Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Mielestäni tuo ei ollut spoileri,ei edes mahdollinen.Kuva ei
mielestäni liity mitenkään itse peliin.Sen takia se pisti silmään.
Ei. Minulla oli omat oletukseni Zeron tarinankulusta (enkä ollut nähnyt uutta pelaaja-lehteä). Enkä ollut vielä tuota kirjoittaessani mennyt peliä läpi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Oliskohan toi Grieverin kommentti ollu enemmänkin hienovaraista pottuilua?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ei. Minulla oli omat oletukseni Zeron tarinankulusta (enkä ollut nähnyt uutta pelaaja-lehteä). Enkä ollut vielä tuota kirjoittaessani mennyt peliä läpi.
10min sitten tosin pääsin pelin läpi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Tasapainottelen tässä kahden välillä, eli kumpi kannattaa ostaa RE Zero vai Metroid Prime? Toinen täytyy jättää myöhemmin hankittavaksi. Pelit ovat tietenkin täysin erityyppisiä, mutta päätös on silti vaikea.
Pelejä voi pelata "melko rauhalliseen tahtiin" ja sitten niitä voi pelata melko rauhalliseen tahtiin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Metroid Prime ei ole mikään 30+ tunnin peli. Itse pelailin melko rauhalliseen tahtiin sitä ja peliajaksi tuli 15:14. Eli se siitä hypetyksestä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Siis minä olen lukenut että kaikista resident evileistä ei tehdä remake versioita, kuiteski kun kävin imuroimassa edomessa resident evil 2:n gamecube version trailerin, niin se kyllä näytti ihan kokonaan uudella rafviikalla höystetyltä.
Vai onko koko homma joku virheellinen ilmoitus, tai siis onko trailerina jokin aiempi osa ja nimi on kirjoitettu väärin?
Toivottavasti joku ymmärtää mitä ajoin asiallani takaa.
Ei tule. Ellei asia ole muuttunut _ihan_ lähiaikoina.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Siis tuleeko ne paremmilla graffoilla, vai ei?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Voi Prkl
Siis miksiköhän se edome laittaa tuommosta sekoilua tuonne sivuilleen, vituttaa tuommoiset pillerivillet jotka vetää nappia tuolla ja sekoilee noitten näppisten kanssa. ihan turhaa toivoo sain siitäkin että kaikki resident evilit olisi tullut paremmilla graffoilla, huoh![]()
no ei voi mitään, eipä ne muut resit mitään "only for gamecube" pelejä sitten ole, samat yrjörafiikat mitä pleikkarilla, ja samat pelithän ne on sitten kuin playstationille.![]()