Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Zero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dan

Member
Tulipas Zerokin (totta kai) nyt tilattua konsolinetistä. Toivottavasti tulee jo perjantaina. Onko kukaan pelannut jenkkiversiota tms?

No eiköhän tuo sit perjantaina laatikossa lepää. Toivottavasti se nyt on edes originaalia RE:tä vastaava - eli loistava :)

Huomenna se sitten tapahtuu. Itse luotan siihen, että saan omani napattua kaupasta.
Monet arvostelut ovat ainakin kehuneet Zeroa paremmaksi kuin Resident Evil Remake. Huonommat arvosanat johtuvat pääosin siitä, että mitään uutta ei ole oikein tarjolla, paitsi tietenkin 2 pelaajaa.

Kun tossa on nyt tuo kahden peleaajan mahdollisuus, niin tarkoittaako se että peliä voi pelata co-oppina? :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ninska
Onkos tämä millon tulossa cubefinin arvosteluun?

Griever sai ko. pelin itselleen tänään, joten jatko riippuu ihan hänestä. Pikemmin ennemmin kuin myöhemmin joka tapauksessa.

- Esa

Juu tänään tuli. Loistava peli kyllä kyseessä :D

Arvostelun koitan saada tehtyä mahdollisimman pian ensi viikolla. En kuitenkaan hätiköiden.

Jiihaa!
Mulle tuli tänään postissa. Nyt vois ottaa pientä alkumaisteluu tunnelmasta ja jättää varsinainen pelaaminen iltaan kun pimeää rupee olemaan.

Tänään tuli haettua peli kaupasta.
Ensivaikutelma on kerrassaan mainio!
Alkudemo oli todella näyttävän näköinen ja itse peli näyttää vielä elävämmältä ja aidommalta kuin Resident Evil remake. Varsinkin ympäristöä ollaan saatu paremmaksi sekä pelaajat ovat vieläkin yksityiskohtaisempia. Myös alkudemon pätkimiset mitä remakessa oli ollaan saatu pois.
Kahden pelaajan vaihto systeemi toimii todella hyvin ja tunnelma on korkealla. Itse pidän todella paljon pelin päähenkilöistä, he sopivat hyvin yhteen ja ääninäyttelyssäkään ei ole moittimista. Ainoana miinuksena huono ohjattavuus. Tuo 180 asteen käännös olisi ollut paikallaan.

Ensivaikutelmasta 10-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Tuo 180 asteen käännös olisi ollut paikallaan.

Ohjeiden lukeminen ei ole kiellettyä ( eli ensimmäiset kaksi fileä pelissä mitkä saa) , eli painappa alas+b ( riippuu tietysti control config:sta) tällöin hahmo kääntyy 180 astetta. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Resident Evil Zero

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Ohjeiden lukeminen ei ole kiellettyä, eli painappa alas+b ( riippuu tietysti control config:sta) tällöin hahmo kääntyy 180 astetta. :)

Kiitos tiedosta. En viitsi perinteisesti liata kaunista ohjekirjaa rasvaisilla sormenjäljilläni.

Re: Re: Re: Resident Evil Zero

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bucci
koskas saadaan griever tietää kuka voitti spyron? :)
Hiton hyvä kysymys :D
Pitääkin heti pyytää jotain adminia kertomaan oikein vastanneet, jotta pääsisi arpomaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Kiitos tiedosta. En viitsi perinteisesti liata kaunista ohjekirjaa rasvaisilla sormenjäljilläni.
Crisis tarkoitti kylläkin niitä ohjeita, mitkä löytyvät itse pelin sisältä :)

On kyllä mahtava peli, vaikka en ole kosinkaan pitkällä vielä, ekan bossin olen vetänyt, oli kyllä liian helppo.

Mahtava peli kerrassaan pari kertaa oon joutunut turvautumaan gamefaqsin apuun, joka johtui omista huolimattomuusvirheistä.
Tällä hetkellä 2 disci alussa.

2 diskin alussa ja pelaat pal versiota? Oot kyllä paljon vetäny, ite en ole vasta kun ihan kartanon alussa tulin juuri sinne.

Ylös Bottom