Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Village (eli RE:8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kyllä se meni enemmän pyllyn ihailuun kun pelkoon itselläkin. Muutenkin Lady on yksi vähemmän pelottavista seuraaja vihuista. RE 9 sen sijaan on ihan eri kaliiberia. RE 7 oli kans aika kesy verrattuna pahimpiin kuten Remake Mr x ja nemesis sekä 9.
Kyllä se kauhun tuntu tulee lähtökohtaisesti jostain ihan muusta kuin ulkonäöstä :D Itselle tämä on ollut pelottavin peli pitkään pitkään aikaan. Mut joo, olikohan se Requiemin ketju, missä juur puhuttiin siitä miten ihmisiä pelottaa eri asiat.

Onhan se tietysti totta, että kauhu merkitsee toisille eri asioita. Minusta Village oli kyllä enemmän koominen varsinkin ne ihan älytömäksi vedettyjen pomovastuksien takia. Niitä oli todella hankalaa ottaa millään tavalla tosissaan.

Onhan se tietysti totta, että kauhu merkitsee toisille eri asioita. Minusta Village oli kyllä enemmän koominen varsinkin ne ihan älytömäksi vedettyjen pomovastuksien takia. Niitä oli todella hankalaa ottaa millään tavalla tosissaan.

No joo, eihän tätä kovin vakavissaan pysty ottaan näin tarinan ja tapahtumien puolesta. Mulle silti pelin tunnelma on ollut pelottavampi kuin nelosessa. Muista ei oikein kokemusta olekaan.

Kyllä village omasta mielestäni oli kuumottavampi kuin uusi requiem. Toki voi myös vaikuttaa se että tässä muutamassa vuodessa itse vähän "rohkaistunut" kauhupeleissä. Requiemissa taisi tulla yksi säikähdys kun taas vilöagen nukkekodissa olin ihan paskat housussa ja sydän hakkasi.

Ylös Bottom