Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil VII

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil VII

Siis millä tavalla pitäis päästä ulos, itellä ainakin se loppu oli että avasin takaoven ja joku kolkkas siihen, eli melkein pääs ulos :D
 
Vastaus: Resident Evil VII

Siis millä tavalla pitäis päästä ulos, itellä ainakin se loppu oli että avasin takaoven ja joku kolkkas siihen, eli melkein pääs ulos :D

Kukaanhan ei varsinaisesti tiedä tarkoittaako se että sieltä pääsee ulos, capcomin suunnalta on vaan tullut viesti että demo on läpäistävissä. Päätelmät sitten ovat olleet että sieltä pääsee ulos koska se on idea demossa.

EDIT: [video=youtube;PSagK41RfEM]https://www.youtube.com/watch?v=PSagK41RfEM[/video] :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil VII

Mitä ihmeen vikaa on että vihujen ohi saa juosta? Mun mielestä kiva helpotus peliin ja onhan siinä nyt v-mäiset bossit aina ja ongelmanratkontaakin kai? Eiköhän siinä jo ole taroeeksi sisältöä ja haastetta. Ei kaikkia aina voi saada.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tässähän oli ihan selkeästi hyödynnetty P.T:n saamaa hypetystä ja olen itse kyllä tosi tyytyväinen jos samalla tyylillä toteutettuna tulisi kokonainen peli kun se projekti kerran lässähti. Olin niin kauhusta kankeana yhdessä kohtaa, että en tiedä uskaltaisiko tätä VR:n kans pelata. Olen jo Dreadhallsin kanssa ihan paniikissa :D
 
Vastaus: Resident Evil VII

Eerh...En näe mitään Resident Eviliä tässä mutta kuumottavalta vaikuttaa ja todella mielenkiintoisen oloinen noin muuten.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tulipa vihdoin pelattua tämä demo. Tuleeks peli olemaan siis ensimmäisen persoonan kuvakulmasta? Eiks kaikki aiemmat RE-pelit ole kolmannen persoonan pelejä? Mietin vaan että tulihan tästä enemmän joku Silent Hill mieleen kuin Resident Evil ja vaikka tarkoitus olikin vain esitellä pelimekaniikkaa niin olisko korkea aika haudata koko Resident Evil ja tehdä kokonaan uus peli....

Capcom väkisin vängällä lypsää jo valmiiksi kulunutta aihetta, juonikin on niin läpikoluttu sitä samaa bio-hässäkkää että ei jaaaksa. Viimeisin HYVÄ RE pelikin julkaistu 10 vuotta takaperin ja aiheesta tehty toinen toistaan paskempia leffoja viime vuosina jne.

Capcom, mites olis vaikka joku uusi peli tähän väliin?
 
Vastaus: Resident Evil VII

Gameplay traileria:

[video=youtube;tS05LB-3W4c]https://www.youtube.com/watch?v=tS05LB-3W4c[/video]
 
Vastaus: Resident Evil VII

Hyytävän hyvältä näyttää kyllä :D lisää videoita odotellessa.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Kyllä tätä Re seiskaa odottaa mielenkiinnolla, että minkälainen peli lopulta olemaan. Pelin ohjaaja on maininnut, että nuo vhs -kasetit korvaavat aiempien pelien kirjat ja lappuset ja ne täydentävät tarinaa.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Nyt voi kitkeä pois ne pelot niiltä jotka ovat pelänneet että peli tulee olemaan pelkkää piilosta ja hippaa:

pic1.jpg
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tätä peliähän voisi melkein alkaa jo odottamaan kutosflopin jälkeen.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Kylläpä vaikuttaa typerältä "gameplaylta". Mennä ny karkuun jotain lampunkantajaa... Missä zombit on häh?
 
Vastaus: Resident Evil VII

Paluuta tehdään juurilleen ;)

[video=youtube;0tIC7vd_lPY]https://www.youtube.com/watch?v=0tIC7vd_lPY[/video]
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ilmeisesti tuo VR demo Kitchen on tämän pelin maistiainen? Vai?
Onko koko peli siis tukemassa VR:ää, vai onko vain yksittäisiä juttuja VR:llä?
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ilmeisesti tuo VR demo Kitchen on tämän pelin maistiainen? Vai?
Onko koko peli siis tukemassa VR:ää, vai onko vain yksittäisiä juttuja VR:llä?
Eikös koko peli ole pelattavissa virtuaalisesti? Näin muistelisin lukeneeni jostain. Se kyllä kieltämättä kuulostaa aika kivalta.
 
Ylös Bottom