Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tietääkö kukaan Nummelassa asuva, että joko peli olisi tullut Kimmon pelit ja lehti-nimiseen kauppaan? Entä Prismaan tai Citymarketiin?

Resi Huomenna

Pieni vinkki resi faneille jotka haluavat viikonloppu hubaa.Peli löytyy huomenna KLO:13-15 Tikkurilan VideoPeliDivarista.
Eli jos viitsii hakea niin ei tarvi odotella viikonlopun yli.....

Hahaa! Arvatkaapas mitä? Mä sain pelin käsiini jo tänään Nummelan Prismasta. Nyt pienen kokeilun jälkeen se vaikuttaa aivan mahtavalta peliltä! Ja ah, ne grafiikat!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Tuskaa! Kaikki muut saavat pelin käsiinsä ja minä täällä temppuilen vielä.

Varmaan kiusallista :) No, kyllähän sä sen huomenna varmasti saat. Hui saamari... Eihän tota uskalla pelata yksin.

Onneksi olkoon teille, jotka ovat sen käsiinsä saaneet. Taitaa kuitenkin jäädä viikonloppu tylsäksi, ellei sitä tuolta Suomenojan Gigantista löydy huomenna. Muuten täytyy matkustaa Helsinkiin asti vain huomatakseen, että kaikki on myyty. No, toivon kuitenkin parasta.

Ja pistäkää nyt vähän ensivaikutelmia! :D

Lohudutukseksi voin paljastaa että ne ketkä kulkevat murheelisena helsingin alueella ilman resiä niin sitä löytyy hyllystä ainakin Stocmann tavarataloista ja huomenna varmasti Klo 13-15 TikkurilanVideoPeliDivarista jonne saapuu ensimmäinen erä ja toinen lähetys tulee muutamaa tuntia myhemmin, tulee kuullema ihan reilu lähetys.Mukavia resi hetkiä kaikille.
Oma kommenttini pelistä on että AIVAN SAIRAAN MAKEE.... suosittelen jokaiselle horror fanille

Noh, mitäs nyt kertois. Alkuvideo oli mun mielestä ihan siisti... Tuossa on onnistuttu säilyttämään se ps-version piinaavuus ja ahdistava tunnelma. Ja se grafiikka mitä ollaan kuvista nähty, niin aivan yhtä upeaa tykitystä on luvassa tv-ruudulla. Pikkuisen sahalaitoja hahmoissa ja varjoissa mutta niinhän se on kaikissa konsolipeleissä. Esa tuossa kauan aikaa sitten sanoi, että ei tuo peli tuota sellaista vetelät housussa-efektiä, mutta mun mielestä on kyllä niin pirun jännittävä että oonpa pari kertaa meinannut allekin päästää :) Taitaa mennä koko viikonloppu tota takoessa.

no niin päivällä jo hankin omani kuopion kings playstä...onhan se todella upea peli.=)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onhan tuo hieno mutta tattiohjaus ontuu, ainakin näin kun on aina nuo pelit pleikkarilla pelannut. Kaipa tuohon tottuu... Perkule kun se risti on niin saakutin pieni, että siitä ei edes pysty pelaamaan.
Kuolinkin jo, tatsiko siis kadonnut vuosien saatossa? Tai sen voi kyllä pistää ohjaimen piikkiin :)

Älkääs nyt heti tuomitko peliä. Mahtava mun mielestä... Tai no joo ehkä toi tattiohjaus on vähän jäykähkö mutta kai siihen tottuu ajan mittään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Onhan tuo hieno mutta tattiohjaus ontuu, ainakin näin kun on aina nuo pelit pleikkarilla pelannut. Kaipa tuohon tottuu... Perkule kun se risti on niin saakutin pieni, että siitä ei edes pysty pelaamaan.
Kuolinkin jo, tatsiko siis kadonnut vuosien saatossa? Tai sen voi kyllä pistää ohjaimen piikkiin :)

Tuli hankittua tuo Dualshock adapteri juuri RE:tä ajatellen. Resident eviliä en ole vielä kerennyt ds:lla pelata, mutta Ssbmeleessä tuo toimii mainiosti.

Tietääkö joku onko peliä kouvolan prismassa tai sittarissa? Ajelen vaan tos 2 tunnin päästä ohi ni vois käydä tsiigaas sieltä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy
Tietääkö joku onko peliä kouvolan prismassa tai sittarissa? Ajelen vaan tos 2 tunnin päästä ohi ni vois käydä tsiigaas sieltä?

Prismoissa ainakin tuntuu olevan saatavuutta.

mistä te olette pelinne ostaneet kun ei niitä täältä pk-seudulta saa mistään?

No esimerkiksi tuolla Akateemisessa Kirjakaupassa löytyy RE, sitten on Dose helsingistä ja VPD (vantalla).

Ylös Bottom