Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iloisesti voin herkimpiä spoilata:

Urgh, ensimmäiset aidot kauhuntunteet tulivat kun päästiin moikkaamaan hämähäkkejä - meikäläisellä kun on todella paha araknofobia. Suosiolla selvittiin ja Plant 42 pistettiin matalaksi, mut nyt onpi edessä matka takaisin kohti kartanoa. Kai. Näkee sitten, kun töistä lähden jatkamaan pelaamista..

Tulipa tuossa äsken puhuttua Residentistä paikallisen pelikauppiaan kanssa.

Kävi ilmi, että Electronic Arts on kädettänyt julkaisun todella pahasti.

Peliä on monistettu aivan liian pieni määrä ja sen seurauksena se on käytännössä loppu melkein joka paikasta, eikä sitä ole yhdelläkään tukkurilla ja kukaan ei tiedä milloin sitä olisi tulossa lisää myyntiin.

Miksiköhän GC:n julkaisut tuntuu menevän aina käsille? :mad:
(tosin nythän vika oli EA:n eikä Nintendon).

Itse sain pelin eilen ja parin tunnin tahkoamisen jälkeen peli näyttää olevan todella hyvää, rahan arvoista viihdettä. Chrisillä aloitin pelin Normal-vaikeusasteella ja kyllähän siinä kuolo koitti muutamaan otteeseen heti alkuun, kun Resident Evil -veteraaniksi en itseäni voi haukkua. ;)

Mainio peli ja IMHO ostamisen arvoinen.

- Esa

Olen iloinen :D

Saan (peräti) pelin tänään! Oi kiitos, kiitos! Mitenkäs Resi vie muistikortilta paikkoja? Ja onko pelissä sitä 16:9 tukeaa? Eipä muuta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Olen iloinen :D

Saan (peräti) pelin tänään! Oi kiitos, kiitos! Mitenkäs Resi vie muistikortilta paikkoja? Ja onko pelissä sitä 16:9 tukeaa? Eipä muuta!

8 blockkia per save
Ei 16:9 tukea, jos oikein muistan :)

8 blockia vie yksi tallennus, mutta riesana on viiden tallennuksen raja per muistikortti. Onneksi on kaksi korttia, meikäläinen kun tallentaa niin innolla, että ribbonit ovat parissa kohdin loppuneet...

graah!!!!!!!!!!
ite pääsen tilaamaan vasta kuukauven päästä ku tili tullee!!!!!!!!! EI ARSE! Enkä oo oottanukkaa ku siitä asti ku cuben ostin!!! Ja vielä kuukauven päästä pitää oottaa pari päivää tilauksen saapumista!!!!!!aarrgh!:(:mad:

edit:Jumala on olemassa!! 1.60 eurolla pelikoneesta 60! kai tuolla rahalla ressa irtoaa!:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
RE

yllättävää,

kuuden vuoden takainen pelikokemus lähes samalla impaktilla tässä kohennetussa versiossa. kaikkien uudistusten myötä todellakin rahan arvoinen peli jopa RE-veteraaneille. kaikin puolin kohennusta originaaliin, mikä mielestäni on muutenkin selkeästi paras osa epätasaisesta sarjasta. suosittelen peliä kaikille, joille vanhanaikainen ohjausmetodi ei muodosta ylitsepääsemätöntä estettä...

btw.
kaikkien astetta kokeneempien pelaajien kannattaa valita suoraan Chris ja "Mountain Climbing". taso on haastava, mutta erittäin palkitseva. heti pimeän tultua vaellan takaisin Cuben ääreen -> eilen sujahti kahteen asti yöllä ;)

Jooh, Jillillä pamahti 10:00:38 vaellustasolla, en kyllä ole eläissäni osannut Resident Evil -pelejä pelailla. Ehkäpä tuo on normaali läpipeluuaika, kesto oli meikäläiselle oikein sopiva, mutta haaste puuttui sekä ongelmista että taisteluista. Täytynee varmaan piakkoin aloittaa pelaamaan Chrisillä ja korkeammalla vaikeustasolla.

Juu voin kertoa et vaikeus astetta kyllä sit löytyy ja toivottavasti sinulta pitkää pinnaa..
Itselläni sama haaste edessä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy
Nyt joutuu sellaista tiedustelemaan että nykiikö muillakin nuo välianimaatiot pelissä??

No ei todellakaan. Peli ei nyi yhtään.. ei missään vaiheessa.

No voi per.-ele, mulla nimittäin nykii, on suhteellisen ärsyttävää, levyssä ei näytä olevan naarmuja, johtunee sitten koneesta varmaan,onneks tuli just koneellekin 7 päivää ostopäivästä joten sietäähän sitä jo ruvetakin hajoamaan, tulee ps2 ajat mieleen...

Viimeksi muokannut moderaattori:
No voi per.-ele, mulla nimittäin nykii, on suhteellisen ärsyttävää, levyssä ei näytä olevan naarmuja, johtunee sitten koneesta varmaan,onneks tuli just koneellekin 7 päivää ostopäivästä joten sietäähän sitä jo ruvetakin hajoamaan, tulee ps2 ajat mieleen...

Ota 60 hertsin mode peli pyörii huomattavasti sujuvammin.:D

Välianimaatioiden aikana kone pyörittää levyä ainakin mulla kuin kebabmaakari pitaleipää, masiinasta kuuluu lievä sahausääni ja animaatio nytkähtää toisinaan.

Nyt joutuu sellaista tiedustelemaan että nykiikö muillakin nuo välianimaatiot pelissä??

Jillin pelin alussa kohta jossa Barry tappaa zombin tökerön dialogin kera tökkii _aina_ johtuen kuvakulman muuttumisesta animaation aikana. Muistaakseni myös muut välianimaatiot tökkivät kuvakulman vaihtuessa.

nykii

Ite en oo kaikis kohis huomannu mut siin alus pisti silmään se nykiminen. Mitäköhän kone oikeen siinä kohas lataa ku sillein käy?
Vai onkohan se joku huolimattomuus moka tai pal-käännöksessä tullut virhe tjsp.?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Tulipa tuossa äsken puhuttua Residentistä paikallisen pelikauppiaan kanssa.

Kävi ilmi, että Electronic Arts on kädettänyt julkaisun todella pahasti.

Peliä on monistettu aivan liian pieni määrä ja sen seurauksena se on käytännössä loppu melkein joka paikasta, eikä sitä ole yhdelläkään tukkurilla ja kukaan ei tiedä milloin sitä olisi tulossa lisää myyntiin.

Kaikkein hauskintahan tässä on se, että Konsolinet ei tainnut saada yhtään kappaletta. Vielä kun olen ennakkoon maksanut ei auta lähteä hakemaan muualta.

edit: Prkl ! Nyt niitä myydään jo käytettyinä halpaan hintaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu

Kaikkein hauskintahan tässä on se, että Konsolinet ei tainnut saada yhtään kappaletta.

Konsolinet oli kuulemma eilen saanut Resejä ja ne ovat kuulemma lähettänyt ne tänään, eli siis MINÄ saan haettua sen tänään (ehkä :rolleyes: )

Ylös Bottom