Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Village (eli RE:8)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
On tossa lisäri paketissa yks miinus tällaiselle joka ei ole pelannut mercenaries moodia kuin yhden testin verran sillä ilmeisesti lady dimitrescu avautuu kun saa kaikissa normi kentissä A arvosanan ja heisenberg kun saa uudessa bloody river kentässä S arvosanan.
Sentään Chris on heti auki niin jos sillä olisi kivempaa pelata mitä Ethanilla.
 
Ei tuo Mercenaries varmaan kaikille sovi mutta itse tykästyin. Yllätti kun muistelin että en kauheasti olisi jaksanut aiemmissa peleissä sitä moodia pelata. Ihan mieluusti siis ainakin minä otan siis lisää sitä(kin) sisältöä.

En tiedä auttaako jos sitä testailee sen verran että "pääsee sisälle". Ainakin minulla on joskus käynyt niin että ei ensin iske mutta sitten onkin parasta ikinä. Nimetäkseni jokusen: Plague Talen alku, Witcher 2:n alku, Outer Wildsin alku. Kaikki lopulta päässeet omalle (ja kuvitteelliselle) "parasta ikinä"-listalle.
 
Mä olisin varmaan tykästynyt siihen jos siinä voisi avata pysyviä päivityksiä jonka kautta homma muuttuisi aina vaan sujuvammaksi, mutta kun mitään tuollaista ei mielestäni ollut ja lisäksi tarjolla ei ollut edes mitään palkintoa niin ei motivaatio riittänyt opettelemaan kenttiä ja vihollisten spawneja ulkoa sillä tuo on ainoa tapa menestyä.
Nyt voisi kokeilla uudestaan jos saisi sen Dimitrescun auki kun se sentään heittelee huonekaluilla vihollisia :D
 
Mä olisin varmaan tykästynyt siihen jos siinä voisi avata pysyviä päivityksiä jonka kautta homma muuttuisi aina vaan sujuvammaksi, mutta kun mitään tuollaista ei mielestäni ollut ja lisäksi tarjolla ei ollut edes mitään palkintoa niin ei motivaatio riittänyt opettelemaan kenttiä ja vihollisten spawneja ulkoa sillä tuo on ainoa tapa menestyä.
Nyt voisi kokeilla uudestaan jos saisi sen Dimitrescun auki kun se sentään heittelee huonekaluilla vihollisia :D

Saako Mercenaries modeen 3rd person kameran. Olisi Ladyllä kiva pelata ihan vaan niinkuin tieteen vuoksi.
 
Tulipa kokeiltua Re:Verseä yhden matsin verran koska en uskonut että se on niin huono kum arvostelut väittää. Voi herranjumala kyllä se on, silkkaa paskaa. :D Ei sitä katsomalla näe miten huono se oikeasti on. Huhhuh.
 
Tulipa kokeiltua Re:Verseä yhden matsin verran koska en uskonut että se on niin huono kum arvostelut väittää. Voi herranjumala kyllä se on, silkkaa paskaa. :D Ei sitä katsomalla näe miten huono se oikeasti on. Huhhuh.

No ainakin kaikilla niillä videoilla mitä itse olen nähnyt niin on näyttänyt todella paskalta. Jostain syystä tuota REmake kolmosen kylkiäisenä tullutta Resistance tuli jonkin verran pelattua, vaikkei sekään mikään laadukas ollut. Kai siinä viehätti se naurettavien asujen metsästys ja muut Barbie-leikit. Vielä kun olisi saanut samat asut avattua yksinpelin puolelle. Onkohan nämä nyt sitten miten samasta puusta veistettyjä?
 
Sain kuin sainkin ison mamman auki mercenaries moodiin ja onhan sillä hauska pelata.
Muutenkin mennyt paremmin mitä luulinkaan sillä nyt on platina enää kahden kentän S-rankista kiinni ja kaikki varmasti tietää mitkä kentät on kyseessä.
No tietenkin tehtaan molemmat versiot, mikäs muukaan ja tuo on vaan aivan liian sokkeloinen mun aivoille joten kombo menee poikki liian monta kertaa.

Normi versiota jouduin koittamaan ainakin kuudesti kunnes sain edes A-rankin ja sitä seuraavat kentät meni laakista vähintään S-rankilla läpi.

Edit:

Tulihan se legendary cowboy trophy sieltä eikä mennyt kuin "vain" 7.5 tuntia.
Tätä ennen olin siis pelannut kertaalleen vain sen ekan mapin Ethanilla pelin julkaisussa.

Se tehtaan vaikeampi versio oli oikeasti helpompi sillä siinä sain n.877 000 ja sillä sai SSS arvosanan kun taas normi versiossa sai n.1.2 miljoonalla vain S arvosanan.
Chrisin finisher reload on kyllä helvetin hyvä sillä se antaa sulle lippaan täyteen aina kun tapat jonkun R1 napista tulevalla melee iskulla.
Tuo on mahdollista saada niistä kyky palleroista sen jälkeen kun on saanut neljässä kentässä S-arvosanan.

Mulla kyllä jää re: verse pelaamatta vaikka se kiinnostaakin sillä kenttiä on vain kaksi joten sitä tulisi varmaan pelattua korkeintaan pari tuntia kunnes iskee kyllästyminen.
Tuo ei sinänsä ole mikään kovin iso miinus, mutta mä en halua tuollaisen takia tehdä taas kerran yhteen uuteen palveluun tunnuksia ja linkittää pleikkari tunnareitani sinne.
Muutenkin aina vituttaa kun jokainen nettisivu nykyään "arvostaa yksityisyyttä", mutta silti haluaa tallentaa vaikka mitä tai pahimmassa tapauksessa et pääse edes lukemaan koko sivua.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ois platina trophy hommattu.
Kävi hyvä tuuri kun ainoat puuttuvat kerättävät teksti pätkät oli just sopivasti siinä alussa Ethanin kotona jotka olin aina onnistunut missaamaan. Lisäksi puuttui vain 3 vuohi patsasta, mutta tietenkin oli pakko käydä kaikki paikat oppaan avulla läpi kun en tiennyt mitkä olen missannut.
Tämä oli sitten jo seitsemäs läpipeluu. Seuraavaksi sitten psvr2 versiona joskus.
 
Joo en tarkoittanut että pelin pituus on huono asia, mutta itse kun olen kokenut sen striimin välityksellä niin en näe syytä ostaa peliä. Ei siinä olisi kuitenkaan mitään uutta koettavaa itselle.
No, onhan se nyt aivan eri asia pelata peliä itse kuin vain passiivisesti katsoa striimi, eli katsoa jonkun toisen pelaavan. Itsekin katsoin tästä kyseisestä pelistä ensin striimiä mutta vain noin tunnin verran. Sitten päätin hankkia pelin ja olen pelannut sen 2 kertaa läpi, ensin easyllä (minä nössö), sitten myös norm tasolla, mikä menikin jopa paremmin kuin easyllä kun tiesi mitä tulee tapahtumaan. Saa nähdä meneekö 3 kerta joskus hardcorella, ei kuitenkaan vielä ihan heti.
 
Sain kuin sainkin ison mamman auki mercenaries moodiin ja onhan sillä hauska pelata.
Muutenkin mennyt paremmin mitä luulinkaan sillä nyt on platina enää kahden kentän S-rankista kiinni ja kaikki varmasti tietää mitkä kentät on kyseessä.
No tietenkin tehtaan molemmat versiot, mikäs muukaan ja tuo on vaan aivan liian sokkeloinen mun aivoille joten kombo menee poikki liian monta kertaa.

Normi versiota jouduin koittamaan ainakin kuudesti kunnes sain edes A-rankin ja sitä seuraavat kentät meni laakista vähintään S-rankilla läpi.
Harmi kun Ladylla ei pääse pelaamaan ennen kuin on saanu kaikista kentistä A-rankin. Muutaman kerran oon tehdas kenttää kokeillu ja mulla menee pää sekaisin siinä kentässä.

Onneksi Shadows of Rose lisäosa on ihan hyvä ja 3rd person mode. Eniten kuitenkin ootin, että pääsen Ladylla pelaamaan.
 
Harmi kun Ladylla ei pääse pelaamaan ennen kuin on saanu kaikista kentistä A-rankin. Muutaman kerran oon tehdas kenttää kokeillu ja mulla menee pää sekaisin siinä kentässä.

Onneksi Shadows of Rose lisäosa on ihan hyvä ja 3rd person mode. Eniten kuitenkin ootin, että pääsen Ladylla pelaamaan.

Se aukeaa saamalla bloody river kentässä S-arvosana eli mulla meni sen ja Heisenbergin avaamis vaatimukset alunperin väärinpäin.
Toisaalta tuotakaan kenttää ei taida saada pelattavaksi ennen kuin aiemmista on se A-rank.
 
Siis oliko Village oikeasti jonkun mielestä pelottava? Ehkä se nukketalo oli vähän piinaava, mutta ei tässä pelissä kokonaisuudessaan ollut kyse mistään kauhusta. Enemmän tämä oli räiskintää kuin kauhua. RE7 oli asia erikseen.
 
Ylös Bottom