisen Nunchan Z-napille, mutta sillon taas toi liipasin olisi ihan turha tuossa. Aika näyttää...

Pyramidhead sanoi:
Ei tuo ole moten B-nappi vaan Zapperin oma. Tosin onhan se aika samalla kohdalla. Vähän taaempana ja alempana.
Niinkuin Persmerga sanoi, tuo kyllä painaa moten B-nappia. Zapper on vain pala muovia.

Onpas muuten harvinaisen huono ampuja tuossa videolla.

Mutta kyllä tämä putoaa sinne pakkoostoksien koriin!:)

Koskas tämä onpi tulossa tänne pohjolaan? Wii vähän työttömäksi jäänyt RE4 jälkeen:o

mano sanoi:
Koskas tämä onpi tulossa tänne pohjolaan? Wii vähän työttömäksi jäänyt RE4 jälkeen:o

Mullon vielä kesken tuo, ei tarviis tulla vielä ainakaan 3viikkoon, pääsisin nauttimaan uuden ison telkkarin kautta sitten..

mano sanoi:

Taisipa olla 30.11

Toivottavasti pukki tuo ...

Jeps, Gametrailers on julkaissut mukavan näköisen arvostelun RE UC:sta http://www.gametrailers.com/game/3393.html

Todellakin jäi kiinnostamaan tuo peli, ajatus siitä, kuinka ei voi itse liikkua tai perääntyä, on kyllä hauska painostavalle pelille kuin RE. Sitten vielä kun tuon arvostelun tuossa katteli läpi niin parhaiten mieleen taisi jäädä hitaasti kääntyvä kamerakulma, nopeasti ilmestyvät zombiet ja erilaiset, juonellisesti kiinnostavat dokumentit. Melkeinpä pakko-ostokseks tämäkin menee vaikka aluksi pieniä negatiivisiä fiiliksiä pelistä olikin.

Aloinpahan myös miettimään, että ei sitä Wii Zapperia taida olla mahdollisuus ostaa jossain RE UC bundlessa? Eihän tuota peliä jaksa ilman kunnon Zapperia pelata, tuo mukavaa tunnelmaa peliin omasta mielestä.

Zuor sanoi:
Jeps, Gametrailers on julkaissut mukavan näköisen arvostelun RE UC:sta http://www.gametrailers.com/game/3393.htmlAloinpahan myös miettimään, että ei sitä Wii Zapperia taida olla mahdollisuus ostaa jossain RE UC bundlessa? Eihän tuota peliä jaksa ilman kunnon Zapperia pelata, tuo mukavaa tunnelmaa peliin omasta mielestä.

Jos noihin arvosteluihin on uskominen niin Zapper ei paranna pelikokemusta lainkaan, päinvastoin.

Onkohan tässä tän kansikuva? Jos on niin kyl on hieno :)
umbrella.jpg

En tiedä muuta, mutta kämppiksen kanssa juteltiin ja co-oppia tarttee wii. Ja mulle pälkähti päähän RE:UC. Tämä lienee siltäosin pakko-ostos :)

Yllättävän hyviä arvosanoja on peli saanut ja itse tykkään graafisesta tyylistä paljonkin :)

Jooseppi sanoi:
En tiedä muuta, mutta kämppiksen kanssa juteltiin ja co-oppia tarttee wii. Ja mulle pälkähti päähän RE:UC. Tämä lienee siltäosin pakko-ostos :)

Yllättävän hyviä arvosanoja on peli saanut ja itse tykkään graafisesta tyylistä paljonkin :)
Peli näyttää huonommalta, kuin vuosia vanha RE4:n vanhemmalla koneella....

Mutta yllättävän kiinnostavalta tuo vaikutti, kun GT:n arvostelun katselin!

Jee, kohta se tulloop, ellei sitten heitetä kuukausi muutama eteenpäin huomenissa..

Ötzi sanoi:
Jee, kohta se tulloop, ellei sitten heitetä kuukausi muutama eteenpäin huomenissa..

Eipä se enää mitenkään voi heittää, kun pelit on jo kaupoilla / matkalla sinne. Mahtavaa saada laadukasta co-op-hakattavaa Wiille.

Päädyin lopulta itsekin hankkimaan pelin, vaikkei se alunperin niin kovasti kiinnostanut. Nyt vain kaipasin jotain rennompaa pelattavaa näiden huippupelien tykityksessä. Nyt jopa odotan peliä melko innolla. Varmasti ainakin hyvää moninpeliviihdettä.

Peli on minulle kuulemma jo Konsolinetistä postitettu, joten julkaisun siirtymisestä ei ole pelkoa. Huomenna pitäisi tulla perille..

Hallussa on. Nyt kun pääsis vaan äkkiä töistä kotiin tyyppäämään...

Tommi sanoi:
Hallussa on. Nyt kun pääsis vaan äkkiä töistä kotiin tyyppäämään...

Tänään tupsahti peli myöskin minulle postiluukusta:) Pikaisen varttitunnin testin perusteella voin sanoa hyvin mielin, että laadukas peli jokaiselta osa-alueelta... ...tähtääminen on sujuvaa eikä tähtäyksessä esiinny juuri minkäänlaista viivettä/hidastelua, grafiikka on Wii-peliksi erittäin nättiä ja äänimaailma tunnelmallinen:cool: Kaksinpeli on vielä kokeilematta, mutta eiköhän se kahdestaan oo double the fun:p Pelattavaakin pitäisi olla IGN:än mukaan yli 20 tuntia ennenkuin crediitit rollaa:rolleyes: Ja uudelleenpeluuarvo on varmasti huipussaan:D

Siis ei kai vaan koko peli ole tuollasta tylsää FPS ammuskelua jossa hahmo liikkuu itsestään eteenpäin? :confused: Noin 30min peliä takana...

edit. joo-o, myöhäistä googlettaa kun peli on jo ostettu.

6874651 sanoi:
Siis ei kai vaan koko peli ole tuollasta tylsää FPS ammuskelua jossa hahmo liikkuu itsestään eteenpäin? :confused: Noin 30min peliä takana...

edit. joo-o, myöhäistä googlettaa kun peli on jo ostettu.

Onhan se ja olisi kannattanut ottaa ensin paremmin selvää ennekuin menee ostamaan ;)

Ylös Bottom