Resident Evil Zero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mielestäni tuo ei ollut spoileri,ei edes mahdollinen.Kuva ei
mielestäni liity mitenkään itse peliin.Sen takia se pisti silmään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Mielestäni tuo ei ollut spoileri,ei edes mahdollinen.Kuva ei
mielestäni liity mitenkään itse peliin.Sen takia se pisti silmään.

Huomasin saman. Kyllä se enemmän Chrissiltä näyttää kuin Billyltä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Oliskohan toi Grieverin kommentti ollu enemmänkin hienovaraista pottuilua? :)
Ei. Minulla oli omat oletukseni Zeron tarinankulusta (enkä ollut nähnyt uutta pelaaja-lehteä). Enkä ollut vielä tuota kirjoittaessani mennyt peliä läpi.

10min sitten tosin pääsin pelin läpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ei. Minulla oli omat oletukseni Zeron tarinankulusta (enkä ollut nähnyt uutta pelaaja-lehteä). Enkä ollut vielä tuota kirjoittaessani mennyt peliä läpi.

10min sitten tosin pääsin pelin läpi.

Pahoittelut Grieverille. Tulkitsin viestisi väärin. :)

Jos palataan takaisin aiheeseen, niin oliko RE Zero pelaamisen arvoinen?

Tasapainottelen tässä kahden välillä, eli kumpi kannattaa ostaa RE Zero vai Metroid Prime? Toinen täytyy jättää myöhemmin hankittavaksi. Pelit ovat tietenkin täysin erityyppisiä, mutta päätös on silti vaikea.

Juu onhan toi loistavasti tehty toi Ressu 0:lla ja voi olla että paras tähän asti. Se on kyllä totta että sais olla reilusti enemmän tilaa noille tavaroille, mutta kyllähän noi aikasta helposti löytää. Ihmetyttää vain miten noihin ressuihin ei olla vielä saatu Dolby pro tukea, koska äänimaailmahan tossa pelissä on myös melkoisen tärkeä. No meneehän toi noikin. :p

prime

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Tasapainottelen tässä kahden välillä, eli kumpi kannattaa ostaa RE Zero vai Metroid Prime? Toinen täytyy jättää myöhemmin hankittavaksi. Pelit ovat tietenkin täysin erityyppisiä, mutta päätös on silti vaikea.

EHDOTTOMASTI Metroid Prime! mutta jos haluat mielummin re0:llan 4-7 tuntia peliaikaa ja muutenkin tylsemmän pelin, kuin 30+ tuntia peliaikaa ja mielenkiintoisen pelin niin, go ahead!

Metroid Prime ei ole mikään 30+ tunnin peli. Itse pelailin melko rauhalliseen tahtiin sitä ja peliajaksi tuli 15:14. Eli se siitä hypetyksestä.

Re: prime

RE Zero ei ainakaan ole sen tylsempi peli kuin Metroid Prime, myös vastaisuudessa olisi hyvä olla itse kokenut molemmat pelit eikä pelkästään lehtien yleensä aivan liiallisen hypetyksen tai lyhyen testin perusteella arvostella näitä tuotoksia. Tietysti mikäli olet pelannut näitä pelejä niin asia on aivan toinen. ( Toivotaan, että henkilö jolle tämä on tarkoitettu tajuaa sen ilman suurempia osoituksia ).

Peliajasta voisin sanoa, että RE Zero menee siinä ensimmäisellä kerralla siihen 10h:n pintaan kun mukaan lasketaan bonus pelit ja ehkäpä toinen kerta itse peliä niin ajaksi tulee noin 20h. Metroid on taas siinä 10 - 15h:n välissä riippuen kuinka paljon haluat etsiä tavaroita. Tietysti osa pelaajista saattaa aloittaa viellä toisenkin pelin ja etsiä kaikki tavarat siinä, mikäli näin käy niin metroid saattaa hyvinkin päästä siihen 30h marginaaliin. Mielenkiinto on sitten toinen asia, jos henkilö pitää toiminnasta ja siinä sivussa muutaman puzzlen ratkomisesta niin sitten RE Zero mikäli henkilö taas pitää suhteellisen rauhalliseen tahtiin etenevästä first person seikkailusta niin kannattaa valita Metroid Prime.

Molemmat pelit ovat todellakin oston arvoisia ja myönnän että näistä kahdesta valinta on todella paha, mutta päädytpä mihin tahansa päätökseen on aina mahdollisuus ostaa toinen peli myöhemmin kevään aikana. Päätöstä helpottamassa on cubefin:n puolueettomat arvostelut, näistä kahdesta pelistä Zero onkin jo arvosteltu ja Metroid Prime arvostellaan luultavasti parin viikon sisään. Kuitenkin kumman tahansa näistä peleistä tulet ostamaan, et tule sitä katumaan. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Metroid Prime ei ole mikään 30+ tunnin peli. Itse pelailin melko rauhalliseen tahtiin sitä ja peliajaksi tuli 15:14. Eli se siitä hypetyksestä.
Pelejä voi pelata "melko rauhalliseen tahtiin" ja sitten niitä voi pelata melko rauhalliseen tahtiin. ;)
Itselläni oli pelikellossa MP:n läpäistyäni (76%:lla) jotain 24 tuntia, todellisen peliajan ollessa vielä ehkä noin pari tuntia korkeampi.

Resident evil Sarjat

Siis minä olen lukenut että kaikista resident evileistä ei tehdä remake versioita, kuiteski kun kävin imuroimassa edomessa resident evil 2:n gamecube version trailerin, niin se kyllä näytti ihan kokonaan uudella rafviikalla höystetyltä.
Vai onko koko homma joku virheellinen ilmoitus, tai siis onko trailerina jokin aiempi osa ja nimi on kirjoitettu väärin?

Toivottavasti joku ymmärtää mitä ajoin asiallani takaa.

Re: Resident evil Sarjat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Siis minä olen lukenut että kaikista resident evileistä ei tehdä remake versioita, kuiteski kun kävin imuroimassa edomessa resident evil 2:n gamecube version trailerin, niin se kyllä näytti ihan kokonaan uudella rafviikalla höystetyltä.
Vai onko koko homma joku virheellinen ilmoitus, tai siis onko trailerina jokin aiempi osa ja nimi on kirjoitettu väärin?

Toivottavasti joku ymmärtää mitä ajoin asiallani takaa.

Jos siis tällä tarkoitit että tuleeko koskaan RE 2 tai 3. Vastaus on kyllä, molemmat tulee jo tutulla GC RE grafiikalla varustettuna. Pelien pitäisi muuten olla ihan samat kuin alkuperäiset ja tuskin ovat saanet ohjausta muutettua (harmi).

Joku muukin luuli joku aika sitten, että nuo RE2:n ja 3:n välivideokoosteet ovat Cube-version peligrafiikkaa.

Siis tuleeko ne paremmilla graffoilla, vai ei?
Ei tule. Ellei asia ole muuttunut _ihan_ lähiaikoina.

EDIT: Latasinpas minäkin sitten tuon pätkän. Mitäköhän lie edome sekoillut, koska kaikki tossa videossa oleva materiaali on GC:n ensimmäisestä ressasta. Eli suht varmaa, että RE2:n/RE3:n grafiikoita ei ole edelleenkään paranneltu.

Voi Prkl

Siis miksiköhän se edome laittaa tuommosta sekoilua tuonne sivuilleen, vituttaa tuommoiset pillerivillet jotka vetää nappia tuolla ja sekoilee noitten näppisten kanssa. ihan turhaa toivoo sain siitäkin että kaikki resident evilit olisi tullut paremmilla graffoilla, huoh:(
no ei voi mitään, eipä ne muut resit mitään "only for gamecube" pelejä sitten ole, samat yrjörafiikat mitä pleikkarilla, ja samat pelithän ne on sitten kuin playstationille.:o

Voi Prkl

Siis miksiköhän se edome laittaa tuommosta sekoilua tuonne sivuilleen, vituttaa tuommoiset pillerivillet jotka vetää nappia tuolla ja sekoilee noitten näppisten kanssa. ihan turhaa toivoo sain siitäkin että kaikki resident evilit olisi tullut paremmilla graffoilla, huoh:(
no ei voi mitään, eipä ne muut resit mitään "only for gamecube" pelejä sitten ole, samat yrjörafiikat mitä pleikkarilla, ja samat pelithän ne on sitten kuin playstationille.:o

eihan niita oo mainostettukaan only for gamecube peleina?

Siis ettekö ole ollenkaan katsoneet RE 2 ja 3 arvosteluja ?. Eiköhän niistäkin pitäisi selvitä se ettei ne todellakaan ole GC-grafiikoita, vaan ihan niitä alkuperäisiä PS-graffoja.

Ylös Bottom