Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pari tuntia nyt pelaillut tuota, ja täytyy nostaa hattua tekijöille. Pariin otteeseen ovat kylmät väreet kulkeneet selkäpiitä myöten, samaan on kyennyt ennen tätä vain Silent Hill 2. Grafiikka on sitä mitä luvattiinkin, mitä nyt hahmot tosiaan sahalaitoilevat välillä, ja toisinaan grafiikka menee hieman suttuiseksi. Ääninäyttely on pyllystä, mutta sitähän se aina on RE-peleissä.. ohjaus ei ole ainakaan meikäläisen mielestä mikään maailman paras, hieman kankeahkoa paikoitellen, eikä tatilla paljoa viitsi edes pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Crimsonit ovat mukavia :). Ja etenkin se Wanha Crimson Head . 5-6 tuntia on tullut pelattua ja kohta pääsen luultavimmin guardhouseen. Tekee niin perkeleesti mieli nähdä se haitankki ihan livenä :).

Tosiaan noista Crimsoneista: Niitähän ei tosiaan pelissä tarvitse pakosti kohdata kuin parissa kohdassa :) , eli tarkasti lukemaan se note missä käsitellään kaksi kohtaa miten Crimsom headin synty voidaan estää...

Taas uusavuton Muikku tulee kyselemään neuvoja... Elikkä siis mihin oveen se kaulapannan avain oikeen kuuluu? Oon kalunnu koko kartanon läpi ja sopivaa reikää ei sille löydy. Perhana ollaan taas niin jumissa että.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Taas uusavuton Muikku tulee kyselemään neuvoja... Elikkä siis mihin oveen se kaulapannan avain oikeen kuuluu? Oon kalunnu koko kartanon läpi ja sopivaa reikää ei sille löydy. Perhana ollaan taas niin jumissa että.

-----> Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
"tiedätkö, miten sen avaimen saisi sillain, että myös selviäisi hengissä siitä ansasta? Kun mulle ei ole oikeen tuo valjennut... Tai no saattaa olla, ettei sitä tässä vaiheessa pidä vielä saadakaan."

Koitappa korvata se avain sillä kaulapannasta saadulla avaimella...

Nyt alkaa olemaan jo muutama tunti takana ja alkaa tuo tatista ohjaaminenkin jo hieman luistaa. Alkaneet nyt nuo "grimson headit" heräilemään ja kaksi kannua kerosiinia jo tyhjänä, noo :rolleyes: Haalikkokaan ei pirulaisiin tee samaan temppua kun perusörkkeihin. Juu, ja ullakolla käytiin :) Kiva pikkupätkä, ei muistanutkaan tuota enään vanhastaan. Nyt pitäisi mennä maskien kanssa leikkimään :eek:
yllättävän paljon ovat saaneet uutta tuohon, vaikkakin aseiden saaminen on säilynyt ennallaan. Olisi ollut kiva jos olisi joutunut niitäkin hieman etsimään.

Crimsonit ovat kyllä aika ikäviä mököjä kun nousevat niin nopeasti maasta ja niillä on aika vihaset äänet...brrr ihan säikähti kun ensimäistä kertaa tapasin sellaisen.

Sinänsä hupaisaa, että neljän tunnin pelailun jälkeen jännitys loppui oikeastaan kuin seinään. Mutta joo, senhän nyt toki arvaakin, että edessä on pian kunnon shokkiefektejä, kun niitä vähiten odottaa..

Pääsin juuri Guardian Houseen: Sinne tullessa se metsä mitä pitkin sinne mennään on aivan uskomaton! Ikinä en ole nähnyt näin komeaa peliä! Ja se vesi siinä altaassa. Cube kannattaa ostaa pelkästään Resident Eviliä varten!

Juu, mullakin nyt edessä matka ulkorakennukseen. Kävin jo lyömässä sen lätkän siihen oveen ja katsastamassa pari seuraavaa ruutua ja keräämässä itemit :) mutta palasin takaisin ja tallensin. Luulin kyllä että siihen oveen olisi kuulunet ne crestit. Olipa siinäkin yksi muutos.
Mutta miten tuon kakkosfloorin kartan saa tuosta takan yltä? Originaalissa sen sai vaan kun laittoi takkaan tulen, mutta tuohon tarvii jonkun vehkeen vissiin vielä? En ole jaksanut moista yrittää sen enempää, mutta kysyn nyt kuitenkin. Mulla on kyllä joku puinen kansio, mahtaako se liittyä siihen jotenkin ?

Tuo nyt olisi ehjä sopinut paremmin peliapu-puolelle, mut noo...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Mutta miten tuon kakkosfloorin kartan saa tuosta takan yltä? Mulla on kyllä joku puinen kansio, mahtaako se liittyä siihen jotenkin ?

Wooden stand vain siihen takkaan.

Onko porukka muuten huomannut että tämä uusi versio on paljon synkempi kuin edelliset osat ja jatkaa jo Code Veronicassa alkanutta Silent Hill'maisempaa lähestymis tapaa? Pari kohtaa on ollut aika infernaalisia ja on oikein toden teolla pelännyt. Eikä se ohjauskaan muuten ole huono kun siihen tottuu.

Peli läpi Jillillä. Aikaa meni 10 tuntia. Perkele jäi Magnum hakematta. Ihmettelin kun panokset alkoivat kertymään, mutta itse asetta ei näy missään :confused:. Kuitenkin niille neuvoksi, jotka sen haluavat löytää:

MUISTA LAITTAA WIND CREST SIIHEN HAUTAKIVEEN MATKALLA LISAN MÖKKIIN

Hemmetin hieno peli kaiken kaikkiaan. Kohta kun jaksaa niin olisi tarkoituksena aloittaa pelaamaan Chrisillä peliä läpi. Tietenkin "vuorikiipeilijänä", sillä tuo lenkkeily meni vähän turhankin helposti läpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Peli läpi Jillillä. Aikaa meni 10 tuntia.

Hait pelin eilen illalla ja nyt jo menit läpi.
Ei ainakaan voi hitaaksi haukkua :)

Itse olen lähinnä naatiskellut ja pelannut tunnin silloin ja tunnin tällöin :)

Mitä hemmettiä!? Miten te luulette, että pelaamista voisi lopettaa kun kyseessä on vielä tällainen peli? :D Perhana uudestaan vaan! Chrisillä on muuten paaaljon hienompaa pelata kuin Jillilä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad

Hait pelin eilen illalla ja nyt jo menit läpi.
Ei ainakaan voi hitaaksi haukkua :)

Itse olen lähinnä naatiskellut ja pelannut tunnin silloin ja tunnin tällöin :)

Itse pelailen samalla tavalla, joskus rupeepi vaan pelottaa niin perkuleesti, että on pidettävä taukoa :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Pitääkin lopettaa teidän juttujen lukeminen lyhyeen, kun alkaa tulla pakottava tarve ostaa GC jälleen takaisin... ;)

Osta ehdottomasti takaisin! Tätä peliä on jokaisen Cube omistajan ainakin kokeiltava.

Tänään pitäis Chrisillä vielä mennä kerran läpi, ja sitten vaan arviota kirjottamaan. Asiasta kiinnostuneiden kannattaakin siis tarkkailla sivustoa torstaina...

Ja sanottakoon vinkiksi (ihan tuohon kaulapantajuttuun viitaten), että tässä täytyy käyttää examinea ja PALJON. Siis lähes jokainen item (paitsi herbit tai panokset) kannattaa pyöritellä kerran ympäri ja kattella onko mitään epäilyttävää.

Vaikka pelimiehethän tuon oli tietysti jo huomanneet ;)

Ylös Bottom